Schaatsenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan 1,5 uur schaatsen waarschijnlijk![]()
Volgens mij is er later deze week een apart schaats terugblik programma, net als over het WK-voetbal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan 1,5 uur schaatsen waarschijnlijk![]()
Als je de regels kent is eigenlijk elke sport leuk.quote:
tis een jaaroverzicht ,WK zal ook komen , morgen en overmoregen komen ze nog eens apartquote:
'k vind het toch raar.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
tis een jaaroverzicht ,WK zal ook komen , morgen en overmoregen komen ze nog eens apart![]()
En dat zeg je tegen mij ?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef maril het volgende:
[..]
Als je de regels kent is eigenlijk elke sport leuk.
Verheijenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
EK Allround
Gekste schaatstoernooi ever
Amerikaanse teamsporten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Al een kwartier schaatsen terwijl de superbowl niet bestaat voor de NOS, het grootste ééndaagse sportevenement van de wereld.
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.quote:
Vind ik niet gek. Kwestie van cultuur.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.
Niks mis mee, als 't maar niet te veel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Zo de rest neem ik op. Wedstrijden beginnen. Voetbal Arcee, voetbal
Hey wat leuk.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.
Mooi gedaan ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ontroerende beelden van de Volvo Ocean Race... kippenvelwerk
Takelt 'ie nog steeds af?quote:
tsja, 't bekt zo lekker he..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Leatherface het volgende:
Nog zo'n fraaie:
De Europeanen wonnen in het ijshockey van de verwende Noord - Amerikaanse multimiljonairs.
Eh nee, de meerderheid van die Zweden en Finnen speelt zeker niet in de NHL?
Belachelijke quotes, zegt genoeg dat die mensen niet weten wat een seizoen van 82 games met al die tijdzones en roadtrips en dan nog excl playoffs inhoudt.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Leatherface het volgende:
Nog zo'n fraaie:
De Europeanen wonnen in het ijshockey van de verwende Noord - Amerikaanse multimiljonairs.
Ja, ik begrijp de gevoelens wel dat Canada en USA altijd favoriet zijn en de kleinere Europese landen de underdogs.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, 't bekt zo lekker he..
Dopingritquote:
Het was hoe dan ook een heel turbulent sportjaar.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het had zo'n mooi sportjaar kunnen zijn maar het WK voetbal werd een deceptie en ook de Tour de France was een aanfluiting.
't WK was best okeequote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het had zo'n mooi sportjaar kunnen zijn maar het WK voetbal werd een deceptie en ook de Tour de France was een aanfluiting.
Het klopt ook nogquote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef sportfreak het volgende:
Leuk.![]()
Mischien krijgen we ook wel 20 seconden Formule 1 te zien.![]()
Dit jaar niet, mijn lieve Arceetjequote:Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef Arcee het volgende:
"Geel blijft een droom... ook voor Ullrich"
Jan had al geel, Mart.
Onzin, Mart weet 't gewoon niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef maril het volgende:
Dit jaar niet, mijn lieve Arceetjemoeilijk om te begrijpen hè?
tis een jaaaroverzicht.
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, Mart weet 't gewoon niet meer.
Ik ook, zoals altijd.quote:
ach ja, chronologisch was het niet volmaakt maar 't was wel plezant om te kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef TheVulture het volgende:
Vond het maar een matig tot slechte uitzending... het ging van links naar rechts, boven naar onder zonder enige consistentie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |