Dat heb ik dan al minstens 4X gedaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?
Als u dat eerst doet, belt u mij daarna eens terug.
[afbeelding]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:43 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, maar zo een mooie invulling van "Virtue" zijn toch![]()
Oh wacht dat staat er alleen voor de sier...sorry
Okee, je bent een goed mens! huldequote:Op vrijdag 29 december 2006 09:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.
Op dagen als vandaag, wanneer ik zoveel tijd over heb, zal ik uiteraard een collega ook wel helpen als die een ander vraagje heeft.
i teek it bekquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef PPL het volgende:
Zal ik straks de proxy eens down halen?
Gewoon voor de gein?
Weet niet. Effe bellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
quote:
Jij wint.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef Maastrix het volgende:
hahaha:p als ik hier de netwerkverbindingen en straalverbindingen perongeluk uit laat vallen (A) dan is het niet alleen dit gebouw die last heeft van de storing maar alle gebouwen van justitie in heel nederland, denk dat het beter is als het maar lekker blijft draaien hier:p maar hoe groot is het bedrijf waar je in werk dan ppl? dan kan ik en schattig maken:P
Naar huis!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef HPoi het volgende:
[ Vrijdag 29 december 2006 ] Printer storing
Momenteel zijn er problemen met de printers die op de Alfonsino staan. Voor het printen dient u als tussentijdse oplossing een printer te connecteren middels powerprint waar "Dageraad" achter staat.
Ja zeg!!, Die ICT doet zijn werk ook niet goed. Ik kan niet werken zo hoor.![]()
In België iig welquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
Misschien kan ie de helpdsk ff bellen om te vargen hoe dat nu eik werkt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Smilies zijn niet jouw ding he maastrix?.
Toch nog iets dat werkt vandaag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:06 schreef HPoi het volgende:
Helaas print ik op een werkende printer.![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:07 schreef Maastrix het volgende:
IK HEB GEWERKT! ik heb een pc vervangen![]()
Begraven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Pfff.. kmoet nog tot 17:00.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Maastrix het volgende:
hmm ja laat ik maar eens verbinding gaan maken met het thuisfront en ook wat torrents aanzetten. nog 1 uur en 3 kwartier en ik heb weekend! kan bijna niet wachtenow trouwens de beste wensen alvast voor iedereen hier
![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Maastrix het volgende:
godver,,, heb ik pasfoto's laten maken voor me nieuwe OV. ben ik ze aan het uiknippen, verschiet opeens het velletje en knip ik dwars door me hoofd![]()
Waarmee dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het druk heeft zo op de laatste dag van het jaar
Jij iig niet met mailenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Ander voer voorzetten. Voer dat uit zichzelf wegloopt is niet goed meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Nee man, met werk. Lekker als je in je eentje alles moet doen waar je normaal 3 man voor hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Als het dichtbij was geweest was ik wel ff langsgekomen, maar gelderland is te ver weg.
Geef die bejaarden een dagje een it-helpdesk medewerker... dan klagen later ze nooit meer over eenzaamheidquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |