Beetje laat he? Zoiets moet je echt een week van te voren aanvragen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En waarom neem je dan vanaf nu geen vrije dag?
Oh? Ik neem altijd vrij wanneer ik daar zin in hebquote:Op donderdag 28 december 2006 09:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Beetje laat he? Zoiets moet je echt een week van te voren aanvragen.
Omdat je nu wel gewoon rustig op je werk kan komen en er totaal geen spits is?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef PDOA het volgende:
Waarom heb ik niet gewoon een vrije dag opgenomen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef PPL het volgende:
Ik neem mijn vrije dagen liever op als ik ze nodig heb.
Bovendien kan ik nu tenminste op mijn gemak internetten zonder dat m'n vrouw begint te zeuren dat ik koffie moet komen drinken, boodschappen doen, zoon een luier geven, stofzuigen, olie verversen, de berging behangen en meer van dat soort zaken waar ik geen zin in heb.
doet half Nederland hoor.... wacht maar tot je vrouw en kinderen hebt...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Naar je werk gaan om thuis te ontvluchten.
ohwquote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
doet half Nederland hoor.... wacht maar tot je vrouw en kinderen hebt...
Ja heerlijk joh... beetje tot rust komen na al de hectiek tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Uitdagingen genoeg hier hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef Bolter het volgende:
En daarna maar gaan zeuren dat je te weinig verdient en dat de politiek enkel mensen die veel verdienen helpen. Snap echt niet dat mensen er mee gekomen. Is het dan zo lastig om werk met een uitdaging te vinden of extra te studeren?
idd: hoe kansloos kan je zijn...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef Bolter het volgende:
En daarna maar gaan zeuren dat je te weinig verdient en dat de politiek enkel mensen die veel verdienen helpen. Snap echt niet dat mensen er mee gekomen. Is het dan zo lastig om werk met een uitdaging te vinden of extra te studeren?
Dat is juist het hele 'probleem'.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:09 schreef HeatWave het volgende:
PPL.
Kent U die uitdrukking: get a life?.
weinig reistijd, 32 minuten vandaag maar,quote:Op donderdag 28 december 2006 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Omdat je nu wel gewoon rustig op je werk kan komen en er totaal geen spits is?
Btw, ben wel blij dat ik vrije dagen heb, ik kan er ook niet tegen dat je werk moet gaan zoeken.... behalve dan als ik had kunnen fokken op het werk...
Nou... daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 28 december 2006 10:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is juist het hele 'probleem'.
Ik heb dus een leven...
![]()
Inderdaad, stond helegaar geen file op de A2.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:12 schreef BoukeF het volgende:
[..]
weinig reistijd, 32 minuten vandaag maar,
genoeg werkplekken,
weinig te doen,
lekker lang lunchen,
perfect om tussen kerst en oud en nieuw te werken.
Ach.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou... daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb geen DS.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef PPL het volgende:
But seriously...
Ik heb er dus geen enkele moeite mee om aan het werk te zijn.
Net vijf dagen op mijn kont gezeten met veels te veel drank, eten en LotR.
Wat dat betreft begrijp ik de klaagzang van TS ook niet helemaal.
Dan had je idd maar vrij moeten nemen of de genoemde DS moeten meenemen.
Hoe kun je nou een week van te voren weten of je vrij moet hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Beetje laat he? Zoiets moet je echt een week van te voren aanvragen.
Dus half Nederland heeft een kuthuwelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
doet half Nederland hoor.... wacht maar tot je vrouw en kinderen hebt...
Het zou mij niets verbazen als het werkelijke percentage nog hoger ligt.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus half Nederland heeft een kuthuwelijk![]()
Ik zit toch zwaar te overwegen morgen vanaf huis te gaan fokken werken.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:53 schreef AcidBurner het volgende:
Zit ook op mijn werk te niksen... zal toch blij zijn dat het vrijdag is hoor! Morgen nog een half dagje werken en we zijn er weer vanaf voor een paar dagen... Moet wel zeggen als er niks te doen is, dan duurt een dag toch lang hoor.
Als je op kantoor werkt is dat heel normaal hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een week van te voren weten of je vrij moet hebben![]()
zelfde probleem hier...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef PDOA het volgende:
Kut, ben al bijna klaar met al m'n werk en ik moet vandaag en morgen nog doorkomen!
Waarom heb ik niet gewoon een vrije dag opgenomen?
Iddquote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef PPL het volgende:
Ik neem mijn vrije dagen liever op als ik ze nodig heb.
Bovendien kan ik nu tenminste op mijn gemak internetten zonder dat m'n vrouw begint te zeuren dat ik koffie moet komen drinken, boodschappen doen, zoon een luier geven, stofzuigen, olie verversen, de berging behangen en meer van dat soort zaken waar ik geen zin in heb.
Grote delen van Nederland hebben op dit moment geen werk ( te doen) maar wel een baan..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Volgens mij heeft TS helemaal geen werk, hooguit een baan.
Als het een helpdesk is voor consumenten kan ik me dat wel voorstellen. Een vrije dag is een mooie gelegenheid om iets te repareren wat niet kapot is.. internetverbindingen, modems weet ik veel..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Camplo het volgende:
Hier @ helpdesk wel druk. Nu ff rustig zucht.
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Camplo het volgende:
Hier @ helpdesk wel druk. Nu ff rustig zucht.
idd delen van een land kunnen ook geen werk hebbenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Grote delen van Nederland hebben op dit moment geen werk ( te doen) maar wel een baan..
Bedoel je eigenlijk dat er behoefte is aan beter personeelquote:Op donderdag 28 december 2006 14:44 schreef iamredleader het volgende:
er is onvoldoende bezetting...
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:49 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Bedoel je eigenlijk dat er behoefte is aan beter personeel![]()
Dat klinkt mij niet als een gedroomde besteding van een schaarse vrije dag..quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
idd delen van een land kunnen ook geen werk hebben
Okee, dat was flauw: je bedoelde natuurlijk delen van de Nederlandse bevolking ...inderdaad, die mensen zitten dan ook gewoon fatsoenlijk thuis op de bank, waarschijnlijk van de vakantie genietend, igg niet werkloos op de zaak klagend op een internetforum over verveling .
Okee, als je vrije dagen schaars zijn heb je waarschijnlijk gelijk, er zijn ook mensen die gewoon te veel vrije dagen hebben om almaar op vakantie te gaan, en geloof me, af en toe een dagje lekker hangen is ook best heel ontspannend...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat klinkt mij niet als een gedroomde besteding van een schaarse vrije dag..
Die paar dagen die ik heb besteed lk liever aan wintersport en andere vakanties. Ieder zijn meug, en ik klaag overigens niet.
Als het dichtbij was geweest was ik wel ff langsgekomen, maar gelderland is te ver weg.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Katinkat het volgende:
Nou, bij mij is het drukker dan normaal; ik werk met verstandelijk gehandicapten; maar deze week zit hun dagbesteding dicht; dus zijn ze de hele dag huis. Kunnen degenen die niks te doen hebben niet even langs komen en lekker met een stel (moet het weer ook nog even opknappen) gaan wandelen.
Neen leuk werk wel, alleen vraag ik me serieus af waarom sommige mensen een PC kopen. Als je zo weinig weet dan blijf je er van af.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:23 schreef PPL het volgende:
[..]
![]()
Ghe ghe ghe.
Je werkt op de verkeerde helpdesk.
![]()
* meldt *quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:47 schreef Maastrix het volgende:
maar t zijn volgens mij wel allemaal ICTers hier die niks te doen hebben op hun werk of niet? :p
Nee, ambtenaar. (en niet in de ICT)quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:47 schreef Maastrix het volgende:
maar t zijn volgens mij wel allemaal ICTers hier die niks te doen hebben op hun werk of niet? :p
Nope. Aangepast.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Ah!
Een ICT-er in dienst van de overheid.
![]()
*meldtquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:47 schreef Maastrix het volgende:
quote:- Goedemiddag met Brugman, ik heb de PC aangezet en zie nu een landschap maar ik zie nergens Windows. Kunt U mij vertellen wat dat is?
- Ik heb de monitor aangesloten met de stekker maar er zit nog een stekker die ik nergens in kan pluggen. Weet u waarom ik 'no signal'error krijgt? Aan de voorkant zit slechts een knop met Power. (antwoord: meneer kijkt u een aan de achterkant van de kast). Antwoord van meneer: Dat is een antiekkast uit 1827 vol met porcelein. (antwoord: meneer kijkt u eens aan de achterkant van de kast van de PC)...
- De PC start niet op. (antwoord: loop alles ff na, kijk voeding na, on/off switch op voeding, aardlek schakelaar)... 15 min later. Zit er aan de voorkant een knopje dat iets van een bolletje met een stokje heeft? (zoek zoek...) Ja zit er... Drukt u daar eens op. (gegil en blijdschap..... hij werkt, Fatih kom kijken) (waren mensen van een minima project)
- Meisje van 17 belt op. Begint volledig over S-ATA Raid (0) configuraties te praten en begint vol te schroeven en IDE shit in te bouwen (bleek ze ICT opleiding te doen). CaMpLo dacht ff dat ie flauw viel geloof me
- Ctrl Alt Delete werkt niet. Wat krijgt u te zien als U erop drukt? - Ehm jah zo'n schermpje met taakbeheer enzo. Dan werkt ie dus wel? Jah maar ik moet m'n bestanden weggooien en naar de prullenbak gooien. Drukt U eens op shift + delete dan. Meneer zegt momentje. Probeert het.... en gooit z'n volledig program files folder weg.![]()
![]()
PC staat nu hier voor een eventuele recovery maar ik vrees het ergste
- Hoe werkt recoveren? (ik uitgelegd) Maakt u even een backup en belt u dan trug (die middag meneer belt trug) backup gemaakt etc etc. Kan ik nu recoveren? (ja kunt u, ik zal procedure even met u nalopen). Meneer gaat recoveren... (17:21 uur: telefoon gaat) U hebt me vanmiddag geholpen maar ik ben alle foto's sinds 2001 kwijt wat nu... (u had toch een backup gemaakt?) ja heb ik, hij vroeg om een DVD en toen dacht ik nu zal het wel goed zijn (u heeft toch wel gebrand????) Nee, ik dacht dat het al goed was![]()
![]()
![]()
(2 bruiloften, 5 jaar alle vakantie foto's kwijt P W N 3 D
Het had toch gekund?quote:
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
Nee, maar wel over subsidies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Het had toch gekund?
Net als Maastrix (afgaande op zijn profiel).
Maareh, je bent toch niet van "Leuker kunnen we het niet maken..."?
Net weer een substantieel deel van mijn salaris aan moeten afstaan vanwege dertiende maand, vakantiegeld enzo.
Ik word daar altijd zo chagerijnig van.
Ja maar ik heb die boom nu ondertussen wel gezien. En de leuken vrouwen waar ik ook uitzicht op had zitten er sinds een interne verhuizing niet meer dus dat helpt ook niet, van mij mogen ze wel een nieuwe boom gaan planten ofzo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Veel uit het raam kijken zeker?
Helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, maar wel over subsidies.(en TERUGVORDERINGEN daarvan.
)
![]()
Nog een ICT-er.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.
Dit gaat echt een slaapverwekkende dag worden.
quote:
Onder een steen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:09 schreef Maastrix het volgende:
soms vraag je echt af waar mensen de afgelopen 20 jaar gezeten hebben ofzo
[gratis tip on]quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:21 schreef PPL het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat ze dan bellen en denken dat ze de afdeling Training en Opleiding aan de lijn hebben?
"Hoe kan ik in Word een zin centreren"
"Hoe kan ik een macro opnemen in Excel?"
Alsof het mijn fokking probleem is dat ze hebben gelogen op hun CV dat ze dat programma al jaren gebruiken en er veel ervaring mee hebben.
kan je ze natuurlijk ook gewoon even helpen...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef PPL het volgende:
Hier ook geen reet te doen.
Maar beetje surfen dus enzo...
Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
mischien gaan mensen je dan ook aardig(er) vinden...
Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef HPoi het volgende:
[..]
Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?![]()
Dat heb ik dan al minstens 4X gedaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?
Als u dat eerst doet, belt u mij daarna eens terug.
[afbeelding]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:43 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, maar zo een mooie invulling van "Virtue" zijn toch![]()
Oh wacht dat staat er alleen voor de sier...sorry
Okee, je bent een goed mens! huldequote:Op vrijdag 29 december 2006 09:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.
Op dagen als vandaag, wanneer ik zoveel tijd over heb, zal ik uiteraard een collega ook wel helpen als die een ander vraagje heeft.
i teek it bekquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef PPL het volgende:
Zal ik straks de proxy eens down halen?
Gewoon voor de gein?
Weet niet. Effe bellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
quote:
Jij wint.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef Maastrix het volgende:
hahaha:p als ik hier de netwerkverbindingen en straalverbindingen perongeluk uit laat vallen (A) dan is het niet alleen dit gebouw die last heeft van de storing maar alle gebouwen van justitie in heel nederland, denk dat het beter is als het maar lekker blijft draaien hier:p maar hoe groot is het bedrijf waar je in werk dan ppl? dan kan ik en schattig maken:P
Naar huis!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef HPoi het volgende:
[ Vrijdag 29 december 2006 ] Printer storing
Momenteel zijn er problemen met de printers die op de Alfonsino staan. Voor het printen dient u als tussentijdse oplossing een printer te connecteren middels powerprint waar "Dageraad" achter staat.
Ja zeg!!, Die ICT doet zijn werk ook niet goed. Ik kan niet werken zo hoor.![]()
In België iig welquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
Misschien kan ie de helpdsk ff bellen om te vargen hoe dat nu eik werkt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Smilies zijn niet jouw ding he maastrix?.
Toch nog iets dat werkt vandaag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:06 schreef HPoi het volgende:
Helaas print ik op een werkende printer.![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:07 schreef Maastrix het volgende:
IK HEB GEWERKT! ik heb een pc vervangen![]()
Begraven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Pfff.. kmoet nog tot 17:00.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Maastrix het volgende:
hmm ja laat ik maar eens verbinding gaan maken met het thuisfront en ook wat torrents aanzetten. nog 1 uur en 3 kwartier en ik heb weekend! kan bijna niet wachtenow trouwens de beste wensen alvast voor iedereen hier
![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Maastrix het volgende:
godver,,, heb ik pasfoto's laten maken voor me nieuwe OV. ben ik ze aan het uiknippen, verschiet opeens het velletje en knip ik dwars door me hoofd![]()
Waarmee dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het druk heeft zo op de laatste dag van het jaar
Jij iig niet met mailenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Ander voer voorzetten. Voer dat uit zichzelf wegloopt is niet goed meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Nee man, met werk. Lekker als je in je eentje alles moet doen waar je normaal 3 man voor hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Als het dichtbij was geweest was ik wel ff langsgekomen, maar gelderland is te ver weg.
Geef die bejaarden een dagje een it-helpdesk medewerker... dan klagen later ze nooit meer over eenzaamheidquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.
Ja hier ook, heb echt nergens zin in maar het moet wel afquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef jstn het volgende:
Ik zou willen dat er hier op stage niks te doen was.
Heb echt totaal nergens zin in (zit met mn hoofd bij zondag).
En aangezien ik er niet voor betaald krijg, denk ik dat ze 2 januari meer werk hebben dan verwacht :]
Precies 2 uur over die stapel van je collega gedaanquote:
- half uur pauze!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Precies 2 uur over die stapel van je collega gedaanNetjes hoor
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb nog een uur pauze te gaan. Straks maar ff naar de Mac of Burgerking denk ik
Het wordt steeds triester. ZO lang nog??? Succes en sterkte enzo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef Martijn85 het volgende:
Nog 3.5 uur
tsjah, van 9 tot 6 hequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef HPoi het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester. ZO lang nog??? Succes en sterkte enzo!
Hier staat de top 538 opquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:37 schreef PPL het volgende:
ZIt er nog iemand naar de download 750 op Veronica te luisteren?
Kijk uit sraks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Hier zijn er al een aantal afdelingen aan de borrel, ik ga ook zo afsluiten en naar huis.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk uit sraks.
Er worden weer veel alcoholcontroles verwacht.
Op je werk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Ticootje het volgende:
ik ben ice age 2 aan t kijken
ja ik denk dat ik maar verder ga met southpark, we zitten echt te wachten tot er eindelijk weer is een melding binnenkomt maar dat hopen we al ja,, heel lang eigenlijk, me werk is meer bezigheidstherapy ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:50 schreef Ticootje het volgende:
ik ben ice age 2 aan t kijken
portable dvdspeler..quote:
Nog 2,5 uur, en heel veel drukte, liggen tussen mij en de vrijheid van het stormachtige weer. Bah.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef suus21 het volgende:
heb ook niet veel te doen, heb wel wat te doen maar geen zin in en stel ik lekker uit tot morgen dus nog 2 uur msn-en en dan weer pleiten
Die is ziekquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:45 schreef suus21 het volgende:
dan ga ik heteenenander tegen sjanpjer zeggen
Je humor is al even stijlvol als je avatarquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kreeg net een telefoontje. Sjenpierre is dood![]()
![]()
Grappig dat je ook bij justitie werkt, ik ook als ict-erquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Maastrix het volgende:
k val straks in slaap:(
nee, een saai project bij VROM. (gedetacheerdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Waterstater?
(Iets met vervoer gok ik)
Feest bij ministerie. Zit aan de laan van Noi al de ganse dag te internetten. Geen ruk te doen hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
nee, een saai project bij VROM. (gedetacheerd)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:56 schreef Slasher het volgende:
[..]
Grappig dat je ook bij justitie werkt, ik ook als ict-er
ict-s in gouda, nu druk aan het werkquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:30 schreef Maastrix het volgende:
haha in welk gedeelte zit jij?:P ik zit op wpo dordrecht ^^ regio den bosch^^
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |