Hij loopt wel lekker als je meezingtquote:
Dan graag geen kruisje...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef peaceman het volgende:
Deze foto van Nina wilde ik jullie niet onthouden:
[afbeelding]
Ik probeer het stiekem ook...gaat best goedquote:Op woensdag 27 december 2006 23:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij loopt wel lekker als je meezingt
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
Hmm ziet iedereen een kruisje?
Bij de foto van Nina wel...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
Hmm ziet iedereen een kruisje?
Als je alle nummertjes optelt zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef yvonne het volgende:
Toch heel wat genoeglijke uurtjes op de muziek van Barrie de Wit gehad
Jammer dat je aan 't cliché voldoetquote:Op woensdag 27 december 2006 23:19 schreef yvonne het volgende:
Toch heel wat genoeglijke uurtjes op de muziek van Barrie de Wit gehad
Ik was een trendsetter, ik kom uit die tijdquote:Op woensdag 27 december 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat je aan 't cliché voldoet![]()
Dooie twee op rij helaaschquote:
Maar daar was ze al gek gewordenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding] even de foto in photobucket gezet....
gaan we voor 4 op een rij, dit is drie iigquote:
Ach gos Yvonne....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
Nouhouuuuuuuuuuu, en dit draaide m'n vader altijd
Frank Sinatra, mee groot geworden.
* DoG troost Yvonne met een glas rose bubbelsquote:Op woensdag 27 december 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
Nouhouuuuuuuuuuu, en dit draaide m'n vader altijd
Frank Sinatra, mee groot geworden.
De Kinks verpesten het zometeenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
gaan we voor 4 op een rij, dit is drie iig
schaam jequote:Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef FlyingFox het volgende:
Sinatra eiglk nooit echt kenne waarderen...
Aangepast en dat was ook mijn laatste daad hier vandaag...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef peaceman het volgende:
komt er ook nog een fatsoenlijke OP?
Oh ja Ray Davies is niet dood te krijgen, laast nog op de beeb gezien.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Kinks verpesten het zometeen
Wel met een prachtig liedje.
Tot morgenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangepast en dat was ook mijn laatste daad hier vandaag...
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangepast en dat was ook mijn laatste daad hier vandaag...
![]()
Hè, lekker!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG troost Yvonne met een glas rose bubbels
Om over 's mans oeuvre nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh ja Ray Davies is niet dood te krijgen,
Ah, toch nog een linkje met een dode!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mooi liedje. Zong Kirsty MacColl dit later ook niet eens?
Geloof het wel, dat had dan wel 4 op een rij geweestquote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Mooi liedje. Zong Kirsty MacColl dit later ook niet eens?
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, toch nog een linkje met een dode!
Wat voor een extreem groot genotsvoorwerp heeft ze daar dan in dr handenquote:
Gewoon een ballon hoor....quote:Op woensdag 27 december 2006 23:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat voor een extreem groot genotsvoorwerp heeft ze daar dan in dr handen
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jerney!Heerlijk nummer. Zou ze 't noot voor noot hebben ingezongen?
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat voor een extreem groot genotsvoorwerp heeft ze daar dan in dr handen
Zou ze destijds door de voorronde van Idols zijn gekomen of met een bedankt en wel thuis heengezonden zijn?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jerney!Heerlijk nummer. Zou ze 't noot voor noot hebben ingezongen?
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:33 schreef yvonne het volgende:
Toen Jerney nog kon lachen zonder in te scheuren.
Dat zit er voor arme Dan niet meer in helaasquote:Op woensdag 27 december 2006 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Whoehoeeeee! Relight my fire!!!!
Ik swing de pan uit![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou ze destijds door de voorronde van Idols zijn gekomen of met een bedankt en wel thuis heengezonden zijn?
Dat wist ik niet. Wat heeft dat mens een strot. Ik hoor haar liever dan Luluquote:
"en even onder de tafel kruipt"quote:Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
"Tja, jij hebt toch niet die X Factor... Tenzij je natuurlijk dat strakke leren pak aantrekt"![]()
Dank je, zat ik me net af te vragenquote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:37 schreef peaceman het volgende:
Kan geen foto vinden van ABC
Staat Poison Arrow lager?!?!?!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef Ferdo het volgende:
Helaas de laatste bijdrage van Martin Frey en zijn mannen
Erger: met een beetje mazzel wordt hij gedraaid in het kader van de Subtop 2000quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Staat Poison Arrow lager?!?!?!![]()
Schande!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erger: met een beetje mazzel wordt hij gedraaid in het kader van de Subtop 2000
Bedanktquote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ervandoor... slaap lekker voor straks![]()
en nog veel plezier.
Wel handjes wassen hè?!quote:
Ik heb er geen mening over hoor...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom er net achter dat er géén één nummer van Radiohead in staat![]()
Wat zal Tong blij zijn. Ik ook trouwensquote:Op woensdag 27 december 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat had ik idd ook in de planning...nou ja, eiks had ik nu al willen liggen, maar goedquote:
Ik niet... ja kan toch niet beweren dat ALLE nummers die er nu wel in staan, beter zijn dan ELK liedje van RH?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zal Tong blij zijn. Ik ook trouwens![]()
Net als vorig jaar, en het jaar daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, etc.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dan zou je me woorden in de mond leggenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik niet... ja kan toch niet beweren dat ALLE nummers die er nu wel in staan, beter zijn dan ELK liedje van RH?
Schande! En ik voeg elk jaar trouw 'Street spirit' eraan toe! Bij Veronica's top 1000 wilden ze hem ook al niet draaien. Daar werd alleen 'Creep' gedraaid. Ja, ik ben net terug van Pater Moeskroen, het was supergezellig, en nu ben ik weer hier!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Precies... daarom is het - en nu druk ik me voorzichtig uit - vreemd dat geen enkel nummer van hen in de lijst staat. Iedere liefhebber weet toch dat zij, net als Pearl Jam, The Smiths en Joy Division om er een paar te noemen in zo'n lijst horen?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dan zou je me woorden in de mond leggenEr staat echt een hoop bagger in de lijst.
Je hebt wel gelijk hoor. 'Creep' hoort er zeker in. Maar zo'n lijst geeft dan toch de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer (als we ervan uitgaan dat het eerlijk verloopt).quote:Op woensdag 27 december 2006 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... daarom is het - en nu druk ik me voorzichtig uit - vreemd dat geen enkel nummer van hen in de lijst staat. Iedere liefhebber weet toch dat zij, net als Pearl Jam, The Smiths en Joy Division om er een paar te noemen in zo'n lijst horen?
Ik bedoel: ik ben absoluut geen liefhebber van Elvis, maar hij hoort er wel in. Zo is het ook met de bands die ik noem, vind ik.
Andere kant van de oceaan, Vera Lynnquote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat Doris Day ?
Vera Lynn, Doris Day kende men toen (1939) nog niet, geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat Doris Day ?
Tja dat is nog de vraag. In mijn 'twistgesprekje' met Mr BadGuy (zie linkje in onderschrift) zeg ik ook dat sommige platen/artiesten bewust genegeerd worden door radio 2. Dat vind ik op zijn minst nalatig en dan ben ik nog netjesquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. 'Creep' hoort er zeker in. Maar zo'n lijst geeft dan toch de gemiddelde muzieksmaak van de Nederlander weer (als we ervan uitgaan dat het eerlijk verloopt).
Wat is het oudste nummer?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef Ferdo het volgende:
Het één na oudste nummer in de lijst nu.
Summertime van Billie Holliday, uit 1936.quote:
1151 Billie Holliday Summertime 1936quote:
Stonden die songs en artiesten niet in de lijst die je kon invullen? Dan is dat wel gek, ja. Je kunt dan ws zelf wat toevoegen, maar dat zullen niet genoeg mensen hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat is nog de vraag. In mijn 'twistgesprekje' met Mr BadGuy (zie linkje in onderschrift) zeg ik ook dat sommige platen/artiesten bewust genegeerd worden door radio 2. Dat vind ik op zijn minst nalatig en dan ben ik nog netjes
Zo werden Metallica's 'One' en Nirvana's 'Smells like teen spirit' ook steevast genegeerd door Radio 2. Maar toch kwamen ze ieder vorig jaar hoog binnen, en nu zitten ze beide in de Top 100.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat is nog de vraag. In mijn 'twistgesprekje' met Mr BadGuy (zie linkje in onderschrift) zeg ik ook dat sommige platen/artiesten bewust genegeerd worden door radio 2. Dat vind ik op zijn minst nalatig en dan ben ik nog netjes
Allemachtig.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Summertime van Billie Holliday, uit 1936.
Hebben ze 5 jaar over gedan om op de beatles te lijken.quote:
Nee, geen toeval. Ze wisten dat jij kwam luisteren, da's voor jouw generatiequote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hallo mensen ik kom ook meedoen.
Maar is het toeval dat ik Vera Lyn hoor en daarna FranklSinatra, qua leeftijd ?
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hallo mensen ik kom ook meedoen.
Maar is het toeval dat ik Vera Lyn hoor en daarna FranklSinatra, qua leeftijd ?
12 jaar jonger dan het oudste nummer dat er vorig jaar instond, Rhapsody In Blue van George Gershwin.quote:
er is wel een verschil... Daar werd massaal op gestemd (fanclub?) en bij die andere bands betwijfel ik of grote groepen op hetzelfde nummer zouden gaan stemmen. Ben ik overigens ook niet voor. Maar je zou voor de gein het linkje eens kunnen lezen, daar staat het vrij duidelijk in. Althans wat ik er van vind danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo werden Metallica's 'One' en Nirvana's 'Smells like teen spirit' ook steevast genegeerd door Radio 2. Maar toch kwamen ze ieder vorig jaar hoog binnen, en nu zitten ze beide in de Top 100.
Nog lelijker dan Saskia en Sergequote:
En wat wereldvreemder. Spraken elkaar tien jaar niet vanwege een conflictje over astrologie.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog lelijker dan Saskia en Serge
quote:
Dan zitten we goedquote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
veel ouwelullen en ouwemutsennummers nu
Het is echt een rol pepermunt dat je nu voelt.quote:
Daar is het mooiste van de Top 2000 van alle jaren door elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef Djeez het volgende:
Yvonne, wil je met me dansen ???
En nu alle woorden in de juiste volgorde zetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar is het mooiste van de Top 2000 van alle jaren door elkaar.![]()
Trustenquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt een rol pepermunt dat je nu voelt.
Ik voel me alweer helemaal thuis hier nu.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
Ik vond het leuk!quote:
Is dit.quote:
Die ken ik alleen maar van dat "andere nummer"quote:
Wonderful?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ken ik alleen maar van dat "andere nummer"
1 zombie teveel, dat dan weer welquote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef Djeez het volgende:
Ik de Zombies alleen van de Cranberries, en dat was maar 1 zombie geloof ik...
Vriend van me op het EK - 92 'Wie is datquote:
Zou dit zo'n boel fans hebben denk jequote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor nummers die ik niet ken. De fanclubs hebben hun beswt gedan.
Ideaal mee te gillen hoor, mits drankquote:Op donderdag 28 december 2006 00:21 schreef Ole het volgende:
denk elke keer dat ik hem wel ken, maar nee. Wat een gekweeel
*meldt!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ideaal mee te gillen hoor, mits drank
Drank ok, maar dan brul ik liever mee wat nu op staat. Liefst de backing vocalsquote:Op donderdag 28 december 2006 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ideaal mee te gillen hoor, mits drank
Die van Eric Claptonquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Lekker dit, rag me niet van weleke band
Jer moet me sowieso niet raggenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Lekker dit, rag me niet van weleke band
Uit welk jaar?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Is een bekende plaat
Dat waren de Buffoons
Dan doe ik het dansje welquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Drank ok, maar dan brul ik liever mee wat nu op staat. Liefst de backing vocals
Denk dat je meer kans maakt bij de jaarlijstjes van KXradioquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Djeez het volgende:
DEze van Eric Clapton ken ik nieteens! He, wanneer komt Slayer nou ?
is toch heel bekend liedjequote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Djeez het volgende:
DEze van Eric Clapton ken ik nieteens! He, wanneer komt Slayer nou ?
Dansjes van backing vocals zijn altijd lachenquote:
En die kan ik perfect, mits drank uiteraardquote:Op donderdag 28 december 2006 00:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dansjes van backing vocals zijn altijd lachen
Mooi rijtje!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:26 schreef djenneke het volgende:
Dit uur nog:
Je weet dat de bevoorrading van drank bij mij in goede handen is, altijd extra mee zodat het niet op is bij aankomstquote:Op donderdag 28 december 2006 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die kan ik perfect, mits drank uiteraard
* Djeez slaat arm om Yvonne heen. Smokkie!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Boehoehoe, nu moet ik an mn oudste denken
)
Vreemd genoeg welquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Want de zanger had een hollandse vrouw en mijn zoon een engelse vriendin,
klinkt dat nog logisch?
Hoe laat komt The Who ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al straks op The Who met Substitute.
Neequote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Want de zanger had een hollandse vrouw en mijn zoon een engelse vriendin,
klinkt dat nog logisch?
Truste allemaalquote:Op donderdag 28 december 2006 00:31 schreef Djeez het volgende:
Truste Haaibaaike!
ongeveer 9 minuutjesquote:
Trustenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar ik ga naar bedje toehelaas !
Het was vannacht 3.00 geworden dat ik naar bed ging
En vanochtend om 6.00 lag ik weer te luisteren naar de Top 2000 in bed.
Kan ik nog wel luisterenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ongeveer 9 minuutjes
Nog 2 nummers hierna.quote:
Whozo ?quote:
Jij mij niet zeggen van weltrusten. Ik maak zelf wel uit als ik niet naar bed gaquote:Op donderdag 28 december 2006 00:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Veel plezier jullieTrusten allemaal
![]()
geweldig !quote:
Ja, op nummer 1172quote:Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef Djeez het volgende:
Staat dat kerstplaatje van Slade ook in de Top2k ?
Juist Noddy is niet dood !quote:Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Springlevend is ie.
Wat moet die plaat zo hoog in de lijst ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:44 schreef djenneke het volgende:
Lijstje van nummers die nooit eerder in de top 2000 stonden:
17 Marco Borsato Rood 2006![]()
Fanclub?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat moet die plaat zo hoog in de lijst ?
Of Leontien is ff bij Radio 2 langsgeweest...quote:
Bewijzen dat het echt veel beter is als platen van minder dan een jaar oud geweerd worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk héquote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
volgend jaar een stuk lagerquote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat dacht je van:quote:Op donderdag 28 december 2006 00:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je ziet die net nieuwe nummers het jaar daarop ook altijd enorm zakken.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zou een tijdslimiet op die platen moeten zitten. Minstens een of twee jaar oud.
Vroeger moesten ze minimaal 2 jaar oud zijn. Moeten ze weer invoeren, zijn we ook mooi van Katie Meloua af...quote:Op donderdag 28 december 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zou een tijdslimiet op die platen moeten zitten. Minstens een of twee jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |