abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:49:51 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45702088
Je kunt het ook zo zien: AZ had Huysegems in gedachten als linksbuiten voor dit jaar, maar Huysegems dacht daar anders over. Als je ziet hoe hij nu bij Feyenoord speelt, kun je niet zeggen dat het aan AZ lag dat zijn rendement veel te laag was.

Dus Boukhari, die ook als linkshalf ingezet kan worden, moet gewoon meer rendement en effectiviteit tonen, en dan is wat mij betreft de deal al geslaagd. Let op: het is een huur voor een halfjaar. In de zomer kunnen ze dan alsnog verder beslissen.
Confidence through competence
pi_45730285
Waterman de nieuwe keeper van AZ.
quote:
'AZ haalt Boy Waterman op bij SC Heerenveen'

27/1/2007 17:53

AZ heeft toch een nieuwe doelman in Nederland gevonden. Boy Waterman maakt de overstap van SC Heerenveen naar Alkmaar, meldt De Telegraaf.

AZ huurt de 23-jarige keeper tot het einde van het seizoen van de Friese club. Komende zomer, als het contract van de sluitpost bij Heerenveen ten einde is, zal de voormalige jeugdinternational een driejarige verbintenis tekenen bij de club uit Alkmaar.

Waterman staat al jaren te boek als een talent, maar is er nog niet in geslaagd zich op te werken tot eerste doelman van SC Heerenveen. Hij verloor de concurrentiestrijd van Brian Vandenbussche mede omdat hij te kampen had met enkele blessures.

In totaal stond Waterman achttien competitieduels in het doel van de Friezen. Hij kwam niet meer in actie sinds hij in november 2005 een forse knieblessure opliep.

Dat Louis van Gaal toch een Nederlandse keeper aantrekt, is verrassend. Vorige week had hij nog laten weten dat hij in Nederland geen geschikte kandidaat had kunnen vinden.
bron: vi
pi_45730762
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
Waterman de nieuwe keeper van AZ.
[..]

bron: vi
Klinkt een beetje als noodgreep of achter de hand gevalletje. De transfermarkt is bijna weer dicht, Sinouh is de huidige keeper, Didulica is voorlopig nog uit de running en invaller Job Bulters is vooralsnog te licht voor het grote AZ. Ik snap wel dat men bij AZ dus sowieso iets wil ondernemen want met alleen Sinouh neem je wel een heel groot risico mocht ook die (weer) geblesseerd raken.

Ik ken die keeper echter niet, dus misschien is het een ontzettend talent en is het daarom dat AZ interesse heeft, maar het eerste is het gevoel wat ik kreeg bij het lezen van het nieuwsbericht.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:15:07 #154
55709 Stereotomy
pi_45730765
Da's toch die van 't Klokhuis?

pi_45742236
Wat een wereldgoal had die spits van jullie zeg Held Arveladze
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:40:29 #156
55709 Stereotomy
pi_45742288
Hij kan het nog wel, die ouwe
pi_45742304
Filmpje?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_45742540
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:45:48 #159
55709 Stereotomy
pi_45742702
Men, als hij er ook zo een tegen Fenerbahce maakt krijgt hij het hele stadion stil.
pi_45752571
KoningDavid, zou je ook zo'n filmpje voor mij willen maken van deze goal?Alvast bedankt

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=gifgoalax.wmv
wie zaait zal oogsten.....
pi_45754026
Hopelijk kan Shota dat kunstje nog eens herhalen, maar dan met Alex naast hem
pi_45754102
Waterman is toch een opmerkelijke aankoop. Maar wel een talentvolle keeper. Weer geen Zwarthoed dus volgend jaar in het DSB-stadion?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45781177
Waterman wordt gehuurd...dacht ik
pi_45785581
3 februari dan de dag van de waarheid.

Ben erg benieuwd. AZ is in goede doen, maar dat waren ze in principe vorige keer tegen PSV ook. Ik hoop echter dat AZ iets meer zichzelf blijft dan vorige keer. Had toch nogal het gevoel dat AZ zich ging aanpassen aan PVS en daarom niet volop het spel kon spelen wat velen goed onder de knie hebben bij AZ.

Ben ook benieuwd of Van Gaal al een beroep gaat doen op Boukhari. Hij traint vandaag al mee met de selectie dus hij is inzetbaar zaterdag.
pi_45786541
quote:
Op maandag 29 januari 2007 07:40 schreef BobRooney het volgende:
Waterman wordt gehuurd...dacht ik
Ja, zonder optie tot koop vertelde Heerenveen voorzitter Formsma.
That's all folks!
pi_45786606
Wat een wereldgoal van Shota

Hopelijk maken jullie de competitie weer een beetje spannend, door zaterdag met 3 punten eindhoven te verlaten
pi_45792242

Hopen maar dan Boukhari de winnende mag maken tegen PSV zaterdag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 29 januari 2007 @ 15:51:53 #168
55709 Stereotomy
pi_45792276
Nummer 7 van Gudjonsson gekregen. Leuk voor hem. Ik kan niet wachten totdat AZ moeiteloos van 4-4-2 naar 4-3-3 kan overschakelen binnen een wedstrijd wanneer het systeem dat vereist. Volgens mij is het best kut als tegenstander om je daarop aan te passen.

Koning Davids
pi_45796900
Sjonge, die heeft een dikke kop gekregen in korte tijd zeg. Eten was zeker lekker in Frankrijk.
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:51:47 #170
55709 Stereotomy
pi_45858073
quote:
RKC weet ook Sektioui aan zich te binden

31/1/2007 14:48

RKC Waalwijk is zich op de valreep flink aan het versterken. Na Jan Vertonghen en Erwin Lemmens hebben de Waalwijkers op de laatste dag dat de transfermarkt is geopend ook Tarik Sektioui vastgelegd.

De 29-jarige Marokkaanse aanvaller wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van FC Porto. Sektioui komt bij de Portugese club nauwelijks aan spelen toe na het opstappen van trainer Co Adriaanse, die hem afgelopen zomer van AZ naar Porto had gehaald.

Bij RKC wordt Sektioui herenigd met coach Mark Wotte. Beiden werkten eerder samen bij Willem II. Sektioui speelde vierenhalf seizoen in Tilburg alvorens de overstap te maken naar AZ.

vi.nl
Hadden jullie ook zo'n omfg wtf gevoel bij het lezen van dit bericht?
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:11:55 #171
55709 Stereotomy
pi_45890189
quote:
Waterman mogelijk op doel tegen PSV

De kersverse AZ-doelman Boy Waterman staat zaterdag mogelijk in de basis in de topper tegen PSV. Eerste keus Khalid Sinouh is weer geblesseerd geraakt. Hij verdraaide woensdag zijn knie tijdens de training en vrijdag wordt onderzocht of hij zaterdag inzetbaar is. Boy Waterman, deze week op huurbasis overgekomen van Heerenveen, zou dan zijn vervanger zijn.
Hoerezooi.

Sinouh
pi_45892876
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hoerezooi.

Sinouh
Godzijdank voor Waterman dan maar....
  donderdag 1 februari 2007 @ 20:10:38 #173
55709 Stereotomy
pi_45894493
God nee, laten we Bulters nog een kans geven

Of Steinsson, die wilde toch ook wel keepen

Misschien wil Waterreus nog een wedstrijdje tegen PSV keepen?
pi_45913941
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hadden jullie ook zo'n omfg wtf gevoel bij het lezen van dit bericht?
Ik heb wel het gevoel dat hij het goed gaat doen bij RKC.

Kwam hem regelmatig tegen in de AH trouwens ....nuteloze feitje
pi_45914266
Sinouh

Waterman

Koop niet allemaal van die halve doelmannen AZ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')