Ik leg even de vinger op jouw (kennelijke) hypocretie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:48 schreef SCH het volgende:
Hoe jij er in staat, is voor mij verder niet relevant, ik leg je uit hoe ik te werk ga en als je daar ontevreden over bent, is dat jammer.
Aangezien jij mensen wantrouwt die geen bron kunnen geven, moet ik er vanuit gaan dat je dit uit jouw duim zuigt. Immers, zoals de waard is...quote:Dat asielzoekers sociaal vrij goed zelfredzaam zijn is een gegeven; economisch gezien duurt het wat langer voor ze iets hebben opgebouwd maar het gaat niet slecht.
Hypocrisie it is. Als jij dat zo wil noemen, be my guest.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik leg even de vinger op jouw (kennelijke) hypocretie.
Ik wantrouw het alleen als ik denk dat het niet waar is en het zelf niet kan vinden.quote:Aangezien jij mensen wantrouwt die geen bron kunnen geven, moet ik er vanuit gaan dat je dit uit jouw duim zuigt. Immers, zoals de waard is...
Ik ben bang dat bij jou de wenselijkheid een leidende rol speelt... Dat is overigens niet vreemd, veel mensen hebben daar last van.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:17 schreef SCH het volgende:
Ik wantrouw het alleen als ik denk dat het niet waar is en het zelf niet kan vinden.
Bronquote:Duizend oorlogsmisdadigers vallen buiten pardon
DEN HAAG - Ruim duizend vreemdelingen kunnen geen aanspraak maken op de pardonregeling omdat zij in het verleden oorlogsmisdaden hebben gepleegd.
Daarnaast wordt van meer dan vijfhonderd andere uitgeprocedeerde asielzoekers momenteel onderzocht of zij oorlogsmisdadigers zijn.
Kinderen
Dat schrijft staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) dinsdag in antwoorden op schriftelijke vragen die de Tweede Kamer heeft gesteld over de pardonregeling. In de cijfers over oorlogsmidadigers zijn ook hun gezinsleden meegenomen.
Partners en kinderen van oorlogsmisdadigers moeten Nederland eveneens verlaten. Het verleden van oorlogsmisdadigers trekt een dermate zware wissel op de openbare orde in Nederland dat hun hele gezin verplicht moet vertrekken.
Regeling
Het kabinet heeft eind vorige maand ingestemd met een pardonregeling voor uitgeprocedeerde asielzoekers die onder de oude Vreemdelingenwet (voor april 2001) Nederland zijn binnengekomen.
Naar verwachting geldt de regeling voor 25.000 tot 30.000 vreemdelingen. De Tweede Kamer debatteert donderdag over het voorstel.
Uitzonderingen
In de pardonregeling zijn enkele uitzonderingen opgenomen. Oorlogsmisdadigers maken geen enkele kans. Daarnaast vallen criminelen die veroordeeld zijn tot meer dan een maand onvoorwaardelijke gevangenisstraf in principe buiten het pardon.
Ook vreemdelingen die meer dan eens over hun identiteit hebben gelogen, hebben hun kansen verspeeld. Wie een keer een verkeerde identiteit heeft opgegeven, kan dat herstellen door alsnog de juiste gegevens te verstrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |