het gaat om de cijfers van één specifieke site waar je tegen een geldbedrag gemankeerde DRM-troep kunt downloaden ...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu.nl
Heeft Nederland echt geen goede muzieksmaak? Nu kun je veel over Ali B zeggen, maar elk zelfbenoemde muziekliefhebber op FOK is denk ik totaal geen fan van Ali B. Wat zien mensen toch in Ali B, Lange Frans, Jan Smit en dat soort figuren? Who's buying this shit?
En daar heb ik nog steeds veel plezier van. Klassieke muziek mag best breed toegankelijk zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 11:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoezo Nederland geen smaak?
De klassieke series bij kruidvat verkochten in getallen waar de vaderlandse platenzaken een moord voor hadden gedaan.
Meer woorden wil ik er niet aan vuil makenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Goochie het volgende:
[..]
Nou zeg, dat is duidelijk en helder. Vooral doorgaan zo.![]()
Ik ook, er zitten juweeltjes tussenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En daar heb ik nog steeds veel plezier van. Klassieke muziek mag best breed toegankelijk zijn
pff das net Skyradio maar dan met een rocksausje overgotenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:02 schreef axis303 het volgende:
Arrow Classic Rock, probleem opgelost!
Tja, als je ook na gaat dat 88% van de totale muziekindustrie in handen is van 4 corperaties kun je al snel concluderen dat het het een Oligopoly (Oligopolie is een economische term die bestaat uit de Griekse woorden oligos (=weinig) en polein (=verkopen).quote:Op donderdag 28 december 2006 10:46 schreef okkie-man het volgende:
Voor echt goede muziek hoef je al jaren niet meer in de top40 te kijken, want daar staat alleen maar troep in.
Zo luidt het. Maar in dit geval kan je toch moeilijk zeggen dat Ali B en consorten als muziek kunnen worden gezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
Luidt een bekende uitdrukking niet: "smaken verschillen" ?
Kun je niet eigenzinnig en origineel zijn zonder deel uit te maken van de zogenaamde elite?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Jullie beginnen door te krijgen wat "dictatuur van het proletariaat" betekend en de voordelen van elitairisme in te zien?
Daarom, zorg voor goed onderwijs, Piet. Het is je morele plichtquote:Op donderdag 28 december 2006 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Jullie beginnen door te krijgen wat "dictatuur van het proletariaat" betekend en de voordelen van elitairisme in te zien?
eigenzinnig en origineel zijn, een goede smaak hebben, dat maakt je automatisch elitair, en daar is niets fout aan.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:01 schreef LSS het volgende:
[..]
Kun je niet eigenzinnig en origineel zijn zonder deel uit te maken van de zogenaamde elite?
Ik doe hier niets anders dan opvoedenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom, zorg voor goed onderwijs, Piet. Het is je morele plicht
Alsof kinderen en pubers geen opgelegde smaak hebben. Opgelegd vanuit TMF/The Box en die bagger en de moederneukende commerciële platenindustrie.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
Luidt een bekende uitdrukking niet: "smaken verschillen" ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |