Ik ben altijd te beklagen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:07 schreef sigme het volgende:
De enigen die echt te beklagen zijn zijn problematiQue en ik.
Wordt 'ie toch niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:58 schreef Monidique het volgende:
John Edwards is presidentskandidaatkandidaat.
Ik had juist bedacht dat als ik ooit zo'n vragenlijst zou invullen ik als gewenste kandidaten Apropos, Johan_de_With & SportsIllustrated zou kunnen opgeven.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan anders niet wachten tot jij met een vergiet op je kop en een sjaal voor je ogen in de media verschijnt.
Zit je in een witbetegelde ruimte dingen te doen die het best betiteld kunnen worden als onzin?quote:
Ik slinger eerst toch maar de xbox aan. Even ontspannen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:07 schreef sigme het volgende:
De enigen die echt te beklagen zijn zijn problematiQue en ik.
sadistquote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik slinger eerst toch maar de xbox aan. Even ontspannen.![]()
Kevin mag ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:43 schreef sigme het volgende:
Zeg problematiQue, ik vind je naam eigenlijk te lang om steeds uit te spellen, en dan die lastige hoofdletter ergens halverwege.. Wat denk je van Tiek?
Toen mijn moeder haar opa vertelde hoe ik heette bromde hij dat dat een hondenaam was. Ik heb ervaren dat dat inderdaad zo was, met name (quote:Op donderdag 28 december 2006 12:47 schreef problematiQue het volgende:
Sem en Sophie populairste kindernamen
mijn hond heet Sem, wat een trendsetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |