NERD - Lapdance?quote:
Het enige wat ik kan vinden, isquote:Op zondag 31 december 2006 03:27 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb een unplugged of acoustische versie van David Bowie - Space Oddity ...
Iemand die weet wanneer en waar dit is opgenomen? Kan geen MTV unplugged van David Bowie herinneren.../ of vinden... Weet iemand of het op een album staat?
Bron: http://www.tonvandraanen.nl/David_Bowie_70.htmquote:David Bowie is op 31 december 1979 te zien in de Kenny Everett New Year Show. Hij speelt een akoestische versie van Space Oddity. ...
Ik heb net even de clip bekeken en geluisterd, maar dit nummer is het zeker niet. Het zijn ook geen gekleurde artiesten.quote:
Zucht....quote:Op zondag 31 december 2006 15:33 schreef Fun_Lovin_Criminal het volgende:
Iemand enig idee van wie dit nr is, of hoe het heet.
Omschrijving:
- Eind 2006 hier op tv gezien
- Geanimeerde clip (soort tekenfilm)
- Jongen en meisje in de clip
- Zit een duidelijk fluit melodietje in :-)
Meer weet ik niet :|
Thanks!![]()
Cascada - Everytime we touchquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef WjeroneW het volgende:
weet iemand de volgende titel van het nummer dat ik laatst hoorde.
Ik zeg wel ff hoe je er komt:
-Ga naar Gammo.nl
-Type bij Zoek video: Wii launch
-Ga naar het laatste nummer dat je hoort in de video..weet iemand welk nummer dat is..
Da's een single uit 1994, heeft zelfs de 11e plaats gehaald. Dingetje heeft er nog een variant op gemaakt: "Praat geen poep"quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb nog een aantal mysteries op te lossen in mijn muziekcollectie. Heb zelf natuurlijk al gezocht, maar kan info hierover niet vinden...:
7)
Sagat - Fuck That / (nette versie Funk That)... is dit een singletje geweest? Of van een album?... uit welk jaar komt dit plaatje?
Typisch voor Dingetje... deze heb ik wel gemist... Kaplaarzen als parodie op "de rode schoentjes (OMGquote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's een single uit 1994, heeft zelfs de 11e plaats gehaald. Dingetje heeft er nog een variant op gemaakt: "Praat geen poep"
Volgens mij bedoel je The Fratellis met Chelsea Dagger!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:42 schreef fredkroket het volgende:
FOK!ers,
ik ben op zoek naar een nummer, waarvan ik geen titel of artiest weet, de tekst niet kan omschrijven, maar de video clip (dit ik helemaal heb gezien, maar waar geen titel of arties bij stond) wel!
De clip begin helemaal in het donker.
Er worden dan 1 voor 1 spot lights aangezet en er zijn dan 3 muzikanten.
Daarna komen er in die clip erg veel dames voor in lapdance achtige outfits.
Het is een lekker vlot nummer, beetje rock achtig.
Ik heb het op de radio al meerdere malen met artiest voorbij horen komen, maar mijn geheugen is een zeef...
Thanks voor die site... paar vragen beantwoord...quote:Op zondag 31 december 2006 18:49 schreef jerver73 het volgende:
Eeen groot deel van ded antwoorden kun je wrschl terugvinden op ..
http://www.discogs.com/
...
Eagle van ABBA?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef steve-urkel het volgende:
ik zoek zo'n uptempo poppy song.. schat jaren 80?
in mijn lijst stond hij bekend met steve miller band - fly like an eagle want daar ging die tekst ook over (en het is niet dat baskebal muziekje die seal ook heeft gecoverd).. in deze versie met niet dezelfde tekst werd er samen gezongen met een vrouw. Zeer aanstekelijk nummertje.
-edit-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |