Zeg, daar ben ik vanmiddag nog een rel over begonnen!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:37 schreef Danny het volgende:
tvp
moet je niet doen, is slecht voor je hartquote:Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg, daar ben ik vanmiddag nog een rel over begonnen!
Thnx for asking dear. Ik ben zelf al over de vijstelling heen, dus we moesten er wel iets mee. Maar er is dus aan gedacht! Een deel van de contanten zijn eergisteren al overgemaakt aan de stichting, precies om die reden.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:27 schreef frederik het volgende:
Even iets anders,
ElisaB, jij komt straks toch niet in de problemen met je belastingaangofte he (box 3) als de financiele afhandeling over het jaar getrokken wordt?
Een dikke 10.000 (er zijn immers al laptops gekocht) neemt immers al een behoorlijk deel van vrijstellingen in
Geen zorgen; ik hou alle bankafschriften tegen het licht!quote:Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef koemleit het volgende:
Hoe kun je eigenlijk controleren of iemand geen vals geld heeft over gemaakt?
ik zal nooit meer een opmerking maken over blonde vrouwenquote:Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef koemleit het volgende:
Hoe kun je eigenlijk controleren of iemand geen vals geld heeft over gemaakt?
Ernstige stiltquote:Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Xilantof het volgende:
Is er al reactie van de stichting m.b.t. dit geldbedrag?
Ha die fredquote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef buzzer het volgende:
even nog een post van ElisaB uit het vorige topic:
[..]
Ernstige stilt
Toen een kreetje...
Toen weer even niets...
Toen een * ploef *
En toen een: "Fred, toe noou... ga eens op je stoel zitten... Fred... FRED...."
tuut, tuut, tuut...
Fred is een bikkel hoor; die zit al lang weer op zijn stoelquote:Op woensdag 27 december 2006 23:57 schreef MisterFloppy het volgende:
15.000 ?!?!?! Niet normaal meer hoe snel het gaat.. Arme Fred ik weet niet of hij t nog aankan..
boeie hij moet toch zelf weten wat ie met dat geld doetquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Sidekick het volgende:
Wat, Danny heeft de contributie van de Fok-abbo's gebruikt om 5000 euro te storten? Machtsmisbruik zeg ik je.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
boeie hij moet toch zelf weten wat ie met dat geld doet
Beetje koketteren met onze belastingcentenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Sidekick het volgende:
Wat, Danny heeft de contributie van de Fok-abbo's gebruikt om 5000 euro te storten? Machtsmisbruik zeg ik je.
je kijkt alsof je moet poepenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje koketteren met onze belastingcenten![]()
en de contributie weer omhoogquote:Op donderdag 28 december 2006 00:02 schreef Sidekick het volgende:
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 28 december 2006 08:58 schreef sanger het volgende:
Ik moet nog het geld overmaken voor de sponsorloop van Raptorix
Moet dat ook gewoon naar ElisaB?
quote:Op donderdag 28 december 2006 08:58 schreef sanger het volgende:
Graagquote:Op donderdag 28 december 2006 08:58 schreef sanger het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2006 08:58 schreef sanger het volgende:
Heb je het linkje in je blog aangepastquote:Op donderdag 28 december 2006 11:43 schreef BobK het volgende:
Mensen, jullie allemaal en ElisaB in het bijzonder, zijn geweldig! Wat een schitterend resultaat van een fantastische actie!!! Heel veel dank namens vele mede-patiënten!
http://bobkallen.blogspot.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |