Schaatsenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan 1,5 uur schaatsen waarschijnlijk![]()
Volgens mij is er later deze week een apart schaats terugblik programma, net als over het WK-voetbal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Bayswater het volgende:
Waarvan 1,5 uur schaatsen waarschijnlijk![]()
Als je de regels kent is eigenlijk elke sport leuk.quote:
tis een jaaroverzicht ,WK zal ook komen , morgen en overmoregen komen ze nog eens apartquote:
'k vind het toch raar.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
tis een jaaroverzicht ,WK zal ook komen , morgen en overmoregen komen ze nog eens apart![]()
En dat zeg je tegen mij ?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef maril het volgende:
[..]
Als je de regels kent is eigenlijk elke sport leuk.
Verheijenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
EK Allround
Gekste schaatstoernooi ever
Amerikaanse teamsporten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Al een kwartier schaatsen terwijl de superbowl niet bestaat voor de NOS, het grootste ééndaagse sportevenement van de wereld.
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.quote:
Vind ik niet gek. Kwestie van cultuur.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.
Niks mis mee, als 't maar niet te veel aandacht krijgt.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Zo de rest neem ik op. Wedstrijden beginnen. Voetbal Arcee, voetbal
Hey wat leuk.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En wij vinden het gek dat ze niks om andere sporten geven. Wij zijn niks beter.
Mooi gedaan ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ontroerende beelden van de Volvo Ocean Race... kippenvelwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |