abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 december 2006 @ 15:55:51 #1
116846 Pingwingei
Ei van gevleugelde pingrequest
pi_44767796
Aanmeld- en discussietopic voor het uitdelen van gratis knuffels [GEEN NUFFELBEESTEN] op zaterdag 13 januari, te Deventer.

Ik heb gehoort dat er tevens markt is op de Brink in Deventer op zaterdag, dus dat komt mooi uit

Zeker mee
Pingwingei + een vriendin
Sylvana
Schlumberger

Misschieners
Étoile [besluit op de dag zelf]
Mensen uit de vriendenkring van Eveli

Knuffel halen [meld bij het halen dan wel wie je bent ]
Eveli

Het eerste afspreekpunt is bekend. Verzamelen bij Sylvana thuis. Zij stuurt per pm haar adres+eventuele routebeschrijving door naar de deelnemers

Tijd
12 uur bij Sylvana thuis.

Media
RTV Oost
De Stentor
Deventer FM
De Stadskrant
Deventer Post
De Stedendriehoek
Weekblad van Salland

En iemand uit mijn msn kwam op het idee Man Bijt Hond te mailen omdat die, naar het schijnt, wel vaker "opmerkelijke" dingen in hun programma gooien. En hij zei ook: "Neem dan ook een landelijke nieuwsomroep" dus heb ik gekozen voor Hart van Nederland. Op hoop van zege eigenlijk Maargoed, niet geschoten is altijd mis.

Ander forum
Ik heb het Nederlandse Free Hugs Forum en het forum van de officiële Free Hugs Campaign ingelicht over deze actie, in de hoop op wat meer reacties
Links:
Free Hugs Nederland
Free Hugs Campaign

Nieuwste Free Hugs-topic in LEF:
Free Hugs #4

Ideeën en suggesties zijn natuurlijk altijd welom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pingwingei op 29-12-2006 13:30:36 ]
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
pi_44768440
Ik vind het prima om bij parkeergarage of station af te spreken, maar woon daar zelf vlakbij ( woon in winkelstraat van hema) dus mocht het koud zijn, mogen jullie ook bij mij wel ff opwarmen en ff wat drinken als daar behoefte aan is Desnoods pm ik mn adres naar degenen die mee gaan, dat we gewoon bij mij thuis afspreken
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 18:49:07 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44770375
En sticky!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 27 december 2006 @ 19:56:03 #4
116846 Pingwingei
pi_44772677
quote:
Op woensdag 27 december 2006 17:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het prima om bij parkeergarage of station af te spreken, maar woon daar zelf vlakbij ( woon in winkelstraat van hema) dus mocht het koud zijn, mogen jullie ook bij mij wel ff opwarmen en ff wat drinken als daar behoefte aan is Desnoods pm ik mn adres naar degenen die mee gaan, dat we gewoon bij mij thuis afspreken
Dat zou ook wel mooi zijn op zich, maar zou er dan wel routebeschrijving bij doen voor de minder bekeneden in Deventer [Waar ik ook toe behoor ondanks dat ik er heb gewoond]
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
En sticky!
Wij danken u
pi_44772898
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:56 schreef Pingwingei het volgende:

[..]

Dat zou ook wel mooi zijn op zich, maar zou er dan wel routebeschrijving bij doen voor de minder bekeneden in Deventer
[..]
het is 1 straatje doorlopen vanaf het station, dus dat moet niet al te moeilijk zijn maar zal het er tzt wel bijzetten als wordt besloten om bij mij thuis af te spreken
pi_44798105
En waar gaan jullie staan dan? Er is inderdaad elke zaterdag markt in Deventer op de brink, je zou kunnen kiezen voor de Waag ( achter de markt ) of voor de markt, ter hoogte van de v&d.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44798138
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:06 schreef zwaaibaai het volgende:
En waar gaan jullie staan dan? Er is inderdaad elke zaterdag markt in Deventer op de brink, je zou kunnen kiezen voor de Waag ( achter de markt ) of voor de markt, ter hoogte van de v&d.
kruising voor de Hema is ook wel goeie plek denk ik
pi_44798178
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

kruising voor de Hema is ook wel goeie plek denk ik
Daar staan vaak straat verkopers waar iedereen in een grote boog om heen probeert te lopen.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44798469
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:08 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Daar staan vaak straat verkopers waar iedereen in een grote boog om heen probeert te lopen.
ja, das ook wel weer zo ja, dan kun je idd beter voor de V&D ofzo gaan staan ja
  donderdag 28 december 2006 @ 17:52:49 #11
116846 Pingwingei
pi_44799528
Ja of bij de fontein, ook een mogelijkheid Maar eerst is een afspreekplek en tijd handig, dan kan ik even wat media inlichten wanneer ze ons kunnen verwachten etc
pi_44799857
Zullen we maar gewoon 12 uur bij mij thuis doen dan? Dan pm ik tegen die tijd mn adres met routebeschrijving wel door
  donderdag 28 december 2006 @ 18:24:58 #13
116846 Pingwingei
pi_44800396
ok is goed dus dan kan ik rondmailen dat we rond half 2 wel ZEKER in de stad te vinden zijn
pi_44800666
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef Pingwingei het volgende:
ok is goed dus dan kan ik rondmailen dat we rond half 2 wel ZEKER in de stad te vinden zijn
ik woon midden in de stad, dus is 1 minuut lopen naar de V&D, dus half 2 moet zeker lukken dan ja
  donderdag 28 december 2006 @ 19:54:58 #15
116846 Pingwingei
pi_44803303
Even een lijstje met ingeschakelde media:
RTV Oost
De Stentor
Deventer FM
De Stadskrant
Deventer Post
De Stedendriehoek
Weekblad van Salland

En iemand uit mijn msn kwam op het idee Man Bijt Hond te mailen omdat die, naar het schijnt, wel vaker "opmerkelijke" dingen in hun programma gooien. En hij zei ook: "Neem dan ook een landelijke nieuwsomroep" dus heb ik gekozen voor Hart van Nederland. Op hoop van zege eigenlijk Maargoed, niet geschoten is altijd mis.
pi_44803597
jeetje, strax ben ik een bekende Nederlander
pi_44819067
KUT KUT KUT, dikke witte vloed kut.

Ik heb die dag cursus.

Ik kan dus niet meedoen....

KUT KUT KUT, dikke witte vloed kut.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:04:57 #18
116846 Pingwingei
pi_44822710
GEWELDIG nieuws

RTV Oost heeft mij vanochtend gebeld, maar ik sliep, dus heb ik zojuist even terug gebeld. Ze willen vooraf ook al aandacht aan onze actie besteden

* Pingwingei is nu helemaal blij, wat een geweldig begin van de dag!!!!

Ben zojuist terug gebeld, ik moet even een radio interview geven dalijk

en heb een mail terug van Deventer Post:
quote:
Beste Mario,
Ik heb wel interesse in een interview, maar dat lukt me pas volgende week
gezien de afronding van de Deventer Post vandaag. Kunnen we voor woensdag
wellicht een afspraak maken?

Met vriendelijke groet,
Deventer Post
Geweldig

EDIT 2:
Deventer Post neemt komende woensdag een interview af en vanavond tussen 10 over 5 en 10 voor half 6 word ik door RTV Oost live gebeld Ik neem het op op de computer met de live stream dus daarvan komt nog een fragment hier te staan

EDIT 3
Zojuist door het Deventer Dagblad [de Stentor] gebeld, voor even een kort telefonisch interview, hij zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn zei hij

[ Bericht 27% gewijzigd door Pingwingei op 29-12-2006 15:17:58 ]
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:30:16 #19
116846 Pingwingei
pi_44823436
Ennnnn iemand op de lijst toegevoegd, mijn beste vriendin wel te verstaan, ze wil dolgraag meedoen
pi_44830285
Goed bezig, Pingwinei.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:24:29 #21
116846 Pingwingei
pi_44831270
Interview met RTV Oost is uitgesteld, morgenvroeg tussen 7 en half 8 word ik gebeld, dus vroeg eruit voor mij. Maar heb ik er voor over
pi_44836393
goed bezig, eitje!
pi_44839224
Persoonlijk zou ik trouwens niet bij mij thuis afspreken. Je hebt elkaar nog niet gezien en weet dus niet wat je in huis haalt. Wie weet wat voor idioten er zich aanmelden. Ik spreek uit ervaring(dat er zich mafkezen aanmelden).
pi_44843079
Goed bezig Pingwingei

Ik heb er echt zin in

Nou ook maar hopen op beetje mooi weer, anders moeten we het maar in de Passage doen ofzo
  zaterdag 30 december 2006 @ 07:07:44 #25
116846 Pingwingei
pi_44849679
Dalijk het interview, alles is klaar voor opname op de pc To be continued

EDIT: Klik hier voor het interview dat ik zojuist heb gegeven op Radio Oost

[ Bericht 36% gewijzigd door Pingwingei op 30-12-2006 07:37:28 ]
pi_44851334
hij doet er al 10 minuten over om te openen hier

Inmiddels al bijna een half uur? k denk dak venster maar weer sluit, dit duurt me een beetje te lang

[ Bericht 34% gewijzigd door _Hestia_ op 30-12-2006 11:28:00 ]
pi_44851836
die pingwingei. Leuk hoor!

Heb je al reakties uit je omgeving gehad??
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:57:05 #28
116846 Pingwingei
pi_44856993
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:15 schreef Sylvana het volgende:
hij doet er al 10 minuten over om te openen hier

Inmiddels al bijna een half uur? k denk dak venster maar weer sluit, dit duurt me een beetje te lang
Is een 6.5 mb bestand ofzo, dus daar kan het aan liggen hoor.

@Djep: Weirdow uit het andere topic ken ik al een tijd, en me ma heeft vanochtend live meegeluisterd. Ik verspreid het fragment nu naar anderen heen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:28:13 #29
116846 Pingwingei
pi_44970329
Vandaag 2 interviews gehad: Deventer post en Weekblad van Salland. Voor Deventer Post komt nog een fotograaf langs, weekblad van salland foto is zojuist ook al gelijk gemaakt
pi_45007237
Misschien dat ik 13 januarie ook nog eventjes over de deventer markt of Proosdijpassage loop......leuk initiatief van jullie!
-weg, zie banmeldtopic-
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:33:22 #31
116846 Pingwingei
pi_45011258
Zeker mee
Pingwingei + een vriendin + haar broertje
Sylvana
Schlumberger

Misschieners
Étoile [besluit op de dag zelf]
Mensen uit de vriendenkring van Eveli

Knuffel halen [meld bij het halen dan wel wie je bent ]
Eveli

Ik kan de OP niet wijzigen ? Vandaar dus dat ik het even zo doe. Het broertje van de vriendin die mee komt wou ook graag mee. Dus die komt ook mee
pi_45049900
hmmm, ff een tvptje dat ik niet mensen van me af ga slaan als ik daar toevallig loop
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_45119968
Pingwingei, ik heb je mijn adres en telefoongegevens gepmed

Schlumberger, jij hebt je pm niet geactiveerd, zou je je mij willen mailen ( sylvana1987@hotmail.com ) zodat ik jou ook mijn gegevens kan sturen?
pi_45157256
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:15 schreef Sylvana het volgende:
Pingwingei, ik heb je mijn adres en telefoongegevens gepmed

Schlumberger, jij hebt je pm niet geactiveerd, zou je je mij willen mailen ( sylvana1987@hotmail.com ) zodat ik jou ook mijn gegevens kan sturen?
Tja, ik zou het echt niet bij me thuis doen
pi_45157675
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef Djep het volgende:

[..]

Tja, ik zou het echt niet bij me thuis doen
tja, ik ben daar niet zo moeilijk mee, spreek zovaak zomaar impulsief met mensen van Fok af bij mij thuis
pi_45172249
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, ik ben daar niet zo moeilijk mee, spreek zovaak zomaar impulsief met mensen van Fok af bij mij thuis
Nou, dan zal je je daarmee vast nog wel eens in de nesten werken.

@pingwingei: de OP kan alleen gewijzigd worden door een moderator.
pi_45218200
Pingwingei, maak jij ook de borden?
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:15:14 #38
116846 Pingwingei
pi_45221732
Ik heb zelf 1 bord, degenen die met mij meekomen hebben ieders een bord, ik ben bang dat het er niet in zal zitten meerdere borden nog te maken tenzij ik morgen A3 papier van school mee kan krijgen.
pi_45222047
nouja, dan ga ik zelf wel op zoek naar karton ofzo, heb niks in huis nl
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:26:27 #40
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45222186
Deventer is al zo'n mooie stad dat je helemaal geen knuffel nodig hebt om vrolijk te worden
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:30:39 #41
116846 Pingwingei
pi_45227720
Nou de 1e krant is binnen... [Weekblad van Salland] Enorme foto erin hahaha ze zei dat ie klein zou worden.... het artikel staat over 2 pagina's verspreid maar in totaal is het ongeveer 3kwart van de pagina

Het verhaaltje:
quote:
Fotobijschrift: Mario: ,,Een knuffel hebben we soms zó hard nodig!”

Onderkop: In ons koude kikkerlandje wordt te weinig geknuffeld

Kop: ‘Kom hier, dan krijg je een knuffel!’

HEETEN/DEVENTER – Een lekkere knuffel… Iedereen heeft er op zijn tijd behoefte aan. Dat vindt althans de 19- jarige Mario uit Heeten, die zaterdag 13 januari samen met enkele andere jongeren door de Deventer binnenstad (omgeving Brink) gaat lopen met een bord waarop ‘Free Hugs’ geschreven staat. Iedereen die dat wil, kan een ‘gratis knuffel’ van hem krijgen!

China, Amerika, Australië, Europa…. Over de hele wereld is de actie ‘Free Hugs’ de afgelopen jaren bekend geworden. Passanten worden op straat aangeklampt met de vraag of ze misschien behoefte hebben aan een knuffel. Zo ja, dan krijgen ze die ter plekke. Maar waarom zou je in hemelsnaam een wildvreemde omhelzen?
Mario, initiatiefnemer van de actie in Deventer, legt uit: ,,De mensen knuffelen véél te weinig, dat is zó jammer… Want van een knuffel krijg je zo’n mooi, positief gevoel! Een knuffel duurt amper twee seconden, maar heeft een héél lange nawerking. Het verlost je even van je zorgen, nadien kan je er gewoon weer beter tegen. Ik meen het echt: van een knuffel krijg ik gewoon kippenvel! ” Mario’s moeder knikt bevestigd haar hoofd. ,,Mario was áltijd al een knuffelfiguur!”

De Zwolse student Grafische Vormgeving werd enthousiast voor Free Hugs, nadat hij op You Tube een filmpje over de actie gezien had. ,,Dat wil ik ook” dacht hij meteen en deed op 11 november in Utrecht mee aan de actie, op touw gezet met ‘gelijkgezinden’ die hij via een Forum had leren kennen. ,,Die dag kon niet meer stuk! Juist in de stad is zo’n actie geweldig. De mensen daar zeggen niets tegen elkaar, ze gunnen elkaar geen blik. De actie was echt een leuke ervaring! De reacties? Overweldigend, al waren er natuurlijk ook wel mensen die raar op hun neus keken of gauw doorliepen. Toch hebben we gezien dat als één persoon mee doet, de rest vanzelf volgt. ,,Ik wil liever niet knuffelen met een jongen” riepen sommige mannen. Maar onder de actievoerders waren ook een paar meisjes, dus dat kwam mooi uit.”
Volgens Mario is van te voren niet in te schatten wie zich laat knuffelen en wie niet.
,,Van zakenmannen bijvoorbeeld zou je het eigenlijk niet zo gauw verwachten, toch deden zij vaak wel mee. Wat ons betreft: we hebben geen enkele uitzondering gemaakt, ook die ene zwerver kreeg die knuffel.”
Of de actie ook in Raalte een succes zou kunnen worden? Mario: ,,Natuurlijk. Sallanders zijn sowieso wat gemoedelijker. Mijn vader zei me al: ,,Waarom ga je niet in de carnavalsoptocht meelopen met je bordje ’Free Hugs?”

Kadertje
Mario en zijn moeder zijn het roerend met elkaar eens. ,,Wat je zo leuk is aan Free Hugs? Dat de mensen nu eens niet de negatieve, maar de positieve kant van jongeren te zien krijgen!”

En een kadertje over het ontstaan van de actie, door Juan Mann enzo, het bekende
Op de foto is trouwens mooi een klein detail op mijn bord te zien "Ook dát, is FOK!" in de rechter onderhoek op mijn bord

[ Bericht 1% gewijzigd door Pingwingei op 10-01-2007 21:38:41 ]
pi_45228212
quote:
Of de actie ook in Raalte een succes zou kunnen worden? Mario: ,,Natuurlijk. Sallanders zijn sowieso wat gemoedelijker
Raalte
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:30:41 #43
116846 Pingwingei
pi_45255716
Ja, omdat het Weekblad voor Salland heet hè... Heeten = gemeente Raalte, dus daarom vroeg ze dat.
En daarbij is Raalte best druk hoor, vergissen de meesten zich heel erg in.

Ook de Deventer Post interview heb ik gelezen, is ook een leuk stukje alleen sommige dingen die ik zei zijn wat verdraait richting mij terwijl ik meer over algemeen sprak.. Maargoed, het idee komt goed over Meisje waarmee ik daar op de foto sta komt mee, zaterdag
pi_45256205
ow, aangezien we het in Deventer doen dacht ik dus dat ie bedoelde of het in Deventer een succes zou worden zaterdag, maar dus per ongeluk Raalte zei. maar dit is dus gewoon algemene vraag of het in Raalte ook een succes zou kunnen worden
pi_45260210
Djep heeft een meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Leuk dat jullie dat ook zien!
pi_45260479
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef Djep het volgende:
Djep heeft een meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Leuk dat jullie dat ook zien!
huh, waar heb jij het nou weer over
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:08:23 #47
116846 Pingwingei
pi_45288454
zojuist telefoon gehad, RTV Oost wil morgen langskomen voor een TV verslag
pi_45288512
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:08 schreef Pingwingei het volgende:
zojuist telefoon gehad, RTV Oost wil morgen langskomen voor een TV verslag
moeten we wel ff doorgeven waar we dan precies staan, want in krant staat dat we rond de Brink zullen staan, maar als het regent dan is het handiger lijkt me om in Passage te gaan staan

k zal zo es in de stad op zoek gaan naar stuk karton en een dikke zwarte stift ofzo
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:16:16 #49
116846 Pingwingei
pi_45288679
Ik word gebeld door degenen die langskomen. Die bellen bijtijds Dus kan ik aangeven waar we staan
pi_45288718
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
Ik word gebeld door degenen die langskomen. Die bellen bijtijds Dus kan ik aangeven waar we staan
okido

aan ene kant heb ik er echt zin in, aan andere kant heb ik wel het idee van wat ga ik in godsnaam doen
pi_45289591
Zo, ik heb een heel groot stuk karton gehaald, kleiner hadden ze niet, dus ik kan wel 2 extra borden maken ook ervan denk ik, mochten er nog mensen spontaan mee willen doen
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:04:27 #52
116846 Pingwingei
pi_45289974
Ik heb 1 extra bord, met groen gemarkerd want zwart was bijna op, ene kant FREE HUGS andere kant GRATIS KNUFFEL. Heb namelijk een stuk of 5 stevige A3 vellen van school meegegapt
pi_45290102
ik heb een stuk karton van 1 meter lang en 70 cm breed, denk dak dan 2 borden eruit maak, anders word het wel weer erg klein
pi_45300331
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

huh, waar heb jij het nou weer over
Bronvermelding vind ik wel zo netjes.

Je begint dus bij Juan Mann, YouTube, Peperclip en dan Fok!forum, Djep....

Veel plezier morgen! Ik ga fijn aan de studie

ps: jij was toch van de EMDR oproep?
pi_45300865
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:49 schreef Djep het volgende:

[..]

Bronvermelding vind ik wel zo netjes.

Je begint dus bij Juan Mann, YouTube, Peperclip en dan Fok!forum, Djep....

Veel plezier morgen! Ik ga fijn aan de studie

ps: jij was toch van de EMDR oproep?
thnx, jammer dat jij niet meekon hoor

en ja dat was ik ja
pi_45300928
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx, jammer dat jij niet meekon hoor

en ja dat was ik ja
jammer dat je toen niet reageerde op mijn emdr reaktie.
pi_45301252
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef Djep het volgende:

[..]

jammer dat je toen niet reageerde op mijn emdr reaktie.
huh? ff kijken dan, misschien over hoofd gezien, topic was pas weer actief, heb toen ook weer paar keer gereageerd, maar zal wel ff kijken dan
pi_45301308
Djep, ik heb dit topic geopend EMDR therapie en daar heb jij niet in gereageerd hoor
pi_45301454
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Sylvana het volgende:
Djep, ik heb dit topic geopend EMDR therapie en daar heb jij niet in gereageerd hoor
ik heb je gemaild, ik ga nl niet op een openbaar forum vertellen wat voor ervaringen ik met emdr heb. Maar goed tis al een tijd geleden.
pi_45301749
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Djep het volgende:

[..]

ik heb je gemaild, ik ga nl niet op een openbaar forum vertellen wat voor ervaringen ik met emdr heb. Maar goed tis al een tijd geleden.
kan me niet herinneren dat ik dat mailtje gehad heb hoor als je er behoefte aan hebt mag je het nog wel een keer mailen naar sylvana1987 (apestaartje ) hotmail (punt) com

dan gaan we hier weer lekker knuffelen
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 11:40:01 #61
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45309098
Veel plezier in Deventer vandaag!!!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_45309187
dank je wel

nog ff en dan is het zooitje hier, gelukkig is het wel droog
pi_45309923
Ik kom straks ook nog wel een knuffel halen denk ik. Maar ik denk niet dat die vriendin van me gaat....
pi_45309939
Veel plezier vandaag huggers!

Ik zal er niet bij zijn, ik heb al een afspraak vandaag.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_45315015
de eerste foto's!!!!!!!!!!!!

In het garreel voor de fotograaf.

Hugs!!!

En dan nu allemaal.

Ok, wie was die fotograaf die mij op de foto zette met een van jullie huggers? Wie knuffelde ik eigenlijk? En kom ik nu in de krant al knuffelend? ( mijn image, wat doe je?? )

edit: dan maar urls, plaatjes geven rode kruisjes
burgerweeshuis
pi_45316651
Free Hugs Deventer, 13 januari 2007

Vandaag mijn eerste Free Hug Actie, van te voren was ik toch best wel zenuwachtig en echt goed geslapen had ik ook niet. Rond 12 uur had ik met Pingwingei, Schlumberger en 2 vrienden van Pingwingei bij mij thuis afgesproken. Eerst de borden nog even perfectioneren en toen de straat op. Eigenlijk gelijk vanaf het moment dat we buiten waren begonnen we met knuffelen. We liepen richting de Brink en het was aardig druk en gelijk hebben we al veel geknuffeld. Wat geeft dat een goed gevoel zeg en het ging een stuk makkelijker dan dat ik gedacht had van te voren. Na verloop van tijd kwamen er steeds meer mensen bij om te knuffelen en uiteindelijk waren we met 11 man

We hebben een paar keer over de markt heen gelopen, voor de V&D geknuffeld, in de winkelstraat van de Hema en bij de Passage. Helaas waren er een paar kleine vervelende jongens die 3 van onze borden gejat hebben ( gewoon uit onze handen gerukt) Dat betekende dus naar de boekwinkel nieuwe borden halen en maken, dat was wel erg jammer dat dat nodig was. Maar het mocht de sfeer niet teveel bederven natuurlijk en we gingen weer vrolijk door met knuffelen, na even een pauze gehouden te hebben bij de Fontein met wat drinken.

Daarna weer lekker verder geknuffeld, zo leuk om die reacties te zien van mensen, de positieve reacties gaven de energie om door te gaan ook al kregen we ook wel negatieve reacties van mensen die geen knuffel wilden of het maar onzin vonden en wat ook regelmatig te horen was dat ze zeiden " niet van jou" en sommigen begonnen scheldwoorden te gebruiken, maar hiervan gewoon niet teveel aantrekken en gewoon lekker door knuffelen met de mensen die het wel willen, vooral kleine kinderen knuffelen vond ik erg leuk.

Om een uurtje of 4 begonnen de meesten er wel een beetje genoeg van te krijgen, de mensen in de stad werden chagrijnnig, wilden naar huis, wij werden het wel een beetje zat, dus toen nog even met zijn allen bij mij thuis gezeten en nou is iedereen weer weg en typ ik dus even snel een verslagje Ik heb ook foto's gemaakt, die komen later vandaag hier te staan Ik vond het erg leuk om te doen, het geeft heel veel energie en het doet zo goed om zoveel mensen een leuke dag te bezorgen, dus als het weer een keer hier in de buurt is, doe ik zeker mee

Vanavond om 18 uur komen we in het nieuws op RTV Oost en we komen ook nog in een aantal kranten, die zullen ingescand worden en ook hier gepost worden
pi_45317813

pi_45319325
Leuke uitzending op RTV Oost

Toch best apart alleen om mezelf op tv te zien

Enne, Pinwingei

KNUFFELLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_45319707
Leuk hoor!
Maar hoe kan je nou een bord uit je handen laten rukken?

Wie is wie op de foto?
Ik zie pingwingei maar 1 keer. En Schlummie heb ik ook gespot. Trouwens wel een verzameling alto's

Ikzelf heb een zware studiedag gehad en ben echt kapot...KNUFFELLLLLLLLLL
pi_45321994
tvp enzo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:11:23 #71
116846 Pingwingei
pi_45323830
Degene die er alleen op staat is het broertje van een vriendin van mij, die vriendin staat op de 2e foto.

En als jij ff je bord naast je hebt en iemand grits dat ineens uit 1 hand..... zo stevig klem heb je zo'n bord ook weer niet...

De RTV Oost uitzending:
KLIK!

Geweldige foto's overigens, snel online ook Maandag op school ff met blauwtant mijn foto's op de pc gooien.

[ Bericht 23% gewijzigd door Pingwingei op 13-01-2007 20:16:28 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 20:45:39 #72
116846 Pingwingei
pi_45325273

pi_45325533
leuke foto's pingwingei
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 18:25:32 #74
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45350034
Die uitzending van RTV Oost doet het niet bij mij.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_45366434
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 15:40 schreef zwaaibaai het volgende:

Ok, wie was die fotograaf die mij op de foto zette met een van jullie huggers? Wie knuffelde ik eigenlijk? En kom ik nu in de krant al knuffelend? ( mijn image, wat doe je?? )
burgerweeshuis
pi_45367421
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]
ik heb geen idee met wie jij geknuffeld heb, niet met mij geloof ik en die fotograaf was van RTV Oost, die ook filmopnames aan het maken waren.
pi_45367959
Vanochtend in de Stentor:
quote:
[b]Vooral positieve reacties op Free Hugs[b]
door MAARTEN VELDHUIJZEN VAN ZANTEN

DEVENTER - Tussen al het winkelend publiek vallen ze bijna niet op. Maar kom je dichterbij, staan ze ineens voor je neus. Een groep jongeren deelde zaterdag in het centrum van Deventer gratis knuffels uit. ‘Dit zou veel meer moeten gebeuren’, is een veel gehoorde reactie.
‘Mensen raken elkaar niet meer aan’, zegt Silvia Koelemeijer. Ze heeft zojuist geknuffeld. ‘Dat zou veel meer moeten gebeuren,’ zegt ze. Dat vinden ook Babet Olde Weghuis en Margot Olde Loohuis. ‘Dit gebeurt echt te weinig,’ zeggen ze. ‘We hebben zelf ook een knuffel gekregen. Ik zelfs twee,’ zegt Babet.

Het elftal knuffelaars staat net na de middag op de kruising van de Brink, de Keizerstraat en de Korte Bisschopstraat.

De knuffeldieren dragen borden met daarop ‘Free Hugs’ of ‘Gratis knuffel’. Mario Jonkman zegt: ‘De borden met ‘Gratis knuffel’ erop werken beter, omdat sommige mensen niet weten wat een hug is.’ Toch ontstaat er soms verwarring. ‘Mensen denken dat ze een knuffelbeest krijgen.’

Saskia Reijren vindt het een leuke actie, maar zou zelf niet snel met een bord op straat gaan staan. ‘Dat is een beetje te veel van het goede,’ zegt ze. Marjelle Mosterd wordt door haar vriendin op de foto gezet op het moment dat ze geknuffeld wordt. ‘Ik zou het hartstikke leuk vinden om mee te doen,’ roept ze.

Wereld verbeteren

De actie heeft tot doel om mensen een leuke dag te bezorgen en zo de wereld op (zeer) kleine schaal te verbeteren. ‘Het begint tussen mensen’, zegt Saskia Reijren. ‘Het helpt altijd wel iets’, zeggen Babet en Margot.

Tegen een uur of vier houden de knuffelaars het voor gezien. ‘De mensen worden moe en willen naar huis. En wij eigenlijk ook’, zeggen ze. Honderden knuffels zijn er vandaag uitgedeeld, zelfs aan een mevrouw van 98 jaar oud.

Niet met jou!

Maar niet iedereen is positief. ‘Ik heb al een knuffel’, roept een jongen die met zijn vriendin over straat loopt.

Veel mensen negeren de ‘actievoerders’, een enkeling roept iets als ‘Niet met jou!’ en een groepje kwajongens graaide de borden uit de handen van de vrijwillige knuffelaars.

‘Dat maakt ons niets uit,’ zegt Mario. ‘Wij gaan net zo enthousiast weer verder. Van elke positieve reactie krijg je ook weer energie en zin om te knuffelen.’
D'r stond ook een foto bij maar die staat (nog) niet op de site van de Stentor.

Enne, leuke foto's enzo iedereen, was heel gezellig.
pi_45368076
leuk stukje
pi_45693841
heeft iemand die krant waar we 22 januari in zouden staan (weet niet meer welke dat was, maar iig ook met die valentijnsspecial) toevallig nog en kan die het stukje dan inscannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')