abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44839007
Goeie avond alle lieve Truertjes

Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd

En nu maar hopen dat het CBR het ook begint te snappen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44839034
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:25:28 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44839202
quote:

succes, ik duim voor je
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44839211
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.
ik doe niet aan dat nieuwjaarsgezeik mee maar dan begin ik weet te werken. leek me gelijk een mooie afleiding.

Minderen schiet niet op want dan vind ik iedere peuk zaaaalig
Minderen schiet inderdaad niet op, rook je slechts 1 sigaret per 10 uur dan smaakt die ene sigaret zo lekker dat je daarna binnen 5 uur de volgende op gaat steken. En voordat je het weet rook je nog meer dan voorheen

Over tandarts nog even, ik ga wel nog mijn metalen vullingen eruit laten halen, toen ik 12 was 3-4 van die kankerverwekkende metalen vullingen gezet gekregen, dat spul is kankerverwekkend heb ik gehoord, en als je dan speeksel inslikt dan krijg je de kanker in je lichaam.

Eerst eens goed nalezen of het daadwerkelijk kankerverwekkend is, maar sowieso zien witte vullingen er mooier uit dan die metalen.

Gebit heb ik weinig over te klagen, alleen als ik ijs ga eten. ijs eten gaat gepaard met hoofdpijn.

Wie weet ooit op 35 jarige leeftijd een witte beugen nemen voor 2 jaar lang. En wie weet wat de techniek over 6 jaar kan met betrekking tot rechter zetten, ik ga altijd uit dat de chirurgie en de tandheelkunde en nog meer tot alles in staat is zodra de techniek het toelaat, dan ligt alles open, dat is ook vaak waar ik mijn hoop op vestig richting de toekomst. Wie weet zetten ze tanden recht binnen een paar seconde met nieuwe techniek. Net zoals ze straks met stamcellen verloren tanden kunnen laten groeien. En levers laten groeien buiten je lichaam en nieren, zodat donors minder hard nodig zijn, aan de lopende band organen kweken, maar dan komen ze weer met dat ethish verantwoorde aspect maar ik vind het juist goed klinken dat je kunt vervangen van zieke of versleten organen. Reserve-onderdelen bouwen.

Heb geen compleet scheef gebit, maar als ik perfectionistisch ga zijn dan wil ik ze zo recht als een liniaal hebben. Vroeger maakte ik me meer druk daarover, tegenwoordig boeit het me minder hoe ik eruit zie.

Ik let net op het uiterlijk van anderen zozeer, dus vanzelf let ik ook niet op mijn eigen uiterlijk constant. Enige keren dat ik in de spiegel kijk is tijdens tanden poetsen, scheren en gel in de haren doen.

Sommige mensen lopen om de 5 minuten naar de spiegel om te kijken of ze nog wel knap genoeg zijn

Mij zegt het vrij weinig. Zolang ik me maar van binnen okey voel en gelukkig ben. Op uiterlijk word je als mens toch niet snel beoordeeld, sommigen hebben er wel een handje aan. Maar ik zie het niet zo allemaal. Schoonheid en lelijkheid, ik let er niet op. Het gaat me om de inhoud vaker.

Gezondheid dus ook wel. En een goede focus. En snelheid in handelen ook vaker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 21:31:06 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44839244
quote:

Proficiat!!!

CBR is toch voor het rijbewijs of niet?

Even checken of ik zeker weet zodat ik ook weet waarom ik je feliciteer.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44839592
Over dat knap zijn of lelijk zijn, ik zie de mens. En dat is niet om schijnheilig te doen want ik wil geen paus zijn.

Als ik een mens zie lopen dan zie ik iemand met inhoud en karakter en persoonlijkheid, zodra je de inhoud en het karakter en de persoonlijkheid gaat zien, kijk je dwars door de verpakking heen. En daarbij is het vaak zo dat ik tijdens ontmoetingen op straat met praten of praten met familie en vrienden en kennissen zo druk bezig ben met concentratie op het gesprek, dat de rest van de aandacht weg is.

Oogcontact dan wel, maar zelfs het oogcontact komt vaak even weg te vallen.

There is only me is muziek over gemaakt maar dat klopt dan niet in mijn geval, ik ben dan zo gefoccused op een goede afloop van het contact, dat het me draait om het contact. Ga je tijdens contact constant letten op hoe mooi de ander er wel niet uitziet, dan mis je 80 procent van waar het om gaat.

Zoals die meiden in de bioscoop vaker, tiener-meiden die bij goede films de hele film gaan ouwehoeren hoe knap de acteur wel niet is

Alsof daar een film om draait, de uitstraling van een acteur natuurlijk, hij moet overkomen als echt in de film. Maar je kijkt toch een film om de inhoud of niet soms? Om het verhaal dus ook?

Maar dan zijn dat tiener-meisjes dus Die zijn met hele andere dingen bezig. Die focussen zich sowieso teveel op uiterlijk. Ooit gelezen dat een bepaald percentage van die meisjes niet naar school gaat en veel doet spijbelen omdat ze zichzelf niet knap genoeg vinden.

Maar dat komt dan door de standaard en de mode volgens mij. Knap zijn is een standaard geworden maar dat wordt wel minder. Al die reclame en commercials, allemaal droommensen en dan denken de mensen die er anders uitzien dat ze minder voorstellen

Die modellen die zitten vaak de hele dag coke te snuiven en hongeren zichzelf uit.
pi_44840146
Vanmorgen was ik dus echt bezorgd over die brief die ik zag over de krediet-bank, was ik helder bij verstand dan zou ik lezen wat erop stond en dan zou ik zien dat het over mijn oom ging die frontaal tegen een vrachtwagen is geknald met zijn auto. Wonder boven wonder leeft hij nog, vraag niet hoe, maar hij kan nog lopen, alleen heeft hij een fractuur in zijn gezicht en staan zijn ogen niet meer recht, hij is tevreden. Dat hij het overleefd heeft is dus echt een wonder. Als je die auto zag op het plaatselijke nieuws dan zou je er vanzelf vanuit gaan dat de inzittende dood is. Maar dat scheve gezicht, daarvan zeg ik dus ook weer van, chirurgie staat straks voor niets. Ze kunnen straks alles met chirurgie.

Zo ga je dingen inbeelden die niet juist zijn dus. Zorgen had ik en daar kan ik niet tegen. Dingen inbeelden die niet juist zijn zoals tijdens een psychose dus.

Toen ik schreef over de film a beautifull mind en dat het verhaal op mijn verhaal lijkt had ik gelijk. Alleen is het bij mij op de heao gebeurt en niet op de universiteit.

Hoewel ik wel bezig was met een vreemde manier van wetenschap op dat moment. Ook mijn eigen wiskunde, zoals ik buiten heb gezeten en in bed heb gelegen waar ik complete schrijf-blokken heb volgeschreven. Ook het gedrag van duiven in kaart brengen en andere groepen, en ook al die berichten op fok! waar een aantal users van zeggen dat het compleet gestoord gedrag is. Het is een experiment eerder. Als ik zeg dat de 700 voorraad goederen oneindig lang vol kan zijn dan meen ik dat dus echt. Een gratis wereld met een winkel die nooit leeg raakt. Het glas voor altijd vol. Meteen problemen in arme landen weg. Zonder dat je geld nodig hebt.

Ook ik volgde de colleges niet meer. En was daar een vreemde eend in de bijt. Ik kreeg een keer te horen dat ik zo weinig zei, en toen ging ik een avondje naar maastricht met ze en toen had ik wat biertjes op en toen zeiden ze dat ik zoveel zei

Nu zeg ik overal veel, en vaak teveel. Dus ook zonder alcohol, verlegenheid is compleet weg, het is eerder wat anders, een inhaalslag van al die jaren dat ik niet mijn mond durfde open te trekken in het openbaar Als je bang bent om in het openbaar te handelen dan leef je in een hel, bang om fouten te maken en bang om vreemd over te komen. Maar dat zat in me vanaf het begin van mijn jongste jaren, niet thuis maar tijdens school. Hekel aan school altijd gehad.

Schuw ben ik dus ook geweest maar het was eerder verlegen. Je hebt schuwheid, verlegenheid en sociale fobie, maar dat kwam allemaal door een identiteitscrisis waar ik nu gelukkig vanaf ben. Niet helemaal af van die ID-crisis Maar wel ver Vandaag om 0300 op fok! gekomen en begonnen met schieten van berichten, dat gedrag past niet bij mij. Ik heb tot na 0600 te slapen. Niet om 0300 opstaan maar soms kan ik niet slapen dus. Vandaar vannacht 2 slaappillen voor de zekerheid, ik laat mijn oud op nieuw niet verpesten door het niet kunnen slapen 1 nacht niet slapen verpest de hele dag en zelfs de dag daarna.

Wel altijd kunnen meedraaien in een vriendengroep, maar daar was het veel wiet roken en zuipen en discotheken bezoeken, niets op tegen, geweldige tijden, maar het klikte niet samen met de opleiding hoewel ik "God" dankbaar ben van de wiet en het bier. Zonder wiet en bier zou ik niet gezond zijn geworden

Die ene joint in 2000 was de klapper van het millenium, en dan duurt het millenium nog 993 jaar en 3 dagen

[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 22:00:38 ]
pi_44840938
Even een bericht nog

Ik schrijf soms een levensverhaal op, omdat het voor mij therapie is.

Als ik Amerika constant als vijand zie dan ben ik ook fout bezig, wederom de film a beautifull mind, die zag ook overal vijanden en was bezig met ontcijferen van codes.

Amerika mag dan wel door rage against the machine als evil empire gezien worden, maar moet je dan blindelings het schreeuwen van rage against over nemen en ook het gedachtengoed meenemen?

Zelfde geldt voor al die teksten van vandaag en gisteren over de raad in Brunssum, als die raadsleden de boel oplichten dan is dat niet mijn probleem. Ik heb genoeg problemen gehad, ik ga andermans problemen niet mijn probleem maken meer, blijf je constant de problemen in de maatschappij tot jou probleem maken dan raak je nooit verlost van problemen, je kunt maar beter met 1 tak bezig zijn dus ook. Is daar fraude ter zake in Brunssum, dan is dat het werk van de FIOD ik ben geen accountant en wie weet zal ik het nooit worden

Ik ga niet paranoia in bed liggen bij ieder vliegtuig boven Brunssum. Genoeg stress gehad. Amerika is dan misschien niet altijd even juist, maar compleet evil zijn ze niet.

Dat wantrouwen dat ik vanaf 2000 in me heb zitten wil ik vanaf, anders blijf ik stuiteren als een stuierbal. En wantrouwen heb je niets aan.

Ik kan wel commentaar leveren op Amerika dat ze Saddam willen ophangen op een middel-eeuwse manier die niet bij het jaar 2007 past, maar dan moet ik niet verder gaan daarmee.

Genoeg van die zeik. Toen normalneo vandaag online kwam en het gevoel dat ik kreeg van zijn aanwezigheid wil ik met normalneo bespreken, misschien was het toevallig dat ik me compleet bezeten voelde, ik dacht even dat ik kapot neerviel van de leukemie. ( Zonder te zeggen dat hij leukemie heeft) maar ik zag zijn naam en icoon en zijn teksten, en ineens kreeg ik een toeval of aanval.

Ook die aanvallen van mij en die "agressie", het wordt tijd dat het voorbij is. Liever vandaag dan morgen, liever nu dan straks.

Ik wil me bezig houden met economische modellen dus. Iets toevoegen aan Nederland.

Gwen Stefani staat op nu

Goede artiest Het hele album staat op

Weer mijn hart weten te luchten Daarom schrijf ik zowat alles op, therapie online, en dan boeit het niet dat heel Nederland en heel de wereld kan meelezen. Als ik een boek zou schrijven wat ik in 2000 al van plan was dan zou ik het ook publiceren en openbaar maken.

Dat boek is niet nodig, ik schrijf graag samen online, ga ik een boek schrijven dan zit ik in mijn uppie in word zonder anderen om me heen. En dan wordt sight_key of dromenvanger eenzaam
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:25:06 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44841233
goed zo S_K, ik denk dat je je inderdaad niet ál te veel van de wereld moet aantrekken, als je dat gaat doen is het einde zoek. NIet elk probleem is jouw probleem. En klakkeloos roepen wat anderen ook roepen is al helemaal simpel.

En tja sadam ophangen is wellicht middeleeuws maar wat die man geflikt heeft past ook niet geheel in een moderne samenleving..

over een half uurtje nog even weg, even paar uurtjes met vrienden doorbrengen en dan lekker naar bed
ik ben echt verliefd op mijn bed geloof ik deze week. Mja ben ook nog best moe telkens en het is gewoon fijn om in bed te liggen, beschermd op de een of andere manier. Alsof je daar al je problemen even buiten het bed kunt laten en echt tot rust kunt komen.

Een boek schrijven is inderdaad een eenzame bezigheid, meer iets wat je doet als je iets voor jezelf wilt houden. Schrijven op een forum is inderdaad veel interactiever en fijner , vind ik zelf ook wel.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44841362
Het bed is even vluchten voor hectiek, even vluchten voor de werkelijkheid en lekker in het knusse bed liggen in het donker Ik vind het ook heerlijk om na een drukke dag even te gaan slapen, maar vaker is in slaap vallen niet mogelijk, wie weet moet ik niet eerst 1 uur muziek luisteren. Maar vanavond dus inslaper en doorslaper zodat ik 31 december fit ben. Af en toe een slaappil is niet erg. Dat middel is er niet voor niets. 1 inslaper en ik ben binnen 20 minuten of 10 minuten weg, 1 doorslaper en ik slaap een gat in de dag. Vannacht en vandaag niet geslapen, dus daarom een inslaper en doorslaper. ( Even roken buiten )

Saddam is dan wel slecht ( maar wat is slecht? Is het niet de omstandigheden waar het om draait, als je iemand slecht noemt alleen maar, wat heb je daaraan, wat schiet je op door iemand slecht te noemen, kun je niet beter kijken naar de omstandigheden en de reden en de achtergrond en naar het karakter en de persoonlijkheid en eventuele trauma's of belangen? ) , maar waarom sluit je hem niet op en laat je hem eens tot het besef komen dat hij fout was? 1 persoon die slecht was die inziet dat hij slecht was in zijn leven heb je meer aan dan 1 slechte dode. Als je dood bent kun je geen boete meer doen.

En het gaat niet om boete doen, het gaat om het leerproces. En de doodstraf is misschien wel een te makkelijke straf. En dan straf je via de doodstraf terwijl Saddam ook de doodstraf gaf aan de mensen die hem probeerden te vermoorden.

Saddam krijgt de doodstraf omdat hij klaar is voor de dood was op RTL-7, zijn advocaat vertelde dat het niet ging om mensenrechten maar Saddam geeft aan klaar te zijn voor de ophanging.

Dat wilde ik sowieso nog vertellen na mij 6 uur slapen op de bank. Saddam wilt dood en wilt de doodstraf, daarom krijgt hij de doodstraf nu.

Dat zei zijn advocaat. De reden dat hij wordt opgehangen dat is omdat hij erom vraagt.

Maar waarom zou je aan zijn wensen tegemoet komen?

Ik vind dat je hem moet interviewen als wereldwijde maatschappij, je moet hem vragen stellen over zijn instelling tijdens zijn regime en hoe het voelde dat hij bezig was met moorden.

Net zoals ze op nederland 1 Amerikaanse militairen vroegen of ze het lekker vinden om mensen kapot te schieten, en dan zie je zo'n militair lachen van genot en hardop roepen. " Moorden is heerlijk".
pi_44841462
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44841478
Zo'n vuurwerk wil ik zien

Een klapper in de vorm van een hart Of gewoon balonnen die worden opgelaten in de vorm van rode harten tijdens het knallen van groene lichtshows

Hallo Mirage
pi_44841492
Ik ga even naar buiten nu. Ben weer helemaal rustig. Die 6 uur slapen Geweldig okey. Nu kan ik tot 01:00 doorgaan en dan morgen tot 13:00 slapen
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:34:59 #239
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44841514
moet een man als saddam maar de rest van zijn leven leven op kosten van de staat?
Moet een man als saddam dan maar de rest van zijn leven in een cel doorbrengen met het risico dat een paar van zijn iraakse vriendjes hem komen bevrijden of dat ie zich uitgraaft met een theelepeltje?

Ik ben op zich niet perse voorstander van de doodstraf en in het geval van sasam hoessein vind ik het ook erg lastig. Vind wel de doodstraf de ergste straf die je iemand kunt geven. Moet jij je eens indenken dat je te horen krijgt dat je morgen doodgemaakt wordt

dat van die amerikaanse militair is wel een beetje triest ...
pi_44841536
hallo lieverd,

geniet maar even van buiten.. het is heerlijk,

maar trek wel even een extra trui aan.

Het is erg koud.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44841749
maar goed

na de AVdV-kwestie ga ik m'n leven weer oppakken

ik denk erover stiekem naar Rotterdam of Utrecht te verhuizen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44841809
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:34 schreef Metro2005 het volgende:
moet een man als saddam maar de rest van zijn leven leven op kosten van de staat?
Moet een man als saddam dan maar de rest van zijn leven in een cel doorbrengen met het risico dat een paar van zijn iraakse vriendjes hem komen bevrijden of dat ie zich uitgraaft met een theelepeltje?

Ik ben op zich niet perse voorstander van de doodstraf en in het geval van sasam hoessein vind ik het ook erg lastig. Vind wel de doodstraf de ergste straf die je iemand kunt geven. Moet jij je eens indenken dat je te horen krijgt dat je morgen doodgemaakt wordt

dat van die amerikaanse militair is wel een beetje triest ...
Genoeg criminelen die zitten vast en zijn klaar met hun straf

Zoveel criminelen die weer goed kunnen functioneren in de maatschappij en die vast worden gehouden omdat de eis zoveel X jaar was
pi_44841848
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef Mirage het volgende:
hallo lieverd,

geniet maar even van buiten.. het is heerlijk,

maar trek wel even een extra trui aan.

Het is erg koud.
Lekker dikke trui en jas, de kerstlampjes die als disco-verlichting knipperen en die UFO's oproepen

Ik voel me rustig weer

Genieten eindelijk weer

Vanaf 0300 stress gehad.

23:00 is het alweer bijna, ik blijf nog zeker 2 uur op. Als je 6 uur op de bank geslapen hebt dan lijkt het net alsof je uitgeslapen bent

Wat ga jij met nieuwjaar doen?
pi_44841883
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef sararaats het volgende:
maar goed

na de AVdV-kwestie ga ik m'n leven weer oppakken

ik denk erover stiekem naar Rotterdam of Utrecht te verhuizen
Je hecht je te zwaar aan AVdV.

Zodra je teveel over iemand spreekt is dat een te dichte hectenis. Maar dat zit in jou dat staat al langer vast
pi_44841929
De Nederlandstalige top 100 staat op die op mijn harde schijf staat.

Gerard Cox - Die laaierlichter

Zometeen Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
pi_44841951
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Je hecht je te zwaar aan AVdV.

Zodra je teveel over iemand spreekt is dat een te dichte hectenis. Maar dat zit in jou dat staat al langer vast
de liefde is toch over

nu definitief
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44842137
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

de liefde is toch over

nu definitief
Mooi zo, kun je die 90 procent die je daaraan besteedde gaan besteden aan andere zaken

Je moet goed met je tijd weten om te gaan sara.

Als jij 99 procent van de tijd over AVDV schrijft, dan is dat zonde van de tijd.

Verliefd zijn is niet slecht, maar zorg er dan voor dat het een reele verliefdheid is, en is het reeel dan is het ook wel eens fijn dat je ook andere dingen kunt doen inplaats van hotel de botel te zijn constant.

Verliefd zijn is niet alles. Het neemt veel tijd in beslag en je hormonen slaan op hol

Reeel even zonder puntjes op de e, het hoeft niet altijd perfect te zijn. Ik ben geen spellings-nazi
pi_44842251
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
goed zo S_K, ik denk dat je je inderdaad niet ál te veel van de wereld moet aantrekken, als je dat gaat doen is het einde zoek. NIet elk probleem is jouw probleem. En klakkeloos roepen wat anderen ook roepen is al helemaal simpel.

En tja sadam ophangen is wellicht middeleeuws maar wat die man geflikt heeft past ook niet geheel in een moderne samenleving..
Grapjas. Past hartstikke goed in de moderne tijd hoor. De moderne wapens waarmee Saddam dat alles heeft kunnen klaarspelen heeft ie gekregen om op uiterst moderne manier tegen Iran te vechten in de tijd dat ie dikke maatjes was met dezelfde mogendheden die hem nu willen zien hangen. En geloof maar dat het toen ook een zak was. Wat maakt dat de leiders van die mogendheden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44842318
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:46 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Genoeg criminelen die zitten vast en zijn klaar met hun straf

Zoveel criminelen die weer goed kunnen functioneren in de maatschappij en die vast worden gehouden omdat de eis zoveel X jaar was
ja, klopt. Maar er zijn evengoed genoeg criminelen die wel vrij komen en die opnieuw een zooi ellende aanrichten. En er zijn genoeg idioten die los rondlopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44842705
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, klopt. Maar er zijn evengoed genoeg criminelen die wel vrij komen en die opnieuw een zooi ellende aanrichten. En er zijn genoeg idioten die los rondlopen.
Yep.

Maar dan zouden ze goed moeten selecteren wie wel en wie niet vrij mag gesteld worden.

Niet zomaar op vrije benen, goed beoordelen.

TBS-patienten genoeg die ontsnappen en op moord-pad gaan

Het hele verhaal van TBS patienten moet ik nog bestuderen, zomaar als hobby en zeker niet omdat ik alle problemen wil aantrekken. Zomaar om even up to date te blijven.

Laatste ontsnapte TBS patient verschool zich in mijn woonplaats bij familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')