quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn vrind.
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
zodat het je alter-ego kan opkrikken?quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zou je in gods naam dezelfde dingen van een vrouw willen als van je vrienden?
Zolang ze maar om mijn grappen lachen vind ik het wel prima. Het is een teken van zelfinzicht als ze ook helemaal niet proberen grappig te zijn, de exemplaren die dat wel doen zijn meestal dom.
ben jij echt zo simpel?quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom zou je in gods naam dezelfde dingen van een vrouw willen als van je vrienden?
Zolang ze maar om mijn grappen lachen vind ik het wel prima. Het is een teken van zelfinzicht als ze ook helemaal niet proberen grappig te zijn, de exemplaren die dat wel doen zijn meestal dom.
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:32 schreef nozem het volgende:
Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn vrind.
Vrouwen zijn niet grappig. Vrouwen zijn aandoenlijk en vertederend.
Hoeveel echt grappige vrouwen ken jij?quote:
Uiteraard zijn er uitzonderingen. Al vind ik dit best een aandoenlijke opmerking.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
sommige vrouwen zijn wel degelijk humoristisch.... maar daar kom je er hooguit 2 of 3 van tegen in je leven
MUUSquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik een hele hoop dingen, maar aandoenlijk en vertederend ben ik níet.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er aangeleerde uitzonderingen. Al vind ik dit best een aandoenlijke opmerking.
dat komt omdat vrouwen niet hetzelfde zijn als mannen, begrijp en waardeer dat nou eens!quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.
De vraag is waarom het leeuwendeel van vrouwen enorm in humor tekort schieten vergeleken met de mannen.
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.quote:
geen idee... denk dat het probleem is dat vrouwen zo wanhopig graag serieus genomen willen worden en beginnen bij zichzelf...quote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
Ja, dat stelde ik ook in het OP. Maar dat was de vraag niet.
De vraag is waarom het leeuwendeel van vrouwen enorm in humor tekort schieten vergeleken met de mannen.
ik lach met vrienden en neuk vrouwen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat komt omdat vrouwen niet hetzelfde zijn als mannen, begrijp en waardeer dat nou eens!
dat is zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.
En dat maakt ook helemaal niks uit. We kunnen niet allemaal leuk zijn. Verschillen zijn er om gekoesterd te worden.quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee hoor, het is misschien wat overdreven maar vrouwen met humor (in de zin dat ze ook echt zelf iets kunnen verzinnen) zijn gewoon heel zeldzaam.
ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lach met vrienden en neuk vrouwen.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
En dat maakt ook helemaal niks uit. We kunnen niet allemaal leuk zijn. Verschillen zijn er om gekoesterd te worden.
Een halve kerel en toch niet grappig.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Lexie het volgende:
Ik kan anders smakelijk lachen om Brigitte Kaandorp!
...
...
...
ik zou haar smaakvol kunnen killen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Lexie het volgende:
Ik kan anders smakelijk lachen om Brigitte Kaandorp!
...
...
...
go with tha flow sweetie. jij hebt vast hele leuke broers...quote:
ik ken genoeg grappige vrouwenquote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoeveel echt grappige vrouwen ken jij?
Zijn er leuke vrouwelijke cabaretiers?
Mannen hebben door de eeuwen heen zo'n goed gevoel voor humor ontwikkeld zodat ze de andere sekse kunnen imponeren.
ja ik moet ook vaak erg smakelijk lachen om vrouwen, maar daar gaat het hier niet om.quote:
we hebben een verrader in ons midden!!! kill the bitch with humor.!quote:Op maandag 17 april 2006 22:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je bent zelf vrouw, dus je mening is ongeldig![]()
Dat heeft wellicht te maken met het feit dat je zelf een vrouw bent.quote:
Daar is een genetische verklaring voor. Maar hoe verklaart die ene verschil precies dan?quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat komt omdat vrouwen niet hetzelfde zijn als mannen, begrijp en waardeer dat nou eens!
Nee hoor, mannen is een overbodige toevoeging als het over humor gaat, het suggereerd namelijk dat er ook iets ander is.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef Slarioux het volgende:
Jullie bedoelen mannenhumor? Want dan snap ik het topic weer.
mevrouw... alstuBLIEFT!!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef Slarioux het volgende:
kijk! die heb je er ook tussen zitten. van die laffe mannetjes die zelfs hun laatste strohalm weggeven om maar in een goed boekje te komen bij de vrouwtjes die hij zonodig denkt te moeten beschermen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben sprakeloos van emotiesquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef nozem het volgende:
Cc daarentegen is dermate gevat dat ik me wel eens afvraag...
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Hef dit subforum dan op, dit is het enige waar het goed voor is![]()
Ik heb een broer en mijn opa had inderdaad een uitstekend gevoel voor humorquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
go with tha flow sweetie. jij hebt vast hele leuke broers...
geen enkel broerloos meisje heeft humor, tenzij pa vaak thuis was en humor had. of van opa.
je weet niet half hoe groot de waarheid der vooroordelen is.quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic staat weer bol van de vooroordelen. Overigens worden vrouwen die wél humor hebben dan weer beschreven als halve mannen. Opvallend...
Dat is nou net hun tactiek. Ja, Copycat heeft ietsjepietsie humor. Maar immers, uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op maandag 17 april 2006 22:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
mevrouw... alstuBLIEFT!!!!!
dat godvergeten zelfbedrog altijd. Je bent grappig of je bent het niet en minstens 95% van de vrouwen is simpelweg niet grappig.
punt uit.
Je hebt een punt!quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
geen enkel broerloos meisje heeft humor, tenzij pa vaak thuis was en humor had. of van opa.
niks mis mee meissie, maar besef wel dat je een van de weinigen bent die 'de humor' ook gewaardeerd heeft. en vaak ten tonele sprijdt op fok! en je werk (denk ik)quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een broer en mijn opa had inderdaad een uitstekend gevoel voor humor.
blablabla.... weer zo'n wijf dat voor anderen gaat denken en zich vreselijk aangevallen voelt.quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic staat weer bol van de vooroordelen. Overigens worden vrouwen die wél humor hebben dan weer beschreven als halve mannen. Opvallend...
(ze heeft al een alpha mannetje, een groenlinkserquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
blablabla.... weer zo'n wijf dat voor anderen gaat denken en zich vreselijk aangevallen voelt.
Hoop dat je dit niet te persoonlijk opvat, maar jij bent nu typisch zo'n gevalletje waar mannen de kriebels van krijgen.... op een niet al te aangename manier...
'ja maar....'
niks maar.
Vrouwen moeten zich als lieftallige en aandoenlijke vrouwen gedragen en vooral niet lollig doen want anders voelt de man zich in zijn mannelijkheid aangetast?quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Spreadsheet het volgende:
[..]
HALLO. JA, ER BESTAAN HEUS WEL VROUWEN ALS KAANDORP, dat weet ik heus wel.
nogmaals, voor de duidelijkheid: wat is de evolutionaire verklaring dat de meeste vrouwen aan humor ontbreekt?
Omdat humor eigen initiatief vereist, en de vrouwen die dat hadden waren gedurende de eeuwen niet echt gewild. De vrouwen die volgzaam zijn, kregen meer kinderenquote:HALLO. JA, ER BESTAAN HEUS WEL VROUWEN ALS KAANDORP, dat weet ik heus wel.
nogmaals, voor de duidelijkheid: wat is de evolutionaire verklaring dat de meeste vrouwen aan humor ontbreekt?
groenlinks? hoe kom je erbij.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
(ze heeft al een alpha mannetje, een groenlinkser)
quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
blablabla.... weer zo'n wijf dat voor anderen gaat denken en zich vreselijk aangevallen voelt.
Hoop dat je dit niet te persoonlijk opvat, maar jij bent nu typisch zo'n gevalletje waar mannen de kriebels van krijgen.... op een niet al te aangename manier...
'ja maar....'
niks maar.
your so fucking wrong.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich als lieftallige en aandoenlijke vrouwen gedragen en vooral niet lollig doen want anders voelt de man zich in zijn mannelijkheid aangetast?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
(ze heeft al een alpha mannetje, een groenlinkser)
Nee. Als ze lollig zijn mogen ze zovaak lollig doen als ze willen. Ik zal er hartelijk om lachen. Helaas is de praktijk vaak anders.quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich als lieftallige en aandoenlijke vrouwen gedragen en vooral niet lollig doen want anders voelt de man zich in zijn mannelijkheid aangetast?
Dat kan ook wel gewoon in de FAQ, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn en kunnen ze weer verder met vissen/stomme dingen doen/janken/navelhaarpulken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
En waar moeten al die users die een leuk meisje bij de groentenboer hebben gespot, wier ouders hun vijanden zijn en die zich afvragen of een leeftijdsverschil van 4 jaar wel kan om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat alle vrouwen toch kankerhoeren zijn dan naartoe?
hopeloos geval...quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..quote:
Ja leuk geprobeerd mopquote:Op maandag 17 april 2006 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je miste werkelijk totaal het sarcasme in mijn woorden.
Halve mannenquote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Maerycke het volgende:
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...quote:Op maandag 17 april 2006 23:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
hopeloos geval...
Mannen zijn dol op initiatiefrijke vrouwen die humoristisch en scherpzinnig zijn.
De bottleneck in dezen is echter dat we graag iets ZINNIGS horen ipv van oeverloos gelul dat kant noch wal raakt.
Snep?
werd ik maar eens in mn mannelijkheid betastquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..![]()
nou ik niet in ieder geval, maar je hebt zeker een puntquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...
Moet je net haar hebben, ze komt uit Wassenaarquote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
werd ik maar eens in mn mannelijkheid betast
Precies, JOUW ervaring.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste mannen alleen maar bang zijn voor een vrouw met scherpe humor ...
Jij bent die vrouw met scherpe humor en mannen zijn bang voor je?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry Harry, kan ik het ooit nog goed maken?quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt me sindsdien in m'n mannelijkheid aangetast..![]()
Nee.quote:Op maandag 17 april 2006 23:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry Harry, kan ik het ooit nog goed maken?
Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke. Altijd al gehad.quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef nozem het volgende:
Vrouwen met broers en/of vrouwen die sowieso veel met mannen omgaan zijn vaak grappiger dan vrouwen die enkel andere vrouwen om zich heen hebben.
Dat besef houdt me op de beenquote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee meissie, maar besef wel dat je een van de weinigen bent die 'de humor' ook gewaardeerd heeft. en vaak ten tonele sprijdt op fok! en je werk (denk ik)
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Omdat humor eigen initiatief vereist, en de vrouwen die dat hadden waren gedurende de eeuwen niet echt gewild. De vrouwen die volgzaam zijn, kregen meer kinderen
die van mij kan zeer scherp uit de hoek komen, en dat wordt van een glimlach tot een schaterlach gewaardeerd.quote:Op maandag 17 april 2006 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is een stelling met discussiewaarde. Na een paar pagina's komen dan de onvermijdelijke nuances. The same old story.quote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
En daar stierf de humor....quote:
correct, slaap zachtquote:Op maandag 17 april 2006 23:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn mening nog even: Ondanks dat er inderdaad meer mannen met humor lijken te zijn, levert de combinatie vrouwen en humor niet per defintie een error op.
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.quote:
Sorry knulquote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Spreadsheet het volgende:
Hé Maerycke, tot nu toe heb je m'n theorie alleen maar bewezen; je negeert m'n eerdere oproepen (zoals de vraag van halve mannen) met opzet.
Achterbaks wijf...
ja!quote:Op maandag 17 april 2006 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey! doe dat eens ff met wat meer humor, lamlul.
Misschien kan ik ergens een cursus volgen...quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd. Als je zelf even de moeite had genomen om terug te lezen, had je het vast zelf kunnen vinden.
Niet dat mannen kunnen zoeken natuurlijk...
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.quote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En daar stierf de humor....
Zie je nou wel, je moet alles voorkauwen en dan laten blijken dat zij de grap hebben verzonnen. Zo werkt het ...
Ik heb dit geleerd:quote:Op maandag 17 april 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
'ja maar....'
niks maar.
Ja, jammer dat je geen vrouw bent ...quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt altijd inkoppers en aangevers, soms is iemand beiden.
zoals de wijze cc zei: "vrouwen met humor geven absoluut geen error".
maar die vrouwen hebben wel vaak broertjes gehad of zijn veel in het bijzijn van mannen geweest.
het aanrecht?quote:Op maandag 17 april 2006 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geef me drie minuten met je g-spot en ik zal je iets laten zien dat je nog nooit had gevonden.
En nog steeds niet grappig. Wellicht zou ze bij driekwart vent meer in de buurt gekomen zijn van een bescheiden glimlach.quote:Op maandag 17 april 2006 23:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sorry knulOp de vorige pagina werd Brigitte Kaandorp door Nozem een halve vent genoemd.
of het uitrecht, thats the question.quote:
Wat een vertederende opmerking!quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()
maar vinden ze het ook écht grappig?quote:Op maandag 17 april 2006 23:22 schreef Brennie het volgende:
Er wordt anders wel degelijk om me gelachen.![]()
![]()
![]()
dat maakt niet uit als er óm haar gelachen wordtquote:Op maandag 17 april 2006 23:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
maar vinden ze het ook écht grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |