Dat is dan ook wel weer het andere uiterstequote:Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
OK, dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:34 schreef twi het volgende:
Hij werd 65 ofzo en zat zoveel jaar in het vak. Amsterdammer, Ajacied. Ach ja, beter dan dat ze daar Lee Towers neerzetten.
Inderdaad, zonder Gomes zou PSV heel wat minder punten hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:42 schreef twi het volgende:
Volgens wikipedia is 'ie trouwens noch 65, noch zit 'ie 22 jaar in 't vakDan weet ik ook niet wat de stadionspeaker over een jubileum wist te melden
Maargoed, dat is wat voor het Koos Alberts topicDrie punten pakken tegen NEC en wellicht kan ADO voor een enorme stunt zorgen. Of misschien wel een koekje van eigen deeg teruggeven wat betreft het blesseren van de keeper. Een tweede seizoenshelft van PSV zonder Gomes is zo'n beetje het enige wat ze nog van de titel zou kunnen houden
Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO'squote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
De uitspraak van Aad de Mos vond ik wel goed, PSV heeft met maar zes tegentreffers de beste defensie van Nederland, maar daar spelen dan ook enkel Zuid-Amerikanen. Wanneer gaan onze scouts die kant op?
Als Gomes een off day heeft, laat hij er 1 doorquote:Op donderdag 28 december 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
PSV zit er toch een klein beetje doorheen op het moment, met echt een hele felle aanpak moet het mogelijk zijn om ze 2 puntjes af te snoepen op dit moment, mits Gomes eens een offday heeft.
Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie meer heil in het veranderen van de regels wat betreft buitenlanders door de FIFA/UEFA/KNVB/BVO's
Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben bang dat dit er niet doorheen komt en áls het er doorheen komt, staat er binnen vijf jaar weer een Jean-Marc Bosman op, die dit met succes weer ongedaan maakt.
Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 28 december 2006 09:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar de EU regels zeggen dat er vrij verkeer van werknemers moet kunnen plaatsvinden.
Dat houdt bij het invoeren van nieuwe regels toch niet op?
Er mogen er alleen niet meer dan drie opgesteld worden!!
OK, gevolg is dat er minder snel buitenlanders gecontracteerd worden.
Misschien dat er dan ook een salarisplafond moet worden ingesteld.
Dan is het gelijk ook minder aantrekkelijk om in het buitenland te gaan voetballen.
Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te overtuigen, hoor. Ben het helemaal met je eens!
Ik zie het beperken van buitenlanders dan ook niet als wijziging van de wetgeving, maar juist als spelregel.
Wie was het? Koert Westerman?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
De tering wat was Rosales beroerd. En die verslag gever van tele2 met zijn irritante commentaar telkens. Hands bal roepen.. ik heb nog geen beelden gezien die dat laten zien. En iedere keer herhalingen bij buitenspel van Roda.. anti ajax lui. Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vrees dat de machtigsten in het voetbal daar iets te veel macht voor hebben om dat te laten doorgaan.
Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, clubs als Arsenal, Chelsea, Manchester United, Liverpool, AC Milan, Internazionale, Barça en Real Madrid zitten niet te wachten op zo'n beperking en zijn heel machtig.
Heb de samenvatting niet gezien, maar hij leek me terecht. Maar wanneer je daar een kaart voor geeft, moet je de overtreding op Sneijder een minuut of 5 eerder ook daarmee bestraffen. Maargoed, Blom is echt een scheidsrechter die zelfs zo'n matige en gezapige pot als die van gisteren uit de hand kan laten lopen...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Onterecht dat gaf zelfs die knoert westerman toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
Iemand die me kan vertellen of de gele kaart van Huntelaar terecht was....?
Ik juich het alleen maar toe, liefst zou ik een acht-plus-drie-regel instellen, komt uiteindelijk iedereen ten goede!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk dat de (Engelse) FA snakt naar wat strengere regelgeving. Ik bedoel, wanneer je ziet welke nono's als uitzonderlijke talenten worden toegelaten tot de kleinere clubs (juist de clubs die nog grotendeels uit Engelse talenten/subtoppers horen te bestaan)...
Nog een paar jaar en de nationale teams van Europa storten gigantisch in elkaar. Je ziet het nu al met Nederland, waar spelers van 't kaliber Ooijer, Sneijder en Kuijt de kar moeten trekken. En nee, MONTANA, dat ligt niet alleen aan San Marco.
().
Het is in en in triest met de scheidsrechters in Nederland.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef HeatWave het volgende:
het kan aan mij liggen hoor, maar begint het in Nederland nou echt elke week slechter te worden qua arbitrage? Gewoon in het algemeen, niet tegen of voor Ajax ofzo..
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.
Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.
Het is gewoon zover gekomen dat Luinge de scheidsrechter van Nederland is.![]()
Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die wilde geen rood trekken .. want het was gewoon donker rood ook al is het de laatste minuut.
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:39 schreef keijz het volgende:
Had Gentenaar nog goede reddingen ofzo dan?
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef twi het volgende:
Dat is de grootste idioot van allemaal, na wat hij flikte bij Utrecht - Feyenoord.
Hahaha inderdaad dat vond ik al helemaal zielig. Dat je je zo laat lullen in een hoekje.. wat een mongool.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, maar bij dat doorspelen van Lucius zelf het gebaartje geven aan hem. En achteraf wanneer Booy verhaal komt halen zeggen dat het Lucius z'n schuld is. Wat voor een t****hond ben je dan?
Die heeft het echt koud gehad.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Chadi het volgende:
Nauwelijks wat te doen gehad. 1 schot op doel geweest.
als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:50 schreef borisz het volgende:
9 punten te gaan
Nah denk zelfs dan niet hoor. 9 punten is niet echt veel maar je moet een goede ploeg zijn om die 9 punten in te halen. PSV is ook niet echt top maar AJAX voetbalt ook niet echt denderend de laatste weken.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als de arbitrage meezit kun je nog zo maar langszij komen![]()
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:41 schreef Chadi het volgende:
Binnenkort me abbo bij ze opzeggen en gratis kijken via de schotel.. voor die crap ga ik niet meer betalen.
inderdaad gewoon walgelijk en niet objectief.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..![]()
Idd, en één verslaggever spant de kroon. Ik heb geen idee hoe hij heet, maar het is echt tenenkrommend kijken als hij verslag doetquote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die verslaggevers van Tele2 (en Tien) zijn idd echt dramatisch slecht, ze vallen ook enorm vaak in herhaling en reageren vaak erg overdreven, "HIJ DOET HET, XXXX DOET HET, WAT EEN GEWELDIGE GOAL'' hoor je ieder weekend weer 10x voorbij komen..![]()
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=474&Itemid=2
Zou men venomsnake wel om toestemming hebben gevraagd?
Eerste helft was pro-Ajax, na de rust was ie verschrikkelijk tegenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is gewoon zo.
Ik heb me gisteren kapot zitten ergeren aan Blom en zijn vriendjes. Inderdaad niet uitgesproken tegen Ajax, maar gewoon heel veel domme dingetjes. En op steun van zijn vlaggers hoefde hij ook niet te rekenen, men wat waren die slecht.
Het is gewoon zover gekomen dat Luinge de scheidsrechter van Nederland is.![]()
Wij zoeken de grens altijd op, en ja dan ga je er ook wel 's overheenquote:Op donderdag 28 december 2006 06:09 schreef twi het volgende:
DarkShine heeft zo'n pleurishekel aan Huntelaar dat 'ie overal ellebogen ziet joh. Gaat en passent ook even voorbij aan Grygera die na een charge van een Roda-speler bijna in Twente tenue speelt, en de talloze gele kaarten die Roda had moeten pakken.
Dat is ook een kwaliteitquote:Op donderdag 28 december 2006 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij zoeken de grens altijd op, en ja dan ga je er ook wel 's overheen
Ik heb geen pleurishekel aan KJH, maar hij komt wekelijks weg met overtredingen die gewoonweg rood zijn...
Ik zou me als f'nooit supporter niet helemaal serieus voelen worden genomen als ik dat bericht lasquote:
quote:
Ach het ergste is nog dat op het begin iedereen loopt te kankeren dat ie van de joden komt maar na een tijdje het grootste deel dat alweer vergeten is en hem accepteert.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik zou me als f'nooit supporter niet helemaal serieus voelen worden genomen als ik dat bericht las. Elke afdanker uit 020 krijgen ze gedumpt, heerlijk
![]()
Ach, zo vreemd is het toch niet? Als je favoriete club Ajax is, maar jij bent niet goed genoeg voor Ajax, dan ga je toch lager kijken?quote:
Wat toch al vanaf het begin zo bekend?quote:Ajax op woensdag tegen Werder Bremen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 december om 15:00
Het UEFA Cup-duel tussen Werder Bremen en Ajax zal niet op donderdag 15 februari, maar op 14 februari 2007 worden gespeeld.
De Duitsers konden kiezen uit beide dagen voor de heenwedstrijd in de derde ronde van het Europese bekertoernooi en gaven de voorkeur aan de woensdag. De return is op donderdag 22 februari (20.45 uur) in de Amsterdam ArenA.
De winnaar van de tweestrijd schaart zich onder de beste zestien ploegen van het toernooi.
Duidelijk voorbeeld 2e kerstdag. Harry scoort tegen psv en heel de kuip ontploft. Hij rent naar de supporters toe en ze juichen hem toe. Precies dezelfde supporters die dreigden om hun seizoenskaart te verscheuren als er een Ajacied zou komen. Dat is nou de voetballerij.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach het ergste is nog dat op het begin iedereen loopt te kankeren dat ie van de joden komt maar na een tijdje het grootste deel dat alweer vergeten is en hem accepteert.
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef Soli het volgende:
Zit Evander Sno in ''Daar hoorden ze engelen zingen'' ?
Ja bij de wedstrijd tegen willem 2quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
jaHet viel mij ook al op!! Als je goed kijkt zie je ook Johnny Heitinga nog een keer als ballenjongen vlakbij de spelersbank
Deze dusquote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja bij de wedstrijd tegen willem 2![]()
Zit hem hier weer te kijken
(postte onder vrekeerde account)
Nee, maar wie nog wel tegenwoordig, die zijn erg zeldzaam.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Alleen echte vleugelspelers zijn het niet..
quote:Blessure Thomas Vermaelen valt mee
Donderdag 28 december, door JK, Amsterdam, 15.51u GMT+01.00, RTV NH
De blessure van Thomas Vermaelen is minder ernstig dan aanvankelijk werd gedacht.
De verdediger van Ajax viel woensdag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC in de 50ste minuut met een rugblessure uit. Hij werd vervangen door Jan Vertonghen.
Aanvankelijk leek de kwetsuur zwaar, maar Ajax meldde donderdag dat de blessure meevalt. Vermaelen werd donderdag behandeld en vrijdag wordt bekeken of hij kan spelen. Ajax speelt zaterdag in Nijmegen tegen NEC.
Gelukkig juist. We spelen niet meer in de oertijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Alleen echte vleugelspelers zijn het niet..
Marktplaats/ebay zeker?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:56 schreef Gelderland het volgende:
net ff het ajax-shirtje van dit seizoen gescoord voor 35 euro, nieuw![]()
![]()
nope, gewoon in stadquote:
Mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef devv05 het volgende:
Gentelaar in het doel laten staan, het oogde allemaal veel zekerder achterin dan bij Stekelenburg, die ik inmiddels toch wel zat ben. En alsjeblieft, waarom nog spelers als Rosales inbrengen. Drama weer!
Vermakelijke eerste helft, de tweede was echter weer doodsaai.
Een genetisch gemanipuleerde kruising tussen Gentenaar en Huntelaar ...???quote:Op donderdag 28 december 2006 16:59 schreef devv05 het volgende:
Gentelaar
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Een genetisch gemanipuleerde kruising tussen Gentenaar en Huntelaar ...???![]()
Whehe dat zou wat zijn hequote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
De bal uittrappen, naar voren rennen om 'm terug te kaatsen naar Ogararu, doorsprinten naar de goal en met je handschoen in de nek van de tegenstander de bal raak koppenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Beetje bovenin 409, bevalt me wat beter...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Mee eens.
Waar sta je tegenwoordig, zie je niet vaak meer op het vak ?
Hebben ze die mongool met die strijker oid nog gepakt?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje bovenin 409, bevalt me wat beter...
wat was er trouwens aan de hand na die 2e kool. een mongool gooide een strijker van boven naar beneden en toen ging er iemand verhaal halen?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hebben ze die mongool met die strijker oid nog gepakt?.
Jeap, der smeet er eentje een strijker omlaag, toen ging iedereen zitten en toen er gevraagd werd wie het was stak hij er nog maar ff eentje af....quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat was er trouwens aan de hand na die 2e kool. een mongool gooide een strijker van boven naar beneden en toen ging er iemand verhaal halen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hebben ze die mongool met die strijker oid nog gepakt?.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:38 schreef Tvduijn het volgende:
Volgens mij wel, wat een idioot...maar om nou zo massaal omhoog te gaan rennen weer...naja.
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat was er trouwens aan de hand na die 2e kool. een mongool gooide een strijker van boven naar beneden en toen ging er iemand verhaal halen?
De 1e knal erd afgestoken door een groep die onder de trommels stond, dus niet van bovenin. Reactie van the goesj was dus onterecht. Na het 1e "opstootje" werd er nog wel boven iets afgestoken waar nog even op gereageerd werd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Jeap, der smeet er eentje een strijker omlaag, toen ging iedereen zitten en toen er gevraagd werd wie het was stak hij er nog maar ff eentje af....
quote:
hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zo vreemd is het toch niet? Als je favoriete club Ajax is, maar jij bent niet goed genoeg voor Ajax, dan ga je toch lager kijken?
En dan te bedenken hoe je even zes punten laat liggen tegen Sparta en Vitessequote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nah denk zelfs dan niet hoor. 9 punten is niet echt veel maar je moet een goede ploeg zijn om die 9 punten in te halen. PSV is ook niet echt top maar AJAX voetbalt ook niet echt denderend de laatste weken.
Die zie je toch ook nog een keer als die coach met z'n spelers praat in de kleedkamer. Heitinga is daar de aanvoerder.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
jaHet viel mij ook al op!! Als je goed kijkt zie je ook Johnny Heitinga nog een keer als ballenjongen vlakbij de spelersbank
Komop man, 9 punten is gemakkelijk in te halen. Wat is dat PSV nu helemaal, met dat mazzelafbraakvoetbal. Zelfs tegen die havenslaven weten ze niet te winnen, Ajax klept daar gewoon met 0-4 weg. Ajax is toch gewoon nog steeds een klasse beter dan die lampjes? Plus, Ajax heeft nu Leonardoquote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nah denk zelfs dan niet hoor. 9 punten is niet echt veel maar je moet een goede ploeg zijn om die 9 punten in te halen. PSV is ook niet echt top maar AJAX voetbalt ook niet echt denderend de laatste weken.
Bovenin is ultra-koud.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:34 schreef devv05 het volgende:
Beetje bovenin 409, bevalt me wat beter...
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man, 9 punten is gemakkelijk in te halen. Wat is dat PSV nu helemaal, met dat mazzelafbraakvoetbal. Zelfs tegen die havenslaven weten ze niet te winnen, Ajax klept daar gewoon met 0-4 weg. Ajax is toch gewoon nog steeds een klasse beter dan die lampjes? Plus, Ajax heeft nu Leonardoen the Hunter is helemaal los!
Ik weet dat je zit te dollen, maar in principe kan het gewoon hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop man, 9 punten is gemakkelijk in te halen. Wat is dat PSV nu helemaal, met dat mazzelafbraakvoetbal. Zelfs tegen die havenslaven weten ze niet te winnen, Ajax klept daar gewoon met 0-4 weg. Ajax is toch gewoon nog steeds een klasse beter dan die lampjes? Plus, Ajax heeft nu Leonardoen the Hunter is helemaal los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |