haha krijg nou het heen en weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef Gamer_V het volgende:
Bedankt dat je mijn vorige post even herhaalt.
-edit- als zijnde wat Gamer_V al gemeld had (sorry voor het niet goed lezen -edit-quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:40 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Fallout...oh fallout.
Op No Mutants Allowed hebben ze laatst de eer gehad om een demo bij te wonen van fallout 3.
Deze demo duurde 45 minuten.
Helaas waren de hardcore fans van NMA niet al tevreden hierover.
Ze hebben een preview geschreven erover, hier de link: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=38620
Ga er wel even voor zitten het zijn 4 pagina, maar zeker de moeite waard om door te lezen.
Tis natuurlijk wel vroeg om al een beslissing te nemen, na veel gelezen te hebben erover heeft Bethesda nog ruim een jaar om deze game goed af te werken.
Twijfels...twijfels ik weet het niet, heb er nog wel vertrouwen in maar een duister gevoel heb ik ergens wel.
Wil ingame shit zien!!
Fallout Rulez!!![]()
Zo even je credit teruggegevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef Gamer_V het volgende:
Bedankt dat je mijn vorige post even herhaalt.
Uhuh. Falloutfans zijn nog erger dan trekkiesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WIL JIJ ZEGGEN DAT HET WEL MAG WORDEN HERSCHREVEN OF HERZIEN??!!?!?
*roept fatwa uit*
*SLiK* heb jij letterlijk die demo mogen bewonderen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb 45 min gameplay mogen aanschouwen. Pete Hines zelf speelde
De sheriff van FOK!games heeft achter de schermen access bij de Games Convention in Leipzig natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
*SLiK* heb jij letterlijk die demo mogen bewonderen?
Hoe? Waarom? Waarom ik niet!?
*Snif*...vertel man, ik wil een mening horen
Geweldig, nou je hebt het in ieder geval in motion gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De sheriff van FOK!games heeft achter de schermen access bij de Games Convention in Leipzig natuurlijk
Heb daarna nog een minuutje of 5 met hem staan te kletsen over de eerste fases van het spel. Je wordt (zoals je wel weet) geboren en ik vroeg me af wat dan het camerastandpunt was. Daar moest ie stiekem ook wel een beetje om lachen, maar het was nog niet geimplementeerd
Yup. je gaat je alleen de pleuris schrikken van de lasergevechtenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:57 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Geweldig, nou je hebt het in ieder geval in motion gezien.
Ik moet naar die screenshots blijven staren.
Maar het zag er wel gewoon goed uit? op het eerste oog zeg maar.
aaahw....dat klinkt niet echt fallout achtig positief.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Yup. je gaat je alleen de pleuris schrikken van de lasergevechten
Dat is net star wars
piew piew piew
Nou ja, het is dat je er eigenlijk geen fuck van zag in de vorige delen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
aaahw....dat klinkt niet echt fallout achtig positief.
Veel energie weapons dus?
Of meer de visual en sound effects?
Nouja klinkt op zich wel aardig danquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat je er eigenlijk geen fuck van zag in de vorige delen.
Aangezien het raken van je target onder andere afhankelijk is van je skill moet je toch een visueel iets hebben om te zien of je het een of ander raakt met een gun. Met een energiewapen is dat dus als snel een laserbeam
Daz wel kickenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef Fliepke het volgende:
Ja, ik vond dat nog niet heel goed.
Zo'n kop van zo'n supermutant lieten ze een paar keer uit elkaar spetteren, maar die overgang was nog niet super. Dat ging zo van: hoofd... stukjes...
Het viel niet goed uitelkaar of ontplofte niet goed
Bloody mess is confirmed iig
quote:
Nee, ze zijn misschien wat generiek. De echte schok had ik natuurlijk al gehad door de screens. Het zijn gewoon lelijk badasses. Die mutant van 4 meter hoog schrok ik wel van. Ik hoop dat ze daar ook nog een verklaring voor geven in de gamequote:Op dinsdag 11 september 2007 12:41 schreef KaiN het volgende:
Nog erg geschrokken van de mutants Fliepke? Als in, zien ze er echt zo kut uit? ik hoop nog steeds op oude stijl mutants
4 meter hoge mutant?? Holy Handgrenade!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, ze zijn misschien wat generiek. De echte schok had ik natuurlijk al gehad door de screens. Het zijn gewoon lelijk badasses. Die mutant van 4 meter hoog schrok ik wel van. Ik hoop dat ze daar ook nog een verklaring voor geven in de game
Ja, wil je je Pipboy weer in je avatar stoppen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef Fliepke het volgende:
Als je nog dingen wilt weten, dan moet je maar roepen
Link: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=755135quote:Bethesda Softworks has recently released an official community FAQ, in which Todd Howard responds to selected twenty five questions from the community.
9. Will you have the written descriptions of items or just the visual? Granted, the visuals work just fine for me, but I loved the descriptions from the earlier Fallouts about how nasty the bed looks or whatever. Will there be something like our beloved text box anywhere in the main HUD? [anonymous]
We just show the object name, like “nasty bed”, but in general, I think if we’re relying on text to describe how something looks, sounds, etc, then we screwed up not having that come across naturally with what the player is seeing. It annoys me whenever we have to resort to describing something like that, even in Oblivion, with, say a journal describing how I feel or what I am seeing…it should just happen naturally.
Link: Official Fan Interview
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:07 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja, wil je je Pipboy weer in je avatar stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |