Dat klinkt ook niet lekker nee...quote:Op zondag 7 januari 2007 10:35 schreef Sugar het volgende:
Jammer, Mwana! Hoop met je mee dat Nune snel weer in dat betere ritme komt.
Wij hebben hier sowieso dat slechte ritme nog. Storm komt om ongeveer 12 uur 's nachts en om 4 uur nog een keer. Zes flessen dus ook nog steeds. Na de fles van 4 uur gaat ie vaak maar moeizaam slapen. We zijn elke dag om half zes wakker en ik ben helemaal kapot.
Daar ben ik dus ook bang voor, dat het straks geen noodzaak of troost meer is maar gewenning. Maar laat me weten als en hoe je bezig gaat met afleren, ik herinner me echt bar weinig van hoe dat ook alweer ging blijkt nuquote:Op zondag 7 januari 2007 10:53 schreef Sugar het volgende:
En bovendien schelen ze ruim anderhalve maand!![]()
Nee, Storm is dit gewoon gewend nu en we zullen hem het echt af moeten leren, denk ik.
"Snel" omvatte iig niet "vannacht"quote:Op maandag 8 januari 2007 08:14 schreef chacama het volgende:
Mwana, succes met Nune. Hopelijk hebben jullie snel een beter ritme.
Oudste woont niet meer thuis sinds kort, gaat het goed mee, heeft meer duidelijkheid en rust. Morgen komt hij weer een nachtje.quote:Hoe is het nu verder. Die kleine in combi met de oudste enz.
*droomt*quote:Maud heeft vannacht voor het eerst een nachtje doorgetrokken. Wel op KV, dus of het vannacht weer lukt dat is de vraag. Maar ik heb dus om 4 uur heel vreemd in het wiegje gekeken en een meisje in totale ontspanning nog zien liggen. Ze werd pas om half 6 wakker.
De mantra die hier geld is geloof ik wederom...het is maar een fase....(die hopelijk heel snel voorbij is)quote:Op maandag 8 januari 2007 08:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Snel" omvatte iig niet "vannacht"![]()
[..]
Oudste woont niet meer thuis sinds kort, gaat het goed mee, heeft meer duidelijkheid en rust. Morgen komt hij weer een nachtje.
[..]
*droomt*
Heerlijk joh, duim voor je dat je die ontspanning vannacht weer ziet![]()
Hehehequote:Op maandag 8 januari 2007 08:37 schreef chacama het volgende:
[..]
De mantra die hier geld is geloof ik wederom...het is maar een fase....(die hopelijk heel snel voorbij is)
Het zal meer rust geven voor hem en voor jullie dus ook. Maar het lijkt me wel moeilijk. Ik zal wel even in het andere topic gaan lezen om te zien hoe het allemaal is.
Ja, die rust hoop ik ook te kunnen zien. Of misschien juist niet, want dan slaap ik om 4 uur dus ook.
Haar kan vrij lang uitvallen (eigenlijk alsnog uitvallen is het he, je verliest nu ineens wat je in je zwangerschap niet verloor oid) maar hoewel ik ook hele plukken wekenlang uit het doucheputje kon harken* heb ik nog steeds een mooie bos over hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:16 schreef cattie het volgende:
He PM-girl, wat vervelend dat het je niet lekker zit! Met wie heb je morgen een gesprek? Wat zou je zelf het liefste willen, nog een tijdje helemaal niet werken?
Ik heb een vraagje voor jullie. Ik verlies nu al een tijdje veel haar. Ik weet dat dat van de zwangerschapshormonen kan komen, maar het gaat maar door. Tot hoelang is dat normaal? Zelf maak ik me nog geen zorgen, ik heb geen kale of dunwordende plekken, maar mijn man maakt zich wel zorgen. En hij maakt zich al zoveel zorgen om mij. Ik schijn door de gebroken nachten er steeds verrotter uit te gaan zien...
Zet hem op morgen dan he! Eerst jezelf, dan de baas en die hele kermis. Andersom gaat gewoon niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef PM-girl het volgende:
Net bij de bedrijfsarts geweest en zoals ik verwachtte, ze wil me weer zsm een uurtje of wat aan het werk hebben. Ze heeft ook wel gelijk, wat Githa elders ook schrijft, de drempel wordt dan lager. Dat ben ik met ze eens, maar toch ben ik ontevreden over het gesprek, haar inbreng, mijn inbreng, de uitkomst, nee, het zit me niet lekker. Morgen heb ik nog een ander gesprek en hoop ik dit duidelijker te kunnen maken.
![]()
het is niet MAAR een weekje het is een week, een lange week, elk uur dat een kindje opgenomen is is gewoon teveel.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef snoopy het volgende:
Ja maar jemig, Het was maar een weekje en mijn meisje is weer helemaal beter dus ik denk dan: wat zeur ik nou? Het is toch eind goed al goed! En toch ben ik zooooooooooo moe![]()
abosluut...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
het is niet MAAR een weekje het is een week, een lange week, elk uur dat een kindje opgenomen is is gewoon teveel.
Je zit constant in spanning gaat het wel goed , doe ik het wel goed, wordt ze snel beter enzo voorts.
Al weet je verstandelijk dat het zo is vaak heb ej wel dat innerlijke gevoelsstemmetje
Daarbij had je een heel streng en vermoeiend ritme, je bioritme is ehct even anders gezet daardoor, plus je geeft BV.
Dat hakt er in snoopy heel erg zelfs en bij de een is die vermoeidheid sneller weg, bij de ander duurt het wat langer.
En meer als het de tijd geven die je nodig hebt kun je niet doen![]()
en troost je ik doe na een jaar ook nog steeds regelmatig een dut op de bank en ben ik chronishc vermoeid door het zorgen maken. en ik denk met mij velen..
Precies. Soms dan ben je aan het bellen en dan valt zomaar de verbinding weg. Erg irritant en lastig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef _evenstar_ het volgende:
telfoon via @home.. en ik en diaan en andere @home users kunnen bevestigen dat @home loopt te stieren en te rommelen, waardoor je dus werkelijk vaak niets kan...
Bij mij geven die verschijnselen sinds de geboorte van mijn jongste mijn eisprong aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef Moonah het volgende:
Even plastisch hoor, maar daar kunnen jullie vast wel tegen.
Ik vloei niet, heb geen buikpijn, maar wel een piepklein beetje bloederig slijm. Al een paar dagen. En af en toe een wat zeurderig gevoel. Hoe is dat bij jullie weer op gang gekomen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef Moonah het volgende:
Ik vrees dat er een menstruatie aan zit te komen.
Even plastisch hoor, maar daar kunnen jullie vast wel tegen.
Ik vloei niet, heb geen buikpijn, maar wel een piepklein beetje bloederig slijm. Al een paar dagen. En af en toe een wat zeurderig gevoel. Hoe is dat bij jullie weer op gang gekomen? Want ik kan me van bv Linda (toch?) herinneren dat die ineens veel meer vloeide dan voorheen....
Ah ja, eisprong. Zou idd kunnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef Leah het volgende:
[..]
Bij mij geven die verschijnselen sinds de geboorte van mijn jongste mijn eisprong aan.
Oh, wij zijn nog niet toe aan anticonceptie....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:09 schreef linda856763 het volgende:
[..]en hoe!
. Maar de tweede keer was normaal hoor, en ik zit nu te wachten op de 3e keer.
. Niks aan de hand, gewoon opgelet rubbertjes enzo, maar toch vind ik het eng en vreselijk spannend. Dus ik ga toch maar weer aan de pil. Even doorbijten, en wennen aan de hormonen.
Tnx.quote:goed je weer te zien trouwens, ik begon net te denken, hé, waar is Moonah
quote:
Waar, maar ook dat heeft weer nadelen: mogelijk zwaardere ongesteldheid, in principe voor 5 jaar, moet geplaatst worden door een arts...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Er zijn ook andere opties dan de pil he. Ik zit bv te denken aan een spiraaltje, maar de ha vind dat geen goed plan.
Heb je al wel eens van de nuvaring gehoord Linda?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Waar, maar ook dat heeft weer nadelen: mogelijk zwaardere ongesteldheid, in principe voor 5 jaar, moet geplaatst worden door een arts...
De Mirena dacht ik niet. Maar weet ik niet zeker. Ik dacht bij koperspiraal vaak zwaardere ongesteldheid.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Waar, maar ook dat heeft weer nadelen: mogelijk zwaardere ongesteldheid, in principe voor 5 jaar, moet geplaatst worden door een arts...
Yep. Heb zelfs nog in het topic meegepost, en heb die ook maar weer gehaald. Vond ik ook niet ideaal vanwege de hormonen, maar ik kreeg wel de indruk dat het 'beter' was dan de pil.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heb je al wel eens van de nuvaring gehoord Linda?
Oh hier juist helemaal niet. Had van de pil wel beetje last van hormonen, maar dat zag ik achteraf pas, niet tijdens het pilgebruik. Maar van de nuvaring werd ik echt heeel erg neerslachtig en had er ook totaal geen zin in seks meer door. Maar goed, dat is voor iedereen natuurlijk weer andersquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef linda856763 het volgende:
Yep. Heb zelfs nog in het topic meegepost, en heb die ook maar weer gehaald. Vond ik ook niet ideaal vanwege de hormonen, maar ik kreeg wel de indruk dat het 'beter' was dan de pil.
Hahaha! Schaam je niet, ik heb het verzoek toen afgewezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef Suzanna het volgende:
Leah, ik denk dat ik dat niet zo prettig zou vindenmaar als niets anders lukt kan het misschien nog best leuk zijn zelfs. Moet even aan het idee wennen
... voor mijn gevoel zouden zulke jongeren zoiets alleen maar vervelend vinden maar dat hoeft natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |