Had ik ook gezien.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef maril het volgende:
TV-Tip : Studio Sport jaaroverzicht. Ned-1.
Ik heb trouwens begrepen dat de presentatie in handen is van Paul Wittemanquote:
Ik noem een Enrico Fabris, een Chad Hedrick, een Shani Davisquote:Op woensdag 27 december 2006 22:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer alleen dat Nederland nooit met de grote sporten mee kan doen op een OWS. Ik ben zeker wel een schaatsliefhebber maar er is veel te weinig concurrentie.
een Maurice de Hond Eskil Ervik.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:15 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik noem een Enrico Fabris, een Chad Hedrick, een Shani Davis
Ja, vooral op de 1.500m. Wat een magistraal goeie race was dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef LedZep het volgende:
Bij de vrouwen was Klassen een klasse () apart.
De gouden medailles die we wonnen kwamen van schaat(st)ers waarvan ik het niet direct had verwacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef LedZep het volgende:
Chad Hedrick en Shani Davis waren gewoon allround gezien veel beter dan de Nederlanders. Bij de vrouwen was Klassen een klasse () apart.. je zou bijna zeggen dat het wonderbaarlijk is dat we nog wat hebben gewonnen.
Inderdaad, hoewel 't bij Wüst de afstand was waarop ik 't niet had verwacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef Leatherface het volgende:
De gouden medailles die we wonnen kwamen van schaat(st)ers waarvan ik het niet direct had verwacht.
Bij Wüst had ik wel voor ogen dat alles mogelijk was. Het was niettemin een zeer aangename verrassing dat ze Friesinger, Klassen, Pechstein, Groenewold en al die toppers op de 3 km klop gaf.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel 't bij Wüst de afstand was waarop ik 't niet had verwacht.
Bob had natuurlijk in het verleden wel vaak bewezen goed te kunnen presteren op grote kampioenschappen, afgezien van die dip in SLC dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:45 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me af of er iemand was die verwacht had dat De Jong (en in mindere mate Timmer) zou winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |