Nee, dat denk ik idd ook niet. iPhone heb ook nooit zo erg in gelooft.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
iPhone zal het wel niet zijn.
http://blog.tmcnet.com/bl(...)rrives-via-cisco.asp
Bedoelde meer dat het waarschijnlijk geen iPhone gaat hetenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik idd ook niet. iPhone heb ook nooit zo erg in gelooft.
Misschien komt er dan wel uitleg bij te staan als je je Macbook start en er alleen een vraagteken in beeld komtquote:Op donderdag 28 december 2006 17:06 schreef Q. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de geheime Leopard-functies.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien komt er dan wel uitleg bij te staan als je je Macbook start en er alleen een vraagteken in beeld komt.
Dat was toch iTV ofzo? Of heb ik het nu fout?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi....een MacWorld topic!![]()
Er zou toch ook een soort MediaCenter gepresenteerd worden..?
Yup, iTV. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat was toch iTV ofzo? Of heb ik het nu fout?
Ik hoop op van allesquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat het wel een iPhone wordt.
Ik kan plaatjes invoegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nu we hier toch weer even zijn: iemand verstand van Indesign..?
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
vraag maar, wie weet kunnen we je helpen (en anders heb k altijd nog mn handboekquote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef tonks het volgende:
iPhone is zo niet boeiend
Ik vind een iPhone juist wel boeiend, mijn huidige telefoon is aan vervanging toe en een leuke Apple smartphone zie ik wel zitten. Ik verwacht ook dat die telefoon er wel komt, is het niet op MacWorld dan wel op een ander moment begin 2007. Hij zal alleen geen iPhone meer hetenquote:
Zeker, mijn telefoon EN iPod moeten ook vervangen worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind een iPhone juist wel boeiend, mijn huidige telefoon is aan vervanging toe en een leuke Apple smartphone zie ik wel zitten. Ik verwacht ook dat die telefoon er wel komt, is het niet op MacWorld dan wel op een ander moment begin 2007. Hij zal alleen geen iPhone meer heten
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik geen nieuwe iMac zal kopen. Of een nieuwe MBP.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik geen nieuwe iMac zal kopen. Of een nieuwe MBP.
Dat lijkt me erg sterk, daarmee kannibaliseert Apple een behoorlijk gedeelte van de MacBook...quote:
dat doen we toch al?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:45 schreef nonzz het volgende:
Kunnen we dit topic niet op slinkse wijze omvormen tot een slowchat
Ik heb een Core Duo Mac en die heeft betere hardware dan de Core 2 Duo Mac's en dat voor dezelfde prijs. Ik voelde mij lichtelijk genaaid door Apple eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:59 schreef oor het volgende:
dan heeft je vader dezelfde mac als die ik heb
Ik hoef verder niks te installeren? Gewoon echt plug & play en niet zoals windows Plug & pray?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hier een Airport Express en die dingen doen het prima. LAN Kabel naar de router en het werkt. Bereik? Ik heb het niet opgemeten maar het ding hangt ergens 2 verdiepingen beneden en ik heb hier nog volle sterkte.
Yup. Kinderlijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren? Gewoon echt plug & play en niet zoals windows Plug & pray?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |