Nee, dat denk ik idd ook niet. iPhone heb ook nooit zo erg in gelooft.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
iPhone zal het wel niet zijn.
http://blog.tmcnet.com/bl(...)rrives-via-cisco.asp
Bedoelde meer dat het waarschijnlijk geen iPhone gaat hetenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik idd ook niet. iPhone heb ook nooit zo erg in gelooft.
Misschien komt er dan wel uitleg bij te staan als je je Macbook start en er alleen een vraagteken in beeld komtquote:Op donderdag 28 december 2006 17:06 schreef Q. het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de geheime Leopard-functies.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien komt er dan wel uitleg bij te staan als je je Macbook start en er alleen een vraagteken in beeld komt.
Dat was toch iTV ofzo? Of heb ik het nu fout?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi....een MacWorld topic!![]()
Er zou toch ook een soort MediaCenter gepresenteerd worden..?
Yup, iTV. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat was toch iTV ofzo? Of heb ik het nu fout?
Ik hoop op van allesquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop dat het wel een iPhone wordt.
Ik kan plaatjes invoegen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nu we hier toch weer even zijn: iemand verstand van Indesign..?
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
vraag maar, wie weet kunnen we je helpen (en anders heb k altijd nog mn handboekquote:Op donderdag 28 december 2006 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:35 schreef tonks het volgende:
iPhone is zo niet boeiend
Ik vind een iPhone juist wel boeiend, mijn huidige telefoon is aan vervanging toe en een leuke Apple smartphone zie ik wel zitten. Ik verwacht ook dat die telefoon er wel komt, is het niet op MacWorld dan wel op een ander moment begin 2007. Hij zal alleen geen iPhone meer hetenquote:
Zeker, mijn telefoon EN iPod moeten ook vervangen worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind een iPhone juist wel boeiend, mijn huidige telefoon is aan vervanging toe en een leuke Apple smartphone zie ik wel zitten. Ik verwacht ook dat die telefoon er wel komt, is het niet op MacWorld dan wel op een ander moment begin 2007. Hij zal alleen geen iPhone meer heten
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik geen nieuwe iMac zal kopen. Of een nieuwe MBP.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik geen nieuwe iMac zal kopen. Of een nieuwe MBP.
Dat lijkt me erg sterk, daarmee kannibaliseert Apple een behoorlijk gedeelte van de MacBook...quote:
dat doen we toch al?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:45 schreef nonzz het volgende:
Kunnen we dit topic niet op slinkse wijze omvormen tot een slowchat
Ik heb een Core Duo Mac en die heeft betere hardware dan de Core 2 Duo Mac's en dat voor dezelfde prijs. Ik voelde mij lichtelijk genaaid door Apple eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:59 schreef oor het volgende:
dan heeft je vader dezelfde mac als die ik heb
Ik hoef verder niks te installeren? Gewoon echt plug & play en niet zoals windows Plug & pray?quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hier een Airport Express en die dingen doen het prima. LAN Kabel naar de router en het werkt. Bereik? Ik heb het niet opgemeten maar het ding hangt ergens 2 verdiepingen beneden en ik heb hier nog volle sterkte.
Yup. Kinderlijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren? Gewoon echt plug & play en niet zoals windows Plug & pray?
Als altijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. Kinderlijk eenvoudig.
Ik denk het niet hoor. Hij is pas vernieuwd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:04 schreef broer het volgende:
Ik hoop op vernieuwingen/verbeteringen voor de MacBook(Pro). Ik moet iets nieuws, want mijn iBook houdt er binnenkort mee op, vrees ik.
In de geruchtenmolen werd ruim een jaar lang een G5 PowerBook aangekondigd. Veel geruchten zijn een vorm van wishfull thinking, en dat is niet zo moeilijk voor te stellen als je ooit dat doorverteldspel op de basisschool deed. Het is niet zo moeilijk om van 'ik wil een 12" MBP' naar 'ik hoop op een 12" MBP' naar 'misschien komt er wel een 12" MBP' naar 'Goh, wat ik nu toch hoorde...' te gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat er in de geruchtenmolen nog een 12" Macbook Pro aangekondigd gaat worden..
In 1945 hadden de duitsers het al over een iphonequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de geruchtenmolen werd ruim een jaar lang een G5 PowerBook aangekondigd. Veel geruchten zijn een vorm van wishfull thinking, en dat is niet zo moeilijk voor te stellen als je ooit dat doorverteldspel op de basisschool deed. Het is niet zo moeilijk om van 'ik wil een 12" MBP' naar 'ik hoop op een 12" MBP' naar 'misschien komt er wel een 12" MBP' naar 'Goh, wat ik nu toch hoorde...' te gaan.
Eerder een iHandy.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef tonks het volgende:
[..]
In 1945 hadden de duitsers het al over een iphone
Nee, dan moet Walter zijn belofte om geen nieuwe iMac of MBP te kopen verbreken.quote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef Tatutatu het volgende:
Hopelijk dan ook een '50 imac.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
[[url=http://images.macrumors.com/article/firstthirty.jpg]afbeelding][/url]
En als resultaten uit het verleden een garantie geven voor de toekomst krijgen we iedere dag zo'n plaatje.quote:
Ik zag 'm ook net!! .... ik ben ZO benieuwd!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
Eene wattus?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mezelf als voorbereiding maar op een Mighty Mouse getrakteerd![]()
Als er 1 ding is waar apple niet goed in is is het in het maken van muizenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het verschrikkelijke muizen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ene draadloze muisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:30 schreef Bastard het volgende:
Eene wattus?
Ik heb er ook nauwelijks problemen mee. Je moet hem alleen af en toe schoon maken, of je handen goed wassen voor het muizenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn vrouw mighty moused zonder problemen Strollie. Dus misschien lukt het jou ook wel
omfg, dat heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:39 schreef tonks het volgende:
Jamet die ctrl+scroll zoom functie haha! Hoor al van meerdere mensen dat ze niet meer terug kunnen scrollen omdat de MM vastzit
! moet je helemaal gaan rebooten omdat je kut muis vast zit. Heb ook wel eens zo'n guide om hem schoon te maken gevonden
! helemaal open draaien en dingen eraf breken en weer teruglijmen. Koop dan zo'n logitech 530 for mac setje, die heb ik ook.
De smeerlappen... en ik kijk er al zo naar uitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ook, krijg al kramp in mn poot als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijke muizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |