Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
De Macarena.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Weet iemand heel toevallig welke ik bedoel?
Meer info nodig...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Las Ketchup - The ketchup song (aserejé)?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:41 schreef snadrem het volgende:
Tis toch echt Bodyrox - Yeah yeah (D-Ramirez remix)quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef Ilske het volgende:
Ik ben op zoek naar het 'origineel' van het nummer Yeah yeah van Bodyrox ft. Luciana; het gaat mij om de onderliggende zeg maar 'techno-achtige' deun.
Inmiddels al diverse versie van Bodyrox zelf gedownload, maar ik kom niet op een versie zonder schreeuwende meisjes![]()
Iemand hulp?![]()
En dat is Luke Howard- Hi Life.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef Biogarde het volgende:
Help Bi0 eens
Van wie is dit nummer?
Dank alvast![]()
M2M - Pretty Boyquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:02 schreef VivOo. het volgende:
Ik zoek een nummer...het heet pretty boy denk ik ofzo, heb eigenlijk geen idee, maar het gaat zo ongeveer het zit in een filmpje ik zal het probere over te typen.
i lie(lig) awake at night, see things in black and white
i've only got you inside my mind you know you've make me(cry?)
i lie awake and pray that you will look my way
i have al this (?) in my heart
...
oh my pretty pretty boy i love you like i never ever love no one before you
pretty pretty boy of my just tell me you love me to
oh my pretty pretty boy i need you all night
pretty pretty boy i do
let me inside make me side right be side you
i used wright your name i put it in my (watte?)
en daarna weet ik het niet meer..
weet iemand van wie dit liedje is??
alvast bedankt
In de school, tijdens Kidz Rock? Dat was Killing me softly - Roberta Flackquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef dynamiet het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister op tv hoorde in de film: About a Boy. ik zoek het nummer wat hij op wou gaan zingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van welk nummer is de beat ook alweer van de Mad'house remix van "Like a Prayer"?
Bron: Radio 538quote:De plaat was gebaseerd op een zogenaamde 'bootleg' met daarin fragmenten van Madonna en samples uit de houseklassieker "The house of God" van DHS.
Was in die tijd toch ook een andere liedje dat er ook op leek dan? Iets met Black ofzoquote:
Black legend - You see the trouble (with me)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was in die tijd toch ook een andere liedje dat er ook op leek dan? Iets met Black ofzo
Thank you, ik zie dat ik hem zelfs nog ik me muziek verzameling heb.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In de school, tijdens Kidz Rock? Dat was Killing me softly - Roberta Flack
Hall & Oates -- I Can't Go For Thatquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef LennyKravitz het volgende:
Het (bas)gitaarloopje uit Sunrise van Simply Red.... wat is het origneel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |