Ik geloof dat dit een van de redenen is waarom er op een kinderdagverblijf geen kindjes van de juffen mogen zitten. In elk geval niet in hun eigen groep. (Niet kwaad bedoeld naar jou toe) Ik snap dus wel dat het moeilijk is om je aandacht te verdelen. Misschien helpt om te bedenken dat het voor Fonske straks erg leuk is om zoveel aandacht te krijgen van al die andere kindjes. Het is nu even schipperen met je tijd, maar straks misschien wel extra leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:02 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik doe momenteel eigenlijk gewoon thuiskinderopvang. Dacht dat dat ideaal ging zijn maar heb het gevoel dat ik er niet genoeg voor Fons kan zijn. Is ook wel zo natuurlijk, die andere kindjes hebben mij ook nodig dus kan niet de hele dag met hem alleen bezig zijn zoals eerst...
Pfff, ik heb zelfs de indruk dat ik dan beter helemaal niet kan thuis was en zijn papa voor hem kon zorgen in die tijd.
Wel, op deze moment zou ik het meteen doen, maar dan intssn weer op het gemak beginnen met muziek en dat dan weer kunnen opbouwen zonder dat de gelddruk er is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:19 schreef YPPY het volgende:
Nou BM, ik zou thuis kunnen blijven als ik graag wil (als we tenminste in deze flat blijven wonen), maar ik ben bang dat ik dan gek wordt van mezelf. Hormonen he, niks is goed.
Tot hij zijn keel open zet zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Je mag Fonske hier gerust gratis droppen hoor,mocht je buitenshuis willen gaan werken Bass-Miss
Ik zal het onthouden, maar mis hem voorlopig al als hij bij zijn papa op schoot zit. Die lacht me dan altijd uit dat ik weer jaloers word...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Neehoor ik doe het gratisga ik wel met hem wandelen enzo hoor:P
is gemeen zeggen zo, maar mocht je ooit heeel heeel moeilijk zitten hij is hier welkom hoor
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:mama zijn is toch ook het mooiste wat er is toch Bass-Miss
Jij bent gewoon van de ene op de andere dag gestopt? Gewoon gekeken of het financieel haalbaar was en tegen je baas gezegd dat je bij nader inzien toch liever voor je meisje zou zorgen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:11 schreef owlet het volgende:
Verstandelijk zou ik zeggen: "kijk het nog even aan". Maar gevoelsmatig was ik gister al gestopt (en da's ook precies wat ik heb gedaan![]()
Sterker nog, ik ben niet eens aan het werk gegaan na mijn verlof. Ik zou twee dagen in de week gaan werken, op die dagen zou mijn moeder Ronja hier op komen halen. Soms zou ze haar ook terugbrengen, soms zou ik haar op komen halen. Mijn moeder woont vijfentwintig kilometer verderop.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Jij bent gewoon van de ene op de andere dag gestopt?
Ik denk dat je best vandaag de huisarts kan bellen. Of langs kan gaan bij het GGZ.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zet het hier maar neer, omdat het hier ws beter past.
Ik heb net ggz gebeld, maar niks wijzer geworden. Werd telkens doorgeschakeld.![]()
Ik denk dat het het handigste is dat ik maandag de ha bel. Wat denken jullie?
oeh, dat moeten ze mij niet flikken. dan sta ik daar zo aan de balie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zet het hier maar neer, omdat het hier ws beter past.
Ik heb net ggz gebeld, maar niks wijzer geworden. Werd telkens doorgeschakeld.![]()
Ik denk dat het het handigste is dat ik maandag de ha bel. Wat denken jullie?
Ik hou jullie zeker op de hoogte...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef Moonah het volgende:
ongeluk.
Mibos, ik wens je veel succes met je klachtengedoetje. Erg dapper van je! Hou je ons hier op de hoogte?
Zelf ben ik er niet over uit. Mijn lief vindt dat ik die (in zijn ogen verspilde want bierkaai) energie beter aan mijn herstel en aan Thies kan besteden.
Fijn! trots zijn op jezelf klinkt heel simpel, maar dat is het niet altijd. En nu ben je weer een stukje minder aan huis gebondenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Ingrid19 het volgende:
En nu ben ik ook trots op mezelf omdat ik (we) voor het eerst met Kim heb gefietst. Klinkt miischien raar, maar is wel zo.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef owlet het volgende:
[..]
Fijn! trots zijn op jezelf klinkt heel simpel, maar dat is het niet altijd. En nu ben je weer een stukje minder aan huis gebonden
Ja echt wel. ik durf nu wel alleen te fietsen met Kim. Maar dan eerst wel korte stukjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef pinquit het volgende:
fijn he ingrid, als je het eenmaal doorhebt, bij ons lukt het ook steeds beter
alleen wilde max gisteren na het boodschappen doen, niet meer in zn zitje![]()
en hij is zoo sterk, dan gaat ie helemaal met zn rug hol als ik m optil![]()
Kim vond het superleuk. Kletste onze oren van de kop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef PM-girl het volgende:
Ingrid, lekker dat het fietsen goed is gegaan! (hoe vond Kim het?)
Ja, hehe, ben nét klaar!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:13 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, ben je nog steeds aan het poetsen? Zo bedoelde ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |