Als er hier geen jochie van 4 was, had ik ook zeker geluisterd. Hij was gelukkig vanmorgen pas om 7:15 uur wakker en is toen naar beneden gegaan, ik kon toen nog een uurtje blijven liggenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren tot 02.00 geluisterd
Zit ik ook mee de was strijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff heb hoofdpijn, heb een mand met wasgoed staan dat nog opgevouwen en gestereken moet worden, maar dit is te verslavend.![]()
![]()
Misschien zo maar even snel opvouwen en strijken wat nodig is, de rest volgende week strijken hihi.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit ik ook mee de was strijken![]()
Dan moet je nog lang wachten, die komen pas aan het einde van dit uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:12 schreef cafca het volgende:
Supersister is cool!
En Vitesse en Billy Joel zijn ook wel OK, voor de rest weinig bijzonders dit uur....
Nee, vind het ook niks aanquote:Op donderdag 28 december 2006 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Kim Wilde is best leuk, maar dit liedje vind ik niet bijzonder.
Dat is er wel een van een paar jaar terug, toch ?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog ff een plaatje van Kim WIlde dan:
[afbeelding]
![]()
die ziet er leuk uitquote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht nog ff een plaatje van Kim WIlde dan:
...l]]
![]()
Ja, maar dat liedje was ook van een paar jaar terugquote:Op donderdag 28 december 2006 09:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is er wel een van een paar jaar terug, toch ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
toch wel een lekker muziekje hoor
Een beetje het Hazes effect zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:23 schreef PH52 het volgende:
Ja, al klinkt het 's ochtends om 9 uur iets anders als om een uur of half een 'snachts, met een flinke slok op
Ja, sinds dat verhaal over dat gedoe met een ex-vriend, en toen toch weer terug enzoquote:Op donderdag 28 december 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik vind Shania Twain helemaal niets... categorie Celine Dion wat mij betreft.
Weet ik veel, volgens google wel....quote:Op donderdag 28 december 2006 09:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat is Shania toch niet?
Ik vind dr wel beter dan Celine Dion, maar ik vind t gewoon 1 van de mooiste vrouwen in de businessquote:Op donderdag 28 december 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik vind Shania Twain helemaal niets... categorie Celine Dion wat mij betreft.
Eenschquote:Op donderdag 28 december 2006 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik vind dr wel beter dan Celine Dion, maar ik vind t gewoon 1 van de mooiste vrouwen in de business![]()
Oeps staat zo op die lyricspagina...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |