Is dus niet nodig de uitslag af te wachten, toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef BVO het volgende:
De finalisten van dit jaar in volgorde van jouw voorkeur: wie vind je het leukst en wie het kutst? dus ga geen voorspelling geven, daarvoor is de prono.
Nouja, we maken deze week lijstjes van 8, en dat gaat moeilijk als je de afvallr niet kentquote:Op zondag 7 januari 2007 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is dus niet nodig de uitslag af te wachten, toch?
Ja, maar die kan erna d'r uit gewiebert worden.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, we maken deze week lijstjes van 8, en dat gaat moeilijk als je de afvallr niet kent.
Dat zei ik dus net alquote:Op zondag 7 januari 2007 00:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar die kan erna d'r uit gewiebert worden.
slechte 'redding' van een niet zo helder moment
Heb je het nou verkeerd omquote:Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
8. (9) (10) Hearts.
Hoe kon je Hearts nou vorige week op nummer 10 hebben, als er nog maar 9 warenquote:
Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar vorige week had hij Hearts op 9quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kon je Hearts nou vorige week op nummer 10 hebben, als er nog maar 9 waren?
Volgens dat lijstje nietquote:Op zondag 7 januari 2007 22:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar vorige week had hij Hearts op 9![]()
M'n laatste nummertjes zijn voor liveshow 1quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kon je Hearts nou vorige week op nummer 10 hebben, als er nog maar 9 waren?
Dan heb je het dus wel andersomquote:Op zondag 7 januari 2007 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
M'n laatste nummertjes zijn voor liveshow 1
Nope, Vaduz, Globe en c_a doen het ook zoquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die voor een andere volgorde kiest zo te zien
Jij hebt het andersomquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je het dus wel andersom. Mijn laatste nummertjes zijn voor liveshow 2.
Precies, mooi tegendraads.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope, Vaduz, Globe en c_a doen het ook zo.
Les voor de volgende keer: Waar de '10' staat, begint liveshow 1quote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij lezen we nog altijd van links naar rechts.
ik heb hetzelfde als Fir3flyquote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die voor een andere volgorde kiest zo te zien
Aan een lijstje met 7 heb ik niks.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:50 schreef sharonfactor het volgende:
sharon
dorine
x-6
richy
christian
anja
melanie
quote:
Dank u, het is een hele moeilijke opdracht om die elke week ergens in te stoppen voor jullie, maar jullie hebben hem weer gevonden. Proficiat!quote:
Wen er maar aan, er zitten hier tig taalhoeren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dank u, het is een hele moeilijke opdracht om die elke week ergens in te stoppen voor jullie, maar jullie hebben hem weer gevonden. Proficiat!![]()
Een beetje pushen is mij niet vreemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |