de 3 4 eigenwijzen uit het oostenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef Apropos het volgende:
Wie waren er de vorige maal ook alweer bij? GB, Saidkick, sigme, DrW en M. ?
sidekick, sizzler, chewie, MrX, DrW, ik. En later kwam Mereltje nog, en Priapus (oid) heeft ons bespied.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:33 schreef Apropos het volgende:
Wie waren er de vorige maal ook alweer bij? GB, Saidkick, sigme, DrW en M. ?
In gedachten heel vaak, vooral om de sfeer te proeven. En jij?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef Apropos het volgende:
Harry, jij bent vast wel eens op Jamaica geweest.
Wie zegt dat jij dat werkelijk bent..?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:30 schreef sigme het volgende:
Overigens voer ik een van de meest persoonlijke afbeeldingen van deze hele community.
Mereltje ken ik verder ook niet als user (wel eens voorbij zien flitsen), en ik heb haar ook niet ontmoet want ik ben niet zo lang gebleven. Ik heb wel ergens een foto van de meet waar ze opstaat.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Apropos het volgende:
Mereltje? Wie is dat? Priapus ken ik nog wel.
Nooit. Heb je bij die sfeer ook de twee rivaliserende gangsterfacties gevoegd?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In gedachten heel vaak, vooral om de sfeer te proeven. En jij?
House MD (voor Cameronquote:
Jongen, wat héb je toch? Geld op? Aanval van schoonmaakwoede? Eerst een halve beschimmelde koek opeten ergens achter uit een lade, nu dit weer.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef Napalm het volgende:
Kut 1: Nog meer flessen limonade ontdekt die schandalig over datum zijn. Eerder al een fles cola en een halve krat Heineken.
Ik. Als het echt mot kan ik wel dat proberen te onderbouwen met extra beeldmateriaal, en dan laten bevestigen door andere users hier op dit forum, maar dat lijkt me de moeite niet waard. Als je geen zin hebt het te geloven ga je toch schermen met fotoshop, en daartegen heb ik geen verweer.quote:Wie zegt dat jij dat werkelijk bent..?
Die met donker haar of die rossige?quote:
Je meent het.quote:en niet Full House (ook niet voor de Olson twins)
Is Priapus toevallig een kloon van de user opa?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef sigme het volgende:
Priapus, de enorme lul, heeft dus wél ons gezien, maar zich niet even gemeld.
Toen ik weer thuis was bracht ik kort digitaal verslag uit, waarna Priapus een opmerking maakte over mijn fraai afgebiesde rokje.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef Apropos het volgende:
Heeft Priapus dat dan later bekend gemaakt, of kregen jullie merkwaardige SMSjes?
Nee, daar was geen plaats voor.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nooit. Heb je bij die sfeer ook de twee rivaliserende gangsterfacties gevoegd?
Ik denk al eeuwen van wel, al heb ik 'm dan een keer een conversatie met zichzelf zien voeren. Ik ben wel reuze benieuwd waarop jij de gedachte baseert.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Is Priapus toevallig een kloon van de user opa?
Dat dacht ik wel. Zo is 't bij de meesten.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, daar was geen plaats voor.
Dezequote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die met donker haar of die rossige?
[..]
Je meent het.
Opa heeft namelijk eens iets soortgelijks gedaan op een meet waar ik was.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk al eeuwen van wel, al heb ik 'm dan een keer een conversatie met zichzelf zien voeren. Ik ben wel reuze benieuwd waarop jij de gedachte baseert.
Aha. Wel, ik heb er nooit enige bevestiging voor gevonden, maar al vóór die meet heb ik eens de gedachte uitgesproken dat het een en dezelfde persoon is, en iets van de verwikkelingen rond het biesje van het rokje heeft het idee versterkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Opa heeft namelijk eens iets soortgelijks gedaan op een meet waar ik was.
Die meet was in Groningen? Opa woont daar namelijk vlakbij.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha. Wel, ik heb er nooit enige bevestiging voor gevonden, maar al vóór die meet heb ik eens de gedachte uitgesproken dat het een en dezelfde persoon is, en iets van de verwikkelingen rond het biesje van het rokje heeft het idee versterkt.
Nu jij het ook ergens van herkent ga ik ervan uit dat ik dat, helemaal in den beginne, intuitief goed geraden had. Van zijn andere kloon was ik al wel helemaal zeker.
Bleh.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:
Fraai.
Maar voor haar trillen al mijn snaren.
gelukkig, geen laatbloeierquote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Zo is 't bij de meesten.
Wie is dat?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef sigme het volgende:
Nu jij het ook ergens van herkent ga ik ervan uit dat ik dat, helemaal in den beginne, intuitief goed geraden had. Van zijn andere kloon was ik al wel helemaal zeker.
Ja. Mijn moeder ziet er jonger uit, maar verder een leuk meisje. Zo lang ze niet doet of ze stoned is.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bleh.
Ik blijf een zwak voor Sophie houden..
[afbeelding]
[afbeelding]
van de week zelf naar een of ander zeikprogramma met Paul de leeuw, een stapel zeikwijven en Sophie blijven kijken speciaal voor SOphie..![]()
Ja, en ja, dat weet ikquote:Op donderdag 28 december 2006 22:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Die meet was in Groningen? Opa woont daar namelijk vlakbij.
Nee, dat liet hij via het forum weten, incluis uitgebreide beschrijvingen van de meetgangers.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, en ja, dat weet ik.
Maar opa heeft zich dus een keer op een meet niet getoond maar wel gegluurd? En dat op het forum laten blijken? Of heeft hij zich toen wel ook vertoond?
SANCTAsimplicissimusquote:
quote:Op 09-04-2006 22:33 schreef SANCTAsimplicissimus
Louis Napoleon is hier een veelposter.
Mag ik ook mijn reference aan U hier betuigen.
Overigens BLIJF ik van mening dat Uw rokje afgebiesD was.
![]()
Tsja, eerder concludeerde ik al dat ik een zwak voor oudere vrouwen begin te krijgen (lees: 20+)quote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Mijn moeder ziet er jonger uit, maar verder een leuk meisje. Zo lang ze niet doet of ze stoned is.
Ach, verder is 'ie wel ok, vind ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, dat liet hij via het forum weten, incluis uitgebreide beschrijvingen van de meetgangers.
Verrek, dat is waar ook. Ik zat net naar Carlito's Way (het voorspel) te kijken.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Gelukkig komen the Sopranos straks. Ik laat jullie met rust
Ik weet ook eerlijk niet meer wat mij op het spoor zette, maar ter controle was het gelijk zijn van het ICQ-nummer wel doorslaggevend.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:07 schreef Apropos het volgende:
Dat zou ik nooit hebben geraden.
Heb jij nog wel eens iets van LodewijkNapoleon vernomen?
http://www.cpb.nl/nl/news/2006_68.htmlquote:Vergelijking van de arbeidsmarktpositie van Turken in Nederland en Duitsland:
* In beide landen hebben Turken minder vaak een baan dan autochtonen. In Nederland heeft 43% van de Turken in de leeftijd van 17 tot en met 64 jaar een baan (autochtonen 70%), in Duitsland 47% (autochtonen 68%).
* Turken blijken in beide landen minder vaak een vaste aanstelling te hebben dan autochtonen, maar in Nederland is de achterstand beduidend groter. In Duitsland biedt een tijdelijke baan bovendien meer bescherming dan in Nederland.
* De gemiddelde beroepsstatus van Turken ligt in Duitsland en Nederland beneden die van autochtonen, maar de achterstand is in Duitsland groter dan in Nederland.
* Turken in Nederland met dezelfde opleiding als autochtonen hebben minder vaak een baan, maar degenen die werken hebben vaker een baan die bij hun opleidingsniveau past dan Turken in Duitsland.
* Voor de arbeidsmarktpositie is het van belang dat Turken in Nederland gemiddeld lager zijn opgeleid en een kortere verblijfsduur hebben dan Turken in Duitsland. Daarnaast zijn Turken in Nederland vaker afkomstig uit plattelandsgebieden, terwijl Turken in Duitsland vaker uit steden afkomstig zijn.
quote:Nederland door het soepele beleid ten aanzien van gezinsvorming en -hereniging juist werkloosheid heeft geïmporteerd. Ook het laten overkomen van een partner uit het herkomstland was in Duitsland gebonden aan strengere eisen met betrekking tot werk en inkomen dan in Nederland.
Ik kan er niet echt koud of warm van wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef Napalm het volgende:
Hopsakee, een heel stom nieuwbericht Vakkundig ge-elimineerd.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/71941/3/50#3172152
Voor het slapen gaan nog wat Sophie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik lees nu net dat ze nee heeft gezegd tegen de Playboy![]()
![]()
In het echt is ze overigens ook geil. Ze is niet superknap maar heeft wel de X-factor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |