Op pas ik zo aanquote:
En nu al helemaal niet meer . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 04:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er ook nog. Min of meer.
Ik vond het ook tegenvallen, hurricane als hoogste en LARS ergens in de 100..quote:Op donderdag 28 december 2006 08:29 schreef cafca het volgende:
Ome Bob staat er overigens slechts 10x in, en niet eens met zijn beste nummers...
Als dat ook betekent dat je die Andre Rieu eruit gooit mag je wat mij betreft je gang gaanquote:Op donderdag 28 december 2006 08:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen, hurricane als hoogste en LARS ergens in de 100..Maar ach, het kan niet altijd feest zijn.. als het aan mij lag besloeg ie het grootste gedeelte van de top 100
![]()
Die zou met samen met Celine Dion zo de prullebak ingaanquote:Op donderdag 28 december 2006 08:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als dat ook betekent dat je die Andre Rieu eruit gooit mag je wat mij betreft je gang gaan
quote:Op donderdag 28 december 2006 08:40 schreef LangeTabbetje het volgende:
We krijgen zo Freddie Aguilar.....kan ik weer vriendjes worden met mijn collega ´s. Een liedje voor hun
Een groot deel kennen ze ook wel. Maar al het Nederlands/Frans/Duits, gaat een beetje langs ze heen geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]hebben ze dagen op zitten wachten. Eindelijk een nummer dat ze kennen
Bepaalde elementen van onze rijke Nederlandse cultuur hou ik liever binnen de Nederlandse landsgrensenquote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
haha, hoe heb je andre Rieu voor ze vertaald?of erger nogL straks marianne weber
Kun je met trots vertellen dat DAT nederlandse cultuur is!quote:Op donderdag 28 december 2006 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
haha, hoe heb je andre Rieu voor ze vertaald?of erger nogL straks marianne weber
Shocking Blue - Venus komt nog wel eens langs bij de gouwe ouwen. Maar dan geloven ze weer niet dat het uit Nederland komt. Omdat het nummer in het Engels is en niet in het Nederlandsquote:
op 1 roflquote:Op donderdag 28 december 2006 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Frans Bauer in de Fillipijnse top 2000
ook goedemorgen, hier ook.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:59 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen, vandaag verder, gister uren zonder verbinding met Fok te krijgen, jullie niet ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hè, die heb ik nou net gemist...jammer!
Als er hier geen jochie van 4 was, had ik ook zeker geluisterd. Hij was gelukkig vanmorgen pas om 7:15 uur wakker en is toen naar beneden gegaan, ik kon toen nog een uurtje blijven liggenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren tot 02.00 geluisterd
Zit ik ook mee de was strijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff heb hoofdpijn, heb een mand met wasgoed staan dat nog opgevouwen en gestereken moet worden, maar dit is te verslavend.![]()
![]()
Misschien zo maar even snel opvouwen en strijken wat nodig is, de rest volgende week strijken hihi.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit ik ook mee de was strijken![]()
Dan moet je nog lang wachten, die komen pas aan het einde van dit uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:12 schreef cafca het volgende:
Supersister is cool!
En Vitesse en Billy Joel zijn ook wel OK, voor de rest weinig bijzonders dit uur....
Nee, vind het ook niks aanquote:Op donderdag 28 december 2006 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Kim Wilde is best leuk, maar dit liedje vind ik niet bijzonder.
Dat is er wel een van een paar jaar terug, toch ?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog ff een plaatje van Kim WIlde dan:
[afbeelding]
![]()
die ziet er leuk uitquote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog ff een plaatje van Kim WIlde dan:
...l]]
![]()
Ja, maar dat liedje was ook van een paar jaar terugquote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is er wel een van een paar jaar terug, toch ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
toch wel een lekker muziekje hoor
Een beetje het Hazes effect zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:23 schreef PH52 het volgende:
Ja, al klinkt het 's ochtends om 9 uur iets anders als om een uur of half een 'snachts, met een flinke slok op
Ja, sinds dat verhaal over dat gedoe met een ex-vriend, en toen toch weer terug enzoquote:Op donderdag 28 december 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik vind Shania Twain helemaal niets... categorie Celine Dion wat mij betreft.
Weet ik veel, volgens google wel....quote:Op donderdag 28 december 2006 09:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat is Shania toch niet?
Ik vind dr wel beter dan Celine Dion, maar ik vind t gewoon 1 van de mooiste vrouwen in de businessquote:Op donderdag 28 december 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik vind Shania Twain helemaal niets... categorie Celine Dion wat mij betreft.
Eenschquote:Op donderdag 28 december 2006 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind dr wel beter dan Celine Dion, maar ik vind t gewoon 1 van de mooiste vrouwen in de business![]()
Oeps staat zo op die lyricspagina...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |