Hoezo opgelegd? Ze kopen die troep toch zelf?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof kinderen en pubers geen opgelegde smaak hebben. Opgelegd vanuit TMF/The Box en die bagger en de moederneukende commerciële platenindustrie.
Kinderen worden toch zeer sterk beinvloed? Tis maar de vraag of het vrije wil is...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Hoezo opgelegd? Ze kopen die troep toch zelf?
Minder dan 7% van de kinderen onder 18 jaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef rebel6 het volgende:
Er zijn ook kinderen die met een goede smaak geboren worden en nooit bagger kopen.![]()
Oef, dat is wel een hele filosofische vraag voor een MUZ-topic.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Kinderen worden toch zeer sterk beinvloed? Tis maar de vraag of het vrije wil is...
bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Minder dan 7% van de kinderen onder 18 jaar.
dan ben ik elitairquote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
eigenzinnig en origineel zijn, een goede smaak hebben, dat maakt je automatisch elitair, en daar is niets fout aan.
BrEeZaH-land bij uitstek. Lang leve de lagere school!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu.nl
Heeft Nederland echt geen goede muzieksmaak? Nu kun je veel over Ali B zeggen, maar elk zelfbenoemde muziekliefhebber op FOK is denk ik totaal geen fan van Ali B. Wat zien mensen toch in Ali B, Lange Frans, Jan Smit en dat soort figuren? Who's buying this shit?
Huh? Oh, is dat ook muziek?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu.nl
Heeft Nederland echt geen goede muzieksmaak? Nu kun je veel over Ali B zeggen, maar elk zelfbenoemde muziekliefhebber op FOK is denk ik totaal geen fan van Ali B. Wat zien mensen toch in Ali B, Lange Frans, Jan Smit en dat soort figuren? Who's buying this shit?
Die 'meeste stemmen' moeten wel érgens vandaan komen ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Dus omdat een grote groep een artiest leuk vindt, heeft heeeeel die groep t mis, omdat er een klein groepje prentieuze muziekliefhebbers is, wat dan wel even zal bepalen wat al dan niet mooi is? Wat een onzin zeg. Ali B is zeker niet mijn favoriete artiest ofzo, maar we moeten eens ophouden met het afkeuren van wat de massa mooi vindt.
ghehe, dat is dan ook een uitspraak van alle tijden .. toen ik 13 was luisterde ik naar Cream en de Stones, even later naar Hendrix en Santana en toen kreeg ik dat dus ook te horen .. ik moest "dat afschuwelijke gejengel uitdoen, dat kan je toch geen muziek noemen"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zo luidt het. Maar in dit geval kan je toch moeilijk zeggen dat Ali B en consorten als muziek kunnen worden gezien.
Ik zie dat meer als een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Alsof kinderen en pubers geen opgelegde smaak hebben. Opgelegd vanuit TMF/The Box en die bagger en de moederneukende commerciële platenindustrie.
liever een commercieel gehypte rapper met allemaal dezelfde beatjes en moves waarvan je je moet afvragen of ze ze wel zelf hebben gemaakt dan commercieel gehypte zanggroepjes met allemaal hetzelfde deuntje en danspasjes waarvan je je nog moet afvragen of ze uberhaupt zelf wel zingen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef moussie het volgende:
[..]
en tja, zo hoort het toch ook, dus lekker laten gaan, liever zo dan die commercieel gehypte zanggroepjes met allemaal hetzelfde deuntje en danspasjes waarvan je je nog moet afvragen of ze uberhaupt zelf wel zingen .. de toekomstige Frans Bauer fans zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:19 schreef MadMarco het volgende:
Sommige mensen krijgt gewoon smaak in de pubertijd, anderen krijgen het nooit.
Rock/Metal natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:20 schreef nlboy het volgende:
Wat ook zo is volgens mij dat de meeste alleen naar de beats luisteren van de muziek, maar verder niet naar de tekst ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |