quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn vrind.
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
zodat het je alter-ego kan opkrikken?quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zou je in gods naam dezelfde dingen van een vrouw willen als van je vrienden?
Zolang ze maar om mijn grappen lachen vind ik het wel prima. Het is een teken van zelfinzicht als ze ook helemaal niet proberen grappig te zijn, de exemplaren die dat wel doen zijn meestal dom.
ben jij echt zo simpel?quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zou je in gods naam dezelfde dingen van een vrouw willen als van je vrienden?
Zolang ze maar om mijn grappen lachen vind ik het wel prima. Het is een teken van zelfinzicht als ze ook helemaal niet proberen grappig te zijn, de exemplaren die dat wel doen zijn meestal dom.
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn vrind.
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
Hoeveel echt grappige vrouwen ken jij?quote:
Uiteraard zijn er uitzonderingen. Al vind ik dit best een aandoenlijke opmerking.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
sommige vrouwen zijn wel degelijk humoristisch.... maar daar kom je er hooguit 2 of 3 van tegen in je leven
MUUSquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er aangeleerde uitzonderingen. Al vind ik dit best een aandoenlijke opmerking.
dat komt omdat vrouwen niet hetzelfde zijn als mannen, begrijp en waardeer dat nou eens!quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.
De vraag is waarom het leeuwendeel van vrouwen enorm in humor tekort schieten vergeleken met de mannen.
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.quote:
geen idee... denk dat het probleem is dat vrouwen zo wanhopig graag serieus genomen willen worden en beginnen bij zichzelf...quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.
De vraag is waarom het leeuwendeel van vrouwen enorm in humor tekort schieten vergeleken met de mannen.
ik lach met vrienden en neuk vrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat komt omdat vrouwen niet hetzelfde zijn als mannen, begrijp en waardeer dat nou eens!
dat is zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.
En dat maakt ook helemaal niks uit. We kunnen niet allemaal leuk zijn. Verschillen zijn er om gekoesterd te worden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.
ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lach met vrienden en neuk vrouwen.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
En dat maakt ook helemaal niks uit. We kunnen niet allemaal leuk zijn. Verschillen zijn er om gekoesterd te worden.
Een halve kerel en toch niet grappig.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Lexie het volgende:
Ik kan anders smakelijk lachen om Brigitte Kaandorp!
...
...
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |