quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:56 schreef Berkery het volgende:
Peaceman on wine
Krijg jij het puntquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:47 schreef ranja het volgende:
Ik heb:
Amusement Parks on Fire
Sheep on Drugs
Air On Maiden
Gaybikers on Acid
The Come Ons
Als dat zo is, eet ik mijn boterham op, ik dacht namelijk dat die er anders uitzagquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:18 schreef bukgeit het volgende:
Taylor Dayne?
Taylor Dayne of je boterham ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als dat zo is, eet ik mijn boterham op, ik dacht namelijk dat die er anders uitzag
Je hoeft je boterham niet op te eten hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef peaceman het volgende:
Als dat zo is, eet ik mijn boterham op, ik dacht namelijk dat die er anders uitzag
Daar gaat je eetlust:quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef peaceman het volgende:
Dan was je vraagstelling niet duidelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hoeft je boterham niet op te eten hoor
bovendien zat die bij mijn weten nooit in een band.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:52 schreef ranja het volgende:
Wie of van welke band?
Gelukkig had ik mijn boterham voor de zekerheid al opquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar gaat je eetlust:
[afbeelding]
Ok dan..quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:25 schreef bukgeit het volgende:
Lees dan zelf: je vraagstelling sluit soloartiesten niet uit.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok dan..
Wie is deze mevrouw, maar als je haar naam niet helemaal zeker weet neem ik ook wel genoegen met de naam van de band waarin ze bekend is geworden.
duidelijker?
Ik vond de vraagstelling best duidelijk, hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:52 schreef ranja het volgende:
Wie of van welke band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |