sparta uit nog zaterdag maar sowieso tevreden winterstop inquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Spelen jullie dit weekend niet?
En goed ingekocht lijkt me zoquote:Op donderdag 28 december 2006 11:04 schreef Suijk het volgende:
Het gaat het hele seizoen al best lekker. Eijkelkamp en Rutten de grote verantwoordelijken?
Ze zongen toch: 'Luis neem je rotzooi mee!' ?quote:
wat waren de spreekkoren dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
Wat voor geheimzinnigs speelde er allemaal met Cziommer? Dat is toch allemaal al bekend
Ze zongen wat liedjes over hem..quote:Op donderdag 28 december 2006 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
Wat voor geheimzinnigs speelde er allemaal met Cziommer? Dat is toch allemaal al bekend
euhm..volgens m'n vader:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
wat waren de spreekkoren dan?
Cziommer hoerenjong is niet massaal gezongen. Dus dat daar aandacht aan wordt geschonken, vind ik een trieste zaak. Wel werd 'Simon , ik zie tranen in je ogen' massaal gezongen, maar dat lijkt me binnen de fatsoensnorm.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
euhm..volgens m'n vader:
Cziommer hoerenjong
Cziommer ik zie tranen in je ogen
verder niks
Wat moet hij dan zeggen? "Ik vond het schitterend om hier terug te zijn en ik heb helemaal niks gehoord van de tribune!!"?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:30 schreef Scheepschroef het volgende:
Neuh viel erg mee en vond de reactie van Simon op Talpa ook overtrokken, heerlijk potje voetbal. Zelf de hoofdtribune deed mee aan een wave bij het rondje, WTF!
(* Scheepschroef zit altijd midden tussen de koele kikkers en wil ook wel eens wat actie!)
Cziommer hoerenjong was idd niet massaal gezongen..Cziommer zei ook wel in zijn interview zoiets wat hierop lijkt: De meeste mensen op de tribune zongen gelukkig niet mee, want zei weten wat er was afgespeeld vroeger.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Cziommer hoerenjong is niet massaal gezongen. Dus dat daar aandacht aan wordt geschonken, vind ik een trieste zaak. Wel werd 'Simon , ik zie tranen in je ogen' massaal gezongen, maar dat lijkt me binnen de fatsoensnorm.
Dat had te maken met blessures toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:24 schreef RayMania het volgende:
AZ moest gewoon helemaal niet met een verkapte B-ploeg spelen als je op bezoek gaat naar de nummer vier die thuis nog ongeslagen is. Arrogant gedoe.
Altijd hetzelfde. Als een 'topclub' minder presteert ligt dat a) aan een doordeweekse Europa-cup wedstrijd of b) aan blessures.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef BB-King het volgende:
Goede prestatie gisteren, al speelde AZ wel met een verkapte B-ploeg.
Ja het is makkelijk om het verlies voor AZ daar op te schuiven, Twente loopt als een tiet en dat voelde van Gaal goed aan!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Er stond minstens dezelfde kwaliteit op het veld, B-ploeg van AZ is een overdreven benaming.
Van Gaal gaf het zelf toe dat ze nog niet tegen een club als Twente hebben gevoetbald die het spel maakte.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde. Als een 'topclub' minder presteert ligt dat a) aan een doordeweekse Europa-cup wedstrijd of b) aan blessures.
Twente was gewoon beter dan AZ, punt. Twente heeft het in de uitwedstrijd (2-2) ook al bewezen dat ze minimaal gelijkwaardig waren.
Ik denk dat als je topclub wilt zijn en dat van de daken schreewt moet je a) een goede bank hebben en b) niet jengelen als je een keer minder bent dan de tegenstander. Topclub zijn is niet alleen wedstrijden winnen, maar ook een goede mentaliteit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |