Mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:07 schreef Maastrix het volgende:
IK HEB GEWERKT! ik heb een pc vervangen![]()
Begraven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Pfff.. kmoet nog tot 17:00.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Maastrix het volgende:
hmm ja laat ik maar eens verbinding gaan maken met het thuisfront en ook wat torrents aanzetten. nog 1 uur en 3 kwartier en ik heb weekend! kan bijna niet wachtenow trouwens de beste wensen alvast voor iedereen hier
![]()
Oeps.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:24 schreef Maastrix het volgende:
godver,,, heb ik pasfoto's laten maken voor me nieuwe OV. ben ik ze aan het uiknippen, verschiet opeens het velletje en knip ik dwars door me hoofd![]()
Waarmee dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Zo te lezen ben ik de enige die het druk heeft zo op de laatste dag van het jaar
Jij iig niet met mailenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Ander voer voorzetten. Voer dat uit zichzelf wegloopt is niet goed meerquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Nu ik jullie toch aan de lijn heb ...
Mijn muis wil al tijden niets meer eten, wat nu ?
Nee man, met werk. Lekker als je in je eentje alles moet doen waar je normaal 3 man voor hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Druk met koffie halen, fokken
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Als het dichtbij was geweest was ik wel ff langsgekomen, maar gelderland is te ver weg.
Geef die bejaarden een dagje een it-helpdesk medewerker... dan klagen later ze nooit meer over eenzaamheidquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:24 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Da's nou jammer dat het tever weg is; maar ook bij jou in de buurt wonen vast bejaarden of gehandikapten die de hele dag alleen zitten.
Ja hier ook, heb echt nergens zin in maar het moet wel afquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef jstn het volgende:
Ik zou willen dat er hier op stage niks te doen was.
Heb echt totaal nergens zin in (zit met mn hoofd bij zondag).
En aangezien ik er niet voor betaald krijg, denk ik dat ze 2 januari meer werk hebben dan verwacht :]
Precies 2 uur over die stapel van je collega gedaanquote:
- half uur pauze!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Precies 2 uur over die stapel van je collega gedaanNetjes hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |