Haha inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef sunshine het volgende:
Volgend jaar komen de goede doelen zichzelf aanmelden voor de grote Fok Kerstactie!
je mag er wel vast iets over vertellen hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef buzzer het volgende:
ZOdra ik de foto's binnen heb zal ik een topic openen met het verslag van de overhandiging
Mijn foto's (6 stuks) zijn onderweg naar je gmail.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef buzzer het volgende:
ZOdra ik de foto's binnen heb zal ik een topic openen met het verslag van de overhandiging
Heul veulquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef komrad het volgende:
buzzer, elisa: hoeveel spullen kunnen jullie in totaal kopen dat geld?
Begrijp ik goed dat je de actie deze week afrond en dat stichting Fok de rest van het geld zelf gaat uitgeven aan computers e.d.? Trouwensquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heul veul
Zo je kunt lezen in Fokkers meet the FOK!kers hebben we de kick-off gedaan met 6 laptops (met locks en tas). Stichting Fok blijft druk met inventariseren en regelen, in de hoop dit komende jaar zoveel mogelijk CF'ers in ziekenhuizen online te hebben. En daar is ons geld voor bestemd. Het zouden uiteindelijk bijvoorbeeld best ruim 20 laptops kunnen worden.
Fred zal binnenkort de globale plannen en stand van zaken posten.
Yeps, zo ongeveer. Ze maken van elk beoogde ziekenhuis een project, inventariseren wat er nodig is en gedaan moet worden en schaffen daarvoor de spullen aan. Dat gaat niet allemaal in één keer, maar gefaseerd in de komende maanden. Ze hebben gevraagd om de gegevens van Dementor (en die ook gekregen), zodat hij eventueel de extra laptops weer kan leveren.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:36 schreef komrad het volgende:
Begrijp ik goed dat je de actie deze week afrond en dat stichting Fok de rest van het geld zelf gaat uitgeven aan computers e.d.?
My pleasurequote:Trouwensvoor al het werk dat je gedaan hebt
Kunnen we daar ook op bieden!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn (naakt)foto's (6 stuks) zijn onderweg naar je gmail.
He, ik ook das gek, dacht dat ze maar 1 keer 20 mil weggavenquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:04 schreef wdn het volgende:
Op 31.12 win ik de 20 miljoen en maak ik nog wat over aan ElisaB
Aangezien ik met 3 straatjes zit hoeft het niet DE 20 mil te zijn. Het mogen ook de overige prijzen zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
He, ik ook das gek, dacht dat ze maar 1 keer 20 mil weggaven![]()
10% zou dan wel aardig zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:04 schreef wdn het volgende:
Op 31.12 win ik de 20 miljoen en maak ik nog wat over aan ElisaB
Pas maar gauw het linkje in je sig aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:39 schreef Semisane het volgende:
![]()
![]()
Ik rol van m'n stoel....bij de laatste keer dat ik online was, stond er 8200 euros ofzow....nu 15k!! Helemaal geweldig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 't ookquote:
En wat bedoel je?quote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef blxxun het volgende:
trailer trash !!
Een indrukwekkende reportage met een hele dappere jonge vrouw.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:57 schreef komrad het volgende:
ik kan helaas nederland 3 momenteel niet ontvangen omdat hier veel zenders slecht doorkomen. Ik hoop dat het snel op uitzendinggemist komt.
@Yvonne, kan je alvast iets meer vertellen over de uitzending?
Ja ik ookquote:Op maandag 1 januari 2007 21:56 schreef yvonne het volgende:
Gekeken, ik ben er helemaal stil van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |