Ik denk dat dat er zeker mee te maken kan hebben. Je vraagt natuurlijk heel veel van je lichaam. Je wilt de productie hoog houden en maakt jezelf dus ook middenin de nacht er voor wakker (zou ik ook doen). Verder heb je een heel helingsproces achter de rug. Op de eerste plaats natuurlijk van je baarmoeder, maar toen dat allemaal een beetje heel was, zijn je borsten problemen gaan leveren. Dit kost kracht. Het is toch iets waar je lichaam tegen moet vechten om het allemaal weer goed te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik eet veel producten waar ijzer in zit, zeker omdat we vegetarisch eten. Zou het ook te maken kunnen hebben met dat het me laatste tijd zo tegenzit met bv etc.
Niet oververmoeid bedoel je?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nee, dat ben ik niet. Is dat een neusspray waar een stof in zit die het tsr stimuleert? Vaag.. Maar met mijn tsr is gelukkig niets mis hoor.
Nee, ik bedoelde dat ik niet degene met de neusspray benquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:17 schreef chacama het volgende:
[..]
Niet oververmoeid bedoel je?
Ja, die neusspray is er. Ik gebruik hem zelf niet, maar heb er wel in het bv topic overgelezen. Zal me vergist hebben mbt trs bij jou.
Vanavond dan maar al die kroelmomenten dubbel en dwars inhalen. Dat is dan ook wel weer lekker. Over een poosje kijk je door het raam en dan krijg je de grootste glimlach ooit en twee uitgestrekte armpjes. En nog iets later hoor je voetstapjes in de gang die je maar voor willen zijn bij het openen van de deur....quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:32 schreef linda856763 het volgende:
Ik lees hier over veel moeders die het moeilijk hebben op dit moment. Allen een dikke![]()
of twee
Met mij gaat het goed, ik ben weer officieel aan het werk. Ik voel me hier erg welkom, leuk! Wel vervelend om vanochtend even bij mijn slapende Evaatje te kijken, wetend dat ik haar vanavond pas weer zie. Ze is zo lief en zacht en warm, en ruikt zo lekker*zucht*
En nu weer aan het werk
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:42 schreef chacama het volgende:
[..]
Vanavond dan maar al die kroelmomenten dubbel en dwars inhalen. Dat is dan ook wel weer lekker. Over een poosje kijk je door het raam en dan krijg je de grootste glimlach ooit en twee uitgestrekte armpjes. En nog iets later hoor je voetstapjes in de gang die je maar voor willen zijn bij het openen van de deur....
Lief is dat he! Ik heb hier een spookje dat heel ondeugend om het hoekje van de voordeur kijkt en dat heel hoog gilt 'Mammmmaaaaaaa!!!!!!' Dan maakt je hart toch elke keer weer een sprongetje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had hier altijd twee knullen die me als een rugbyscrum tegemoet rosten in de gang nog![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef PM-girl het volgende:
Linda, wat fijn dat het werk je weer goed bevalt, is toch weer een verandering! Heb je al een mooie foto op je bureau staan?
Troel, ik heb vanavond mijn zwager hierover gesproken (die wel een beetje thuis is in juridische materie) en hij zei idd iets vergelijkbaars. Zo'n ziekenhuis is zo zwaar verzekerd tegen dit soort zaken, compleet ingedekt en iedereen houdt elkaar de hand boven het hoofd. Hij gaf me wel kans als ik er de media bij zou halen. Dan hebben ze een reputatieprobleem. Maar ja, dat is niet zo mijn manier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:57 schreef Troel het volgende:
Ik weet dat het ingaan van zo'n klachtengebeuren verschrikkelijk moeilijk is
Ik doe momenteel eigenlijk gewoon thuiskinderopvang. Dacht dat dat ideaal ging zijn maar heb het gevoel dat ik er niet genoeg voor Fons kan zijn. Is ook wel zo natuurlijk, die andere kindjes hebben mij ook nodig dus kan niet de hele dag met hem alleen bezig zijn zoals eerst...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Lishe het volgende:
Ja hoor Bass-miss, ik zat ook liever thuis op de bank te genieten van dochterlief. Maar het went. Een nieuw ritme zoeken. De grapjes van je collega's weer snappen. Flexibeler worden en minder zorgen maken of het met je kindje wel goed gaat. Ik hoop dat het bij jou ook gewoon een kwestie van wennen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |