Ingrid, wat laat zeg (al is dat helaas de realiteit, die lange wachtlijsten). Als je het echt niet trekt, ECHT goed aangeven bij ha en anderen.
Werken, wie heeft dat toch ooit uitgevonden
![]()
!
Ik zou op zich voor Simon ook wel thuis willen blijven maar anderzijds is werken ook wel nodig voor mij voor een stukje sociaal contact, plezier en eigenwaarde. Ik vraag me dan alleen af of deze huidige baan nu geschikt is ivm de stress/onzekerheid die het soms geeft.
Helemaal thuisblijven lijkt me ook geweldig, zeker met meer kinderen (en een groot huis!). Ik heb een tijdje als vervangend gezinshuismoeder gewerkt en dat vond ik geweldig, terwijl je eigenlijk de hele dag met het huishouden en de kinderen bezig was.
Ook financieel zouden wij het wel kunnen redden, maar niet willen. Ik vind het gewoon lekker nu laarzen ofzo te kunnen kopen zonder daarna iets anders te moeten laten en me schuldig te voelen (wat op zich niet hoeft) dat ik andersmans geld opmaak.
BM, het lijkt me inderdaad wel lastig werken met je kindje, daar gaat toch je voornaamste aandacht naar uit. Nog moeilijker dan werken buitenshuis zonder je kindje soms. Ik hoop voor je dat je een oplossing vindt, al zou ik ook niet te snel een beslissing nemen.
Moonah, poets je ook de buitenkant (gezien het nieuws!)!
De haptotherapie vind ik nog steeds positief (Sugar ik hoop ook voor jou!). Omdat het niet alleen maar praten, vragen en antwoorden is, kan ik veel beter stil staan bij dingen. En vreemd is het wel even, de eerste keer, maar niet negatief vreemd.
Maandag moet ik naar de bedrijfsarts en dinsdag heb ik overleg op mijn werk om te zien hoe ik weer op ga bouwen in het werk (en in welke functie). Vind het wel spannend omdat ik vaak niet alles uit kan spreken en leggen (wat overigens bij de hapto wel lukt).
[ Bericht 3% gewijzigd door PM-girl op 05-01-2007 16:26:42 ]