Zeg, niet al mijn vragen hebben betrekking op Oostenrijkquote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef Neleos het volgende:
Sissi?
Die jaquote:Op donderdag 28 december 2006 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
Was dat niet die kunstenares?
Close enough. Belle van Zuylen is de naam.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Etcetera het volgende:
er kruipt een elisabeth van zuilen in mijn hoofd omhoog. hersenspinsels van m'n vorige opleiding
Die heb ik voor je. Heb de poster hier liggen en daar staat Memorial day.....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Etcetera het volgende:
wilde eigenlijk de exacte datum weten, maar dat had ik duidelijker moeten zeggen denk ik
Beelzebub +1
Hahah, hij lijkt er inderdaad wel een beetje op.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:48 schreef Etcetera het volgende:
hier wel
hij doet me denken aan berlusconi, en die bekend geworden met oplichtingspraktijken als premier in Italie
maar dat lijkt me nogal stug
Warm, maar ik tel hem niet goed.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:57 schreef Etcetera het volgende:
meneer mcdonalds! van mcdo uiteraard
Klopt. de broers McDonald's. En daar heeft deze kammeraad iets mee te maken.....quote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij hebben 2 broers McDonald's opgericht.
De oprichters heetten helemaal geen McDonald's dacht ik...quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Klopt. de broers McDonald's. En daar heeft deze kammeraad iets mee te maken.....
Het eerste McDonald's-restaurant werd geopend in 1940 in San Bernardino (Californië) door de broers Dick en Mac McDonald, zonen van Schotse immigrantenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De oprichters heetten helemaal geen McDonald's dacht ik...
Dat had ik ook toen ik hem zag, vandaar deze vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:04 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb het ff opgezocht, ik ben in de war met de meneer die jij nu wrs zoekt. Toen ik zijn naam zag was het 'oh ja'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |