abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44775284
Ik hoor het zo vaak om me heen, eigenlijk alleen van mannen, dat ze vinden dat vrouwen ofwel niet grappig zijn of gewoon geen gevoel voor humor hebben. Nu ben ik zelf een vrouw en ik hou wel van een grapje, dus het irriteert mij best wanneer ik dit soort opmerkingen hoor. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik door ervaring tot de conclusie gekomen ben dat vrouwen onderling veel minder snel geneigd zijn om grappen met elkaar te maken dan mannen. Vrouwen hebben het sneller over echte zaken zoals werk, of relaties, en zijn minder snel geneigd om gesprekken luchtig te laten verlopen dmv allerlei grapjes. Mannen hebben dit dan weer wel, maar de vraag is, is het dan ook echt grappig?

Een vriend van me, best een aardige jongen hoor, is dus een van die mensen die vinden dat vrouwen gewoon geen goed gevoel voor humor hebben. Dit vind ik best raar, aangezien hij zelf iemand is die vaak grapjes maakt die zo verschrikkelijk flauw zijn dat het gewoon pijnlijk is, maar omdat ik hem anders wel aardig vind (en mede doordat hij na elke grap je zo lang blijft aankijken tot je begint te lachen) lach ik maar wel een beetje om zijn grapjes omdat ik het anders zo zielig vind, en omdat er anders zo'n pijnlijke stilte volgt. Maar goed, hij maakt dus best vaak van dit soort "grapjes" die eigenlijk totaal niet grappig zijn.

Het valt mij gewoon op dat veel mannen die zeggen dat vrouwen niet grappig zijn zelf ook totaal niet grappig zijn, maar wel denken dat ze het zijn. Als ze met vrienden onderling zijn die dan wel om hun grapjes lachen, en die dan zelf ook duidelijk een heel flauw gevoel voor humor hebben, krijgen ze het idee dat zelf wel grappig zijn en een goed gevoel voor humor hebben, en zodra er dan een vrouw bijzit die minder hard lacht krijgen ze al snel het idee dat die vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Oftewel, het ligt aan de vrouw, en niet aan de kwaliteit van zijn grapjes dat ze niet zo hard lacht.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen. De meeste mensen zijn gewoon niet echt consistent grappig, maar de paar die ik ken behoren tot zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslacht. Bovendien zouden die echt grappige mannen die ik ken ook nooit dat soort generaliserende dingen zeggen dat vrouwen geen humor hebben.

Maar goed, wat vinden jullie?
pi_44775421
....

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 21:07:52 ]
  Boks-Chick woensdag 27 december 2006 @ 21:04:45 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44775501
Ik kan je er als vrouw zijnde geen zinnig antwoord opgeven denk ik. Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, en heb giga veel lol met hun.
Voor zover ik het kan inschatten vinden zij mij wel een goed gevoel voor humor hebben, want we doen veel gein met elkaar uithalen enzo.
wacht nu op de duffe reacties van wannabee grappiige mannen die gaan zeggen dat mijn vrienden maar net doen alsof

Maar goed, ik ben dan ook een van die weinige vrouwen die niet alleen maar zeiken over hun periode, vage pijntjes, roddels en dat soort zeikwijven gedrag. En ik zeg gewoon wat ik vind, zonder er om heen te draaien.
lolwut
pi_44775596
Tja humor, humor... Wat is humor.

Een scheet laten en er dan zelf heel hard om lachen vind ik geen humor, en dan ben je nog een zeikwijf ook.
pi_44775638
Zeg er wat van
JOHNNY HEITINGA
pi_44775640
Het feit dat jij er niet om kan lachen betekent niet dat het ineens niet leuk is.

Vaak zeggen vrouwen dat ze de grap niet leuk vinden, en dat vaak ook nog verpakt in een subtiele zin. En dát maakt de grap een stuk minder grappig waardoor wij gaan afgeven op de vrouwen.

Meestal dan, meestal.
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44775730
m.a.w. de meeste vrouwen zeuren gewoon te veel
pi_44775809
Nou soms kan ik best de humor ergens van inzien
Maar heb bv wel een hekel aan gasten die denken leuk te zijn over iemand anders zijn rug en dat vind ik wel meteen een stuk minder

Wat ik wel heb is dat ik soms heel niet kan lachen om de zogezegt leuke/grappige films
Dan zie ik meeste gasten in een deuk liggen van het lachen en dan denk ik...mwoah waar lachen ze nu om.. En dat is het heus niet zo dat ik de film niet leuk vind..
Salsa Española
pi_44775841
Over het algemeen vind ik mannen meestal ook veel grappiger dan vrouwen. (Met uitzondering van mezelf )
Bij vrouwen heb ik vaak het gevoel dat ze soms krampachtig grappig proberen te doen en dan denk ik echt van 'Doos, dat is niet eens grappig'. Kerels zijn meestal wat scherper, bijdehand(ter?) en sarcastischer.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_44775868
[b"Nu ben ik zelf een vrouw en ik hou wel van een grapje"[/b]

Daar ging het al behoorlijk mis hè.
pi_44775871
Mijns inziens zijn het niet de vrouwen die zeuren, maar de mannen die zeuren dat vrouwen niet hard genoeg om hun grapjes lachen. En voor degenen die mij nu een zeur vinden, ik vind het allemaal prima.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:14:52 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44775884
Je TT veronderstelt dat er vrouwen zijn die wél humor hebben.
En dat ben ik niet met je eens .
  woensdag 27 december 2006 @ 21:16:06 #13
161276 JackRabbitSlim
It s not you it s the E-TALKIN
pi_44775931
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Spijgbak het volgende:
Mijns inziens zijn het niet de vrouwen die zeuren, maar de mannen die zeuren dat vrouwen niet hard genoeg om hun grapjes lachen. En voor degenen die mij nu een zeur vinden, ik vind het allemaal prima.
Dat is jammer jij begon er over..
pi_44775964
Vrouwen hebben een andere humor als mannen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44776010
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Spijgbak het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon niet echt consistent grappig, maar de paar die ik ken behoren tot zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslacht.
vreemde mensen ga jij mee om
pi_44776012
zo diep analyseren is niet grappig meer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44776065
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Logician het volgende:
m.a.w. de meeste vrouwen zeuren gewoon te veel
Joh. Dat is iets nieuws.

woensdag 27 december 2006 @ 21:19:36 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_44776071
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Christine het volgende:
Grapje zeker?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 27 december 2006 @ 21:20:56 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44776116
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Grapje zeker?
Nee. Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor .
Er zijn best vrouwen die eens iets grappigs zeggen, maar dat is dan uitzondering.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:21:29 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44776139
Onbedoeld grappige openingspost eigenlijk .

Vaak, niet altijd, hebben vrouwen een ander soort humor. Zal wel aan de opvoeding liggen ofzo, ik weet het niet. Mannen kunnen over het algemeen helemaal in een scheur liggen over smerige/groffe humor waar vrouwen het volgens mij in de subtielere soort grappen vinden. Ik weet het niet maar lekker belangrijk. Ik heb er nooit problemen mee .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 27 december 2006 @ 21:22:04 #21
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_44776161
Daar heb je helemaal gelijk in Christine.
Zo niet, dan toch...
pi_44776230
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Spijgbak het volgende:
Right, ik ben zelf een vrouw en alleen al het feit dat je er zo mee zit dat je er een langdradig R&P topic over opent bewijst mijn punt al wel redelijk.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:23:41 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_44776235
quote:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen.
DAT KOMT OMDAT JE EEN VROUW BENT EN GEEN HUMOR HEBT!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44776260
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Er zijn best vrouwen die eens iets grappigs zeggen, maar dat is dan uitzondering.
Gevoel voor humor hebben en zelf grappig zijn zijn twee verschillende dingen.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:24:17 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_44776264
Sorry als ik nu de grap verklapt heb trouwens, wat subtielere mannen hadden hem zo ook al door.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44776303
Zeg TS, ben je blond

kijk, dat is nou humor
pi_44776324
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef longinus het volgende:
Zeg TS, ben je blond

kijk, dat is nou humor

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 21:27:57 ]
pi_44776334
quote:
Vrouwen hebben het sneller over echte zaken zoals werk, of relaties,
pi_44776367
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Zou je hiervoor op het forum ook een -5 generalisatie voor kunnen krijgen?
pi_44776479
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Je begrijpt dat de grap van zijn post is dat je hapt, hoop ik?
pi_44776526
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Joh
pi_44776874
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Whehehe.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:43:49 #33
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_44776964
Vrouwen hoeven ook niet grappig te zijn om aandacht te krijgen, daar hebben ze tieten voor.. woehaha
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_44777083
Waarom is de titel van dit topic niet gewoon "vrouwen"?

Dat vrouwen geen humor hebben bewijst Tineke Schouten al 40 jaar ofzo.
El duffo o muerte
pi_44777435
ik ga alleen maar om met vrouwen die ik leuk vind en zij mij blijbaar ook, ze lachen in elk geval om mijn grapjes
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44778022
Ik vraag me af of iemand hier wel een serieus antwoord op kan geven.
pi_44778252
Ik ken ook wel mannen die totaal niet grappig zijn Maar als ik met een vriendin van me ben, zijn we vaak grappen aan het maken, echt soms grappen die totaal nergens op slaan Maar ja, wat lol in je leven kan geen kwaad
pi_44778811
Mannen hebben gewoon een heel soort ander humor dan vrouwen. Vrouwen bestempelen dat als "flauw". Niet iedereen heeft natuurlijk de zelfde humor, maar in iedereen zit wel wat humor. Je moet het wel vanuit 2 perspectieven blijven bekijken natuurlijk.
Lambo of Rekt
pi_44778851
Dit is een herhalingstopic
pi_44778967
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef sweetgirly het volgende:
Link.
Lambo of Rekt
  woensdag 27 december 2006 @ 22:38:17 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44779006
quote:
Indd...nummertje hoeveel? 10, inmiddels?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_44779081
waarom zouden vrouwen humor moeten hebben, een beetje zelfinzicht lijkt me voldoende.
pi_44779300
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:40 schreef Pony-Lover het volgende:
een beetje zelfinzicht lijkt me voldoende.
Dat is toch al voldoende humor?
Lambo of Rekt
pi_44779902
he daarover had ik ooit een topic geopend, ff zoeken.
pi_44779917
edit, hier: Humor + vrouwen = error

Onder een van mn kloons.
pi_44780896
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Christine het volgende:
je hebt dan ook geen humor...

alleen maar sarcasme
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:35:32 #47
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44781090
Mannen maken meestal grapjes 'ten koste' van anderen, in het openbaar, maar meer plagend bedoeld.
Vrouwen roepen dan altijd, 'aahhh' 'oohhh', maar praten liever gemeen achter een persoons rug om.
Ik denk dat de denkwijze van vrouwen ook wat anders is, die leent zich nou eenmaal wat minder voor snelle grappen. Vrouwen zijn beter in 'langere' opbouwende 'grappige' verhalen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_44781379
Mannen zijn gewoon jaloers op vrouwen met humor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44781460
Van mij wordt altijd gezegd dat ik veel humor heb, maar toch hoef ik de gozers niet van me af te slaan hoor . Ik word meestal gezien als 'vriendin met wie je kunt ouwehoeren'.
Tap tap tap
  woensdag 27 december 2006 @ 23:46:37 #50
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44781469
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen zijn gewoon jaloers op vrouwen met humor
Als ik die vrouw nog eens tegenkom, zou ik idd best jaloers kunnen worden.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:50:28 #51
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44781600
Ik kan me wel vinden in de TT hoor...

Ik heb een heleboel vrienden met wie ik me echt dood kan lachen en gelukkig ook een hoop vriendinnen die daar net zo hard om lachen als ik.
Het is dus niet zo dat ik vrouwen ken die ergens niet om kunnen lachen, maar als ik erover nadenk dan ken ik weinig vrouwen die zo consistent grappig zijn als een aantal van mijn vrienden. (En dan is het geen kwestie van alleen poep-en-plas-humor waar alleen een man op kan komen)

Ik ken echt geen enkele vrouw die mij echt vaak aan het lachen maakt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44781624
Ik doe juist aan poep en plas humor .
Tap tap tap
pi_44781641
Btw, uit evolutionair oogpunt: hoe zou dat komen, dat de vrouwen weinig humor hebben?
pi_44782825
Heel, heel veel posts verwijderd. K33t en sweetgirly, vecht dit uit via postduiven ofzo, dit hoeft hier in ieder geval *niet* meer.

Ik schijn mannenhumor te hebben. Tenminste, ik ga voornamelijk om met mannelijk volk en daar kan ik prima mee lachen. Ik schrik niet van grove grappen, doe zelf net zo hard mee.
  donderdag 28 december 2006 @ 00:40:49 #55
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_44782959
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Heel, heel veel posts verwijderd. K33t en sweetgirly, vecht dit uit via postduiven ofzo, dit hoeft hier in ieder geval *niet* meer.

Ik schijn mannenhumor te hebben. Tenminste, ik ga voornamelijk om met mannelijk volk en daar kan ik prima mee lachen. Ik schrik niet van grove grappen, doe zelf net zo hard mee.
niets anders kan een vrouw zo onaantrekkelijk maken.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_44783293
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:40 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Dat is een verschil van mening denk ik. Vriendlief heeft er in ieder geval absoluut geen problemen mee. En ach, zolang het daadwerkelijk grappig is en niet té plat wordt is er niets mis mee. Ik zou het eerder vervelend vinden als ik bij elk vuig grapje in schok zou zijn.
pi_44783506
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:

je hebt echt 2 pagina's weg zitten halen ofzow?

niw, vrouwen met mannenhumor, I dunno Da's zo raar en onvrouwelijk
pi_44783619
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef Christine het volgende:

[..]

waar komt dat chronische gegiechel dan vandaan?
pi_44783672
quote:
Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

waar komt dat chronische gegiechel dan vandaan?
giechelmeisjes.. ze hebben wel iets schattigs
pi_44784203
quote:
Ik hoor het zo vaak om me heen, eigenlijk alleen van mannen, dat ze vinden dat vrouwen ofwel niet grappig zijn of gewoon geen gevoel voor humor hebben. Nu ben ik zelf een vrouw en ik hou wel van een grapje, dus het irriteert mij best wanneer ik dit soort opmerkingen hoor.

Dat je je hieraan irriteerd bewijst dat je weinig relativeringsvermogen hebt. En relativeren is vrij belangrijk bij humor. Er zijn genoeg dingen waar mensen over klagen, waaraan ik me ook niet irriteer.

Nu moet ik ook wel toegeven dat ik door ervaring tot de conclusie gekomen ben dat vrouwen onderling veel minder snel geneigd zijn om grappen met elkaar te maken dan mannen. Vrouwen hebben het sneller over echte zaken zoals werk, of relaties, en zijn minder snel geneigd om gesprekken luchtig te laten verlopen dmv allerlei grapjes. Mannen hebben dit dan weer wel, maar de vraag is, is het dan ook echt grappig?

Het is natuurlijk onzin dat vrouwen veel meer over 'echte' zaken praten dan mannen. Kan best dat vrouwen dat meer doen, maar het zal heus niet overdreven veel verschillen. Vrouwen zijn minder snel geneigd om gesprekken luchtiger te laten verlopen. Is eigenlijk al het bewijs van de stelling die je zelf onderuit probeerd te halen.

........

Het valt mij gewoon op dat veel mannen die zeggen dat vrouwen niet grappig zijn zelf ook totaal niet grappig zijn, maar wel denken dat ze het zijn. Als ze met vrienden onderling zijn die dan wel om hun grapjes lachen, en die dan zelf ook duidelijk een heel flauw gevoel voor humor hebben, krijgen ze het idee dat zelf wel grappig zijn en een goed gevoel voor humor hebben, en zodra er dan een vrouw bijzit die minder hard lacht krijgen ze al snel het idee dat die vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Oftewel, het ligt aan de vrouw, en niet aan de kwaliteit van zijn grapjes dat ze niet zo hard lacht.

Tsja het is lastig te beoordelen of de grappen die zij maken, grappig zijn en jij geen gevoel voor humor hebt, of dat zij gewoon een flauw gevoel voor humor hebben, want ik ken ze niet.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen. De meeste mensen zijn gewoon niet echt consistent grappig, maar de paar die ik ken behoren tot zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslacht. Bovendien zouden die echt grappige mannen die ik ken ook nooit dat soort generaliserende dingen zeggen dat vrouwen geen humor hebben.

Ik ken genoeg mensen die grappig zijn. Ik ken er slechts een paar die dat (bijna) altijd zijn. Dat is namelijk erg moeilijk. Als er veel mensen zijn die altijd grappig zouden zijn, dan zouden er wel meer mensen caberetier of stand-up comediant worden. Overigens vind ik het idd generaliserend dat alle vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Er zijn wel degelijk vrouwen met gevoel voor humor, maar dat zijn er wel een stuk minder. En eigenlijk hebben de meesten gewoon een ander soort gevoel voor humor.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44784317
Zo vorige was even de directe reactie. Nog even een toevoeging.

Ik kan me goed voorstellen, dat je de poep en pies humor niet leuk vind. Ik vind dit soort grappen meestal ook niet leuk, maar er zijn gewoon momenten dat deze zo goed getimed zijn dat ze juist heel leuk zijn.

En er zijn ook gewoon mensen die overal om lachen. Gister op mijn werk Borat gekeken, en nou is die idd erg grappig, ook al heb ik veel films die veel grappiger zijn maar goed, dan zitten sommige collega's bijvoorbeeld al te lachen als hij iets heel standaards zegt, of gewoon over straat loopt. Er zijn altijd momenten die de een grappig vind en ik zelf niet, en natuurlijk ook andersom. Maar als je om alles al gaat lachen, tsja....
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 28 december 2006 @ 01:42:09 #62
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44784417
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:40 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel grappig hoor, ik vind het wel belangrijk dat ik kan lachen met mijn vriendin(nen).
Grove humor hoort daarbij.
pi_44785766
Ik weet nog steeds niet wat een spijgbak is.
pi_44785769
quote:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen.
Dat illustreert je eigen gebrek aan gevoel voor humor.

Vrouwen zonder humor - en die dat ook erkennen - zijn trouwens nog altijd beter dan vrouwen die menen wel humor te hebben. Ik noem geen namen:

pi_44785795
Als zij haar haren liet groeien zou ze een prachtige coupe hebben.
pi_44790493
Nou, welke vrouw erkent dan dat vrouwen in het (!) algemeen (!) geen humor hebben?

NUL KOMMA NUL!!!!!!!!
pi_44812314
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe juist aan poep en plas humor .
Bah.
Lambo of Rekt
pi_44812410
Er zijn daarentegen ook wel ontzettend veel mannen die niet grappig zijn. En misschien hebben vrouwen ook minder de behoefte om constant de clown uit te hangen, zeker in het openbaar.

En vrouwelijke cabaretieres zijn inderdaad geen goed voorbeeld
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44812426
quote:
Op donderdag 28 december 2006 04:10 schreef Vitalogy het volgende:
Als zij haar haren liet groeien zou ze een prachtige coupe hebben.
nu zou je d'r zelfs zwaar dronken nog niet aan willen raken
pi_44812454
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef Scandalous het volgende:
vrouwelijke cabaretieres
pi_44812466
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

vrouwelijke cabaretieres
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44813595
die avond laatst, met eerst birgitte kaandorp (ofzo), en daarna jochem myer op tv. Dat was toch wel voldoende bevestiging van de vooroordelen, lijkt me?
pi_44814243
Waarom heeft Scandalous het fout? Want cabaretieres zijn toch meestal travestieten, om het gat van cabaretieres op te vullen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:01:04 #74
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_44814410
Ik denk dat als vrouwen onderling op dezelfde manier grappen zouden maken als dat mannen dat doen, dat het binnen 10 minuten haat, nijd, en slaande ruzie is.

Vrouwen neigen volgens mij veel meer ernaar om uit te zoeken waarom diegene nu juist dit of dat zegt. En dat moet je niet hebben als je denkt even een lompe grap er tussendoor te gooien

Van mannen wordt dat in het algemeen nog wel geaccepteerd door vrouwen omdat ze het onderling ook doen, maar tussen vrouwen onderling is het volgens mij direct foute boel.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_44818604
Ja, vrouwen hebben geen humor want de laatste keer toen mijn (ex-)vriendin mij ging rimmen kietelde het zo bij mijn roze anjer dat ik een keiharde scheet liet. Dat was echt humor, haha, maar zij zag er de lol niet van in!!!!
pi_44819227
Wat ik heb gemerkt bij een aantal vrouwen/meisjes, is dat ze hele vergezochte humor hebben, en dat ze dan alleen zelf weten wat er grappig aan is. En ik heb idd niet echt vaak meegemaakt dat een meisje grappig was.
pi_44820175
De meeste vrouwen nemen ook altijd alles zo serieus.
pi_44821257
ik heb een nogal tot het bot sadistische vorm van humor met een vleugje niet gemeende vrouwonvriendelijkheid en positieve discriminatie,..
wordt vaak ook niet gewaardeerd door vrouwen
─_(º.0)_/─
pi_44822140
Ik ken het
pi_44825314
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:56 schreef Scandalous het volgende:
Er zijn daarentegen ook wel ontzettend veel mannen die niet grappig zijn. En misschien hebben vrouwen ook minder de behoefte om constant de clown uit te hangen, zeker in het openbaar.

Dat was ook wel eigenlijk mijn punt, dat er ook veel mannen zijn die niet grappig zijn, sowieso omdat de meeste mensen gewoon simpelweg niet echt supergrappig zijn. Maar als een vrouw niet grappig is wordt dat verweten aan het feit dat ze gewoon vrouw is, alsof die sowieso al inferieur zijn en als een man niet grappig is komt het gewoon doordat hij als individu niet grappig is.

Mensen zoals Sara Kroos en Brigitte Kaandorp vind ik ook niet grappig. Maar ik vind sowieso veel cabaretiers niet leuk. Theo Maassen en de vliegende panters dan juist weer wel.
pi_44825659
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Spijgbak het volgende:

[..]

Dat was ook wel eigenlijk mijn punt, dat er ook veel mannen zijn die niet grappig zijn, sowieso omdat de meeste mensen gewoon simpelweg niet echt supergrappig zijn. Maar als een vrouw niet grappig is wordt dat verweten aan het feit dat ze gewoon vrouw is, alsof die sowieso al inferieur zijn en als een man niet grappig is komt het gewoon doordat hij als individu niet grappig is.
Waarom zijn er dan nauwelijks grappige vrouwen, i.t.t. de mannen?

DAT vormt ons beeld.
pi_44827935
Brigitte Kaandorp is zo niet-grappig!

Op tv zie je altijd als ze een grap maakt de vrouwen in een deuk liggen en de mannen elkaar aankijkend van
pi_44828013
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:50 schreef CasB het volgende:
Wat ik heb gemerkt bij een aantal vrouwen/meisjes, is dat ze hele vergezochte humor hebben, en dat ze dan alleen zelf weten wat er grappig aan is. En ik heb idd niet echt vaak meegemaakt dat een meisje grappig was.
is dat niet het probleem met 90% van wat vrouwen zeggen?
pi_44828074
Hoeveel vrouwelijke cabaretiers zijn er
pi_44828896
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

is dat niet het probleem met 90% van wat vrouwen zeggen?
Eigenlijk wel he?
pi_44829522
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef K33T het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan nauwelijks grappige vrouwen, i.t.t. de mannen?

DAT vormt ons beeld.
Ik zei net dat ik zelf van mening ben dat er sowieso weinig echt grappige mensen zijn, en dat geldt dus ook voor mannen. Jij bent het daar duidelijk niet mee eens, dat kan, maar ik heb dus gewoon een andere mening. Bovendien is het ook zo'n vooroordeel, die al dan niet tot bepaalde hoogte waar kan zijn, die toch blijkbaar heel erg leeft onder veel mensen. Daardoor kunnen veel vrouwen ook ontmoedigd raken, of zoals iemand al eerder zei, minder geneigd zijn om de clown uit te hangen in het openbaar. Als mensen zich dubbel zo hard moeten bewijzen hebben ze al snel zoiets van: laat maar. Gelukkig hadden die vrouwen van Absolutely Fabulous daar geen last van, wat ik zelf wel een hele leuke serie vond.
pi_44843960
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:45 schreef Originele_Naam het volgende:
Hoeveel vrouwelijke cabaretiers zijn er
er zijn minder dan de mannelijke.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Nederlands_cabaretier

teveel om uit te vinden. ik heb alleen de linkerrij geteld.
pi_44849940
Mannen hebben denk ik platte humor en flauwe humor. Ik denk dat vrouwen over het algemeen van andere humor houden. Ik heb andere humor met mijn maten dan met mijn vriendin. Ik kan mijn schatje zo hard laten lachen dat ze pijn in haar buik heeft. Als ik die dingen tegen mijn maten zou vertellen, zou volgens mij niemand lachen. Misschien 1 iemand uit sociaal oogpunt.

Mannen en vrouwen zijn gewoon anders.. Who cares. Ieder zijn of haar eigen specialiteit
pi_44868664
Ja, van die humoristische mannelijke collega's die jarenlang iedere dag dezelfde grappige opmerkingen maken.
pi_44872909
ik vond Sylvia Millecam anders vet aantrekkelijk EN humor hebben hoor..

sja daten gaat niet meer, ze leeft niet meer
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44874283
Er zijn maar weinig vrouwen met echt goede humor. Denk ook dat het wel z'n redenen zal hebben waarom er maar zo weinig vrouwen cabartier zijn. De top bestaat sowieso uit mannen, maarja, dat geldt natuurlijk met alles wel eigenlijk.
pi_44880190
Vrouwen en humor is gewoon lastig. Wat ik zelf merk is dat vrouwen wel lachen om goede grappen (nouja, mijn grappen ) maar eigenlijk nooit/bijna nooit zelf goede grappen maken. Vrouwen zijn ook niet adrem genoeg met grappen... Jammer, als er iets leuk is in een vrouw is het wel humor en adrem reageren.
  zondag 31 december 2006 @ 17:04:55 #93
105435 amarena
Just curious
pi_44895533
Humor is erg belangrijk, al zeg ik het zelf als vrouw. Over het soort humor valt echter te twisten.

Mannen en vrouwen hebben verschillende voorkeuren voor humor. Net als dat het humorgevoel in verschillende fases van je leven kan veranderen. Kinderen vinden het bijvoorbeeld geweldig als iemand valt of iets doms doet. Mannen zijn meer van de sarcastische humor.
Is genoeg onderzoek naar gedaan.

En inderdaad vrouwelijke cabaratiers zijn niet zo vermakkelijk als mannelijk. Bij vrouwen is het alleen grappig als ze zelfspot hebben en grappen maken zoals "Ik heb een blauwe kin van het hardlopen". Voor de rest is het meer koetjes en kalfjes-talk.
Veni vidi vici
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:33:44 #94
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_44959119
quote:

-knip-

Vrouwen nemen zichzelf en het leven over het algemeen serieuzer dan mannen. Dat is dodelijk voor creativiteit en humor in het bijzonder.

Daarnaast hebben vrouwen de eigenschap om gebeurtenissen allemaal aan elkaar te relateren. Het is voor opvallend veel vrouwen niet te bevatten dat sommige dingen ook gewoon "los" van elkaar staan cq. geen reet met elkaar te maken hebben.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:40:11 #95
148736 brooklynzoo
pi_44959380
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef PDOA het volgende:
Brigitte Kaandorp is zo niet-grappig!

Op tv zie je altijd als ze een grap maakt de vrouwen in een deuk liggen en de mannen elkaar aankijkend van
die lachende vrouwen faken.

er is maar een manier om vrouwen echt te laten lachen: http://www.fetichfeet.com/NewIntro/Intro.htm
pi_44959458
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:40 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

die lachende vrouwen faken.
WFT, hoezo fake
jullie leven in jullie eigen wereldje
pi_44959653
Wat ik een erg leuke vorm van humor vind is zelfspot. Ik denk dat vrouwen dat minder vaak hebben, vanwege onzekerheidjes en een sociale drang om leuk en lief en mooi te zijn. Jammer is dat.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:58:37 #98
148736 brooklynzoo
pi_44959980
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik een erg leuke vorm van humor vind is zelfspot. Ik denk dat vrouwen dat minder vaak hebben, vanwege onzekerheidjes en een sociale drang om leuk en lief en mooi te zijn. Jammer is dat.
exact. Een vrouwelijke Hans Teeuwen is ondenkbaar.
pi_44960026
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Hoi.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_44960179
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:58 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Oh, ze zijn er wel heur, vrouwen met zelfspot (hoi ), gewoon minder aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')