quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Ik eet veel producten waar ijzer in zit, zeker omdat we vegetarisch eten. Zou het ook te maken kunnen hebben met dat het me laatste tijd zo tegenzit met bv etc.
Ik denk dat dat er zeker mee te maken kan hebben. Je vraagt natuurlijk heel veel van je lichaam. Je wilt de productie hoog houden en maakt jezelf dus ook middenin de nacht er voor wakker (zou ik ook doen). Verder heb je een heel helingsproces achter de rug. Op de eerste plaats natuurlijk van je baarmoeder, maar toen dat allemaal een beetje heel was, zijn je borsten problemen gaan leveren. Dit kost kracht. Het is toch iets waar je lichaam tegen moet vechten om het allemaal weer goed te maken.
Ik las dat je inmiddels bijna 6 maanden bv geeft. Dus je lichaam is ook al die tijd al aan het werk. Ik zou zeggen neem rust. Maar met bv is dit natuurlijk moeilijk. Hoe lang wil je doorgaan met volledige bv geven. Ik kan me voorstellen dat je zegt...zo lang mogelijk omdat je er zo voor hebt moeten vechten, maar als het tenkoste gaat van jouw gezondheid dan is het misschien verstandig om eventueel
en ik zeg het zo voorzichting mogelijk niet meer 's nachts te kolven. Ik neem aan dat Kendahl doorslaapt. En gebroken nachten, heten niet voor niets gebroken nachten. Ze breken je op. En een half jaar...kost veel kruim.
Je krijgt dan inderdaad wel voldoende ijzer binnen, lijkt mij. Ik ben natuurlijk geen HA, maar als ik het zo lees, zegt mijn gevoel oververmoeidheid. Je lichaam heeft geprobeerd om het aan te geven dmv moeheid, maar dat heb je waarschijnlijk om wille van Kendahl genegeerd en nu komen er andere klachten bij. Maar toch bij twijfel naar de HA. Je weet maar nooit.
Ik hoop dat je je snel beter voelt en vooral dat je snel Kendahl gewoon kunt aanleggen. Gebruik jij trouwens die neusspray om het tsr te stimuleren??