U wilde plaatjes?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Top Vol Plaatjes
Zeker. Eerst nog even het laatste stukje van de HH van het tv-programma a-go-go meepakken.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:50 schreef Terreros85 het volgende:
We gaan weer rustig verder
Waar?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker. Eerst nog even het laatste stukje van de HH van het tv-programma a-go-go meepakken.
Vergeet vooral Harrie Jekkers niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 13:58 schreef cafca het volgende:
Woei! 2x Bowie en 2x the Kinks het komende uur
Afgelopenquote:
Klorkestein, hè? Maar ook een gaaf nummer, inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 14:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vergeet vooral Harrie Jekkers niet!
Bij Lee Tower ga ik keihard meezingen!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
Luister ook weer![]()
ah, bij lee towers gaat de radio weer even uit
Lee Towers, kom op zeg. Dat nummer is van Gerry and the pacemakers en de club waar dat bij hoort is Liverpool FCquote:Op woensdag 27 december 2006 14:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij Lee Tower ga ik keihard meezingen!
beetje collega's pesten, moet kunnen..
later (toch?)quote:Op woensdag 27 december 2006 14:19 schreef cafca het volgende:
Klèèn Orkès, eigenlijk....
Koos werkeloos en Over de muur denk ik..ff nakijkenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Djeez het volgende:
Staan er nog meer nummers in van het Klein Orkest btw ? Hun hele repertoire is gewoon steengoed!
2 maar:quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef Djeez het volgende:
Staan er nog meer nummers in van het Klein Orkest btw ? Hun hele repertoire is gewoon steengoed!
Harry Klorkestein. En Klorkestein is een anagram van Klein Orkest. Dat je het maar ff weet.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neehee, Klein Orkest, niet Harry Jekkers
Wel Harry Jekkers, maar mét Klein Orkest. tekst is geschreven door Koos Meinderts als ik het goed hebquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel man ik heb hier de cd de lachende picollo nog liggen van de man.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
O ja!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
3 maal raden waar Klorkestein een anagram van is
Geen Koos werkeloosquote:Op woensdag 27 december 2006 14:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Koos werkeloos en Over de muur denk ik..ff nakijken
Laat mij maar alleen is geweldige tekst!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Geen Koos werkeloos![]()
Wel:
47) Over de muur![]()
![]()
![]()
1838) Laat mij maar alleen![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel Harry Jekkers, maar mét Klein Orkest. tekst is geschreven door Koos Meinderts als ik het goed heb
quote:* Biografie
Pseudoniem waarmee Harrie Jekkers in 1982 eenmalig een enorme hit scoort: ‘O, O, Den Haag’. Klorkestein is een anagram van Klein Orkest, de band waarvan Jekkers bijna tien jaar zanger is.
Harry Jekkers schrijft het nummer 'O, O, Den Haag' in 1981 voor de verjaardag van een vriend. Jekkers is de zanger van de Haagse band Klein Orkest. Samen met de band nemen ze het nummer op en sturen het rond naar een aantal Haagse piratenstations.
Het plaatje doet het beter dan verwacht en wordt dag en nacht gedraaid in de Haagse ether. Een platenmaatschappij pikt het op en weet dat het nummer is gemaakt door het Klein Orkest. Ze benaderen de band en willen het op single uitbrengen. De mannen van Klein Orkest reageren hier teurghoudend op, aangezien ze niet bekend willen komen te staan als een volksbandje. Ze maken immers mooie luister liedjes met een diepere betekenis.
Omdat de naam Klorkestein een anagram is van Klein Orkest en zij hun identiteit graag geheim willen houden, ligt de oplossing bij de geluidsman van het Klein Orkest. In het openbaar wordt de rol van Harry Klorkestein gespeeld door geluidsman Henny de Jong. Het is het enige nummer dat door de mythische figuur Harry Klorkestein wordt uitgebracht. Hij verdwijnt weer even mysterieus als hij gekomen is.
quote:1: Laat mij maar alleen
Die ruzies over sex en zo, of over een verjaarscadeau
Of dat ik mee moet naar een feest, nou ik ben al geweest
Of dat ik te bezitterig ben, of in de kroeg te glitterig ben
Jij hebt zo'n hekel aan die show, nou ik ben nou eenmaal zo
Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt
Wat ben je stil waar denk je aan Niemand die er zeurt
Oh, ben ik nou al weer te laat
Jij vindt dat ik altijd zoveel praat
Nou goed, zeg ik een avond niets dan vraag je: "Is er iets?"
Of dat ik je geen aandacht geef, alleen maar voor mezelf leef
Jij hebt gelijk het heeft geen zin, het zit er echt niet in
Wat ben je stil waar denk je aan
Wat ben je stil waar denk je aan
Ik heb de CD nog, het allerbeste van het Klein Orkest. Een geweldige CD, vooral de nummers 'Ellie' en 'Boodschappentas'.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Laat mij maar alleen is geweldige tekst!
Zekerquote:Op woensdag 27 december 2006 14:27 schreef Homdeck het volgende:
2 fantastische nummers, deze en de volgende van de turtles. horen absoluut veel hoger te staan![]()
"Het Lijk"quote:Op woensdag 27 december 2006 14:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb de CD nog, het allerbeste van het Klein Orkest. Een geweldige CD, vooral de nummers 'Ellie' en 'Boodschappentas'.
Ja, dit zuigt behoorlijk, inderdaad...quote:Op woensdag 27 december 2006 14:32 schreef Homdeck het volgende:
goed, ik ga even stofzuigen
Jazeker wel, die staat er gelukkig wel op! Net als 'de laarzen', ook een geweldig nummer!quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
[..]
"Het Lijk"
maar die staat niet op die verzamel CD geloof ik
Twee keer volgens mij. Het origineel van Gerry and the pacemakers en deze van lee Towersquote:Op woensdag 27 december 2006 14:32 schreef Canisfire het volgende:
Hoevaak staat you walk alone er eigenlijk in ?
En welke uitvoering allemaal ?
632 Gerry & The Pacemakers - You'll never walk alonequote:Op woensdag 27 december 2006 14:32 schreef Canisfire het volgende:
Hoevaak staat you walk alone er eigenlijk in ?
En welke uitvoering allemaal ?
Iddquote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef Djeez het volgende:
Ah, dat plaatje van de Wegenwacht...
Daarom ga ik strax naar de kapper. Voordat ik er zo uitziequote:
ik heb gestemd op Days, maar die staat veel te laagquote:Op woensdag 27 december 2006 14:41 schreef MrBadGuy het volgende:
Kinks er 11 keer in, maar eigenlijk is dat veels te weinig.
227 Kinks - Lola
618 Kinks - Celluloid heroes
750 Kinks - Waterloo sunset
877 Kinks - Sunny afternoon
1287 Kinks - Days
1378 Kinks - You really got me
1412 Kinks - Dedicated follower of fashion
1417 Kinks - Mr. Pleasant
1681 Kinks - Dead end street
1796 Kinks - All day and all of the night
1902 Kinks - Till the end of the day
Zie hem er niet bij staanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef Canisfire het volgende:
Staat what should we do with the drunken sailor er ook in?
Jammer toch een geniaal nummer.quote:
1373 Ferre Grignard Ring ring I've got to singquote:
Staan wel meer nummers tussen die nooit op single uit zijn gebracht, dus dat zegt natuurlijk niet allesquote:Op woensdag 27 december 2006 14:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer toch een geniaal nummer.
Maarja uit een broadway musical he. Waarschijnlijk nooit op single uitgebracht.
Eindelijk. Dit is ook wel een lekkere glijer trouwens...quote:Op woensdag 27 december 2006 17:17 schreef peaceman het volgende:
We zijn er weer....
Weet niet. Heb nog niet geinformeerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft Fok Nipeng?
Doe eens wil je?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:33 schreef nipeng het volgende:
[..]
Weet niet. Heb nog niet geinformeerd.
Het was wel een mooie voorstelling....quote:Op woensdag 27 december 2006 17:36 schreef Djeez het volgende:
Allegria, dom plaatje...
Dat vind ik van Marco B, Frans B en Ali B, maar ja hoor je mij daarover klagen?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:39 schreef Djeez het volgende:
Rolling Stones, veel te vaak genoteerd die gasten!
Nog ff voor de Beatles komen...
Ik noem een Michael Jackson, het icoon van de eighties!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Foreigner
Meer 80s kan bijna niet
Mwa, vind ik niet specifiek een 80s icoon..zelfs van 70s, 90s en 00quote:Op woensdag 27 december 2006 17:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik noem een Michael Jackson, het icoon van de eighties!
en mijn post was niet eens van toepassing op die post boven mijquote:
Echt nietquote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Prince, een van de meest overschatte artiesten ooit.
Heel soms zit ie in de songtekst, erg irritant... doet ie niet bij alle songteksten.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kan het niet aanklikken, Diaan
no wayquote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Kben ook niet zo'n liefhebber van onze kleine vriendquote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef Djeez het volgende:
Je vindt toch wel iets leuk!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef Djeez het volgende:
NA de reclame Julien Clerc en the Police. Kijk, dat uur begint al goed!
Dubbelquote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef Terreros85 het volgende:
1366Police - Walking on the moon (1979)
1365Julien Clerc - Helene (1987)
1364Supertramp - Goodbye stranger (1979)
1363M.A.S.H. - Suicide is painless (1970)
1362David Bowie - Golden years (1976)
1361Chic - Le freak (1978)
1360Champaign - How 'bout us (1981)
1359Roger Daltrey - Without your love (1981)
1358Beatles - Twist and shout (1963)
1357Eddie Cochran - Three steps to heaven (1960)
1356Buffoons - Tomorrow is another day (1967)
1355Allman Brothers Band - Ramblin' man (1973)
1354Roy Orbison - You got it (1989)
1353Robert Palmer - Best of both worlds
En dat uur eindigt met Robert Palmer's 'Best of bith worlds'. Als ik dit nummer hoor, denk ik altijd weer aan die steengoeie serie 'Fort Alpha'. Daar werd dit nummer altijd aan het eind gedraaid.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef Annemiek78 het volgende:
Na het nieuws weer een nieuw uurtje vol goede muziek.
heel goed van jequote:
best of both worldsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
En dat uur eindigt met Robert Palmer's 'Best of bith worlds'. Als ik dit nummer hoor, denk ik altijd weer aan die steengoeie serie 'Fort Alpha'. Daar werd dit nummer altijd aan het eind gedraaid.
ik ook. Etentje met familiequote:Op woensdag 27 december 2006 18:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heel goed van jejij mag het volgende uur doen, dan ben ik waarschijnlijk aan het eten.
Ow gezellig... ik ben wel thuis dus het lukt waarschijnlijk wel even tussendoor. Of er moet een andere liefhebber zijn...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ook. Etentje met familie. Opa en oma vijftig jaar getrouwd, dus dat zal wel een latertje worden voor ik terug ben
Wellicht dat iteejer in dit topic nog een uitspraak doet: [Stuurlui/wal] Ali in de zon / schaduw van de storage serverquote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft Fok Nipeng?
Wat zij zegtquote:
Een kerel die mailde dat zijn vriendin in Frankrijk reed en naar de top2000 aan het luisteren waren. Hij moest telkens sms'en welke nummers er aan zouden komen. Daarom wou hij graag een plaatje aanvragen. Als het mogelijk was Helene van Julien Clerc vlak na 6'enquote:Op woensdag 27 december 2006 18:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
hebt ff gemist, wat waster?
whahahaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Een kerel die mailde dat zijn vriendin in Frankrijk reed en naar de top2000 aan het luisteren waren. Hij moest telkens sms'en welke nummers er aan zouden komen. Daarom wou hij graag een plaatje aanvragen. Als het mogelijk was Helene van Julien Clerc vlak na 6'en![]()
Wat een onzinverhaal![]()
Hey, heel erg veel plezier met z'n tweetjesquote:Op woensdag 27 december 2006 18:06 schreef Djeez het volgende:
Ik ben om 19:30 vertrokken, want we gaan naar een theateroptreden van Pater Moeskroen ( bekend van oa Roodkapje ) in Hoogeveen. Dit is een half uur rijden van Assen, maar we kunnen in de auto iig nog wel luisteren.
We zijn goed in gelijk postenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, jij mag nu weer, ik hou het toch niet zo lang vol...
tuurlijk...the wonder years en the golden girlsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
The Wonder Years, bedoel je?
Mocht niet vanwege de dood van één van de Sisters...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef dwerg het volgende:
Over Chic gesproken: ik zie dat Sister Sledge ook dit jaar niet in de lijst staat.
Thanxquote:Op woensdag 27 december 2006 18:16 schreef nipeng het volgende:
Hmm dit nummer van Supertramp vind ik niet echt bijzonder.
[..]
Wellicht dat iteejer in dit topic nog een uitspraak doet: [Stuurlui/wal] Ali in de zon / schaduw van de storage server
Ik ben gewoon veel beter achter de laptop dan Peacemanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:31 schreef peaceman het volgende:
Je kan zeker wel merken wie van ons 2 achter de laptop zit...
echt een slap kutnummerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
leuk slownr
even noemt ze datquote:Op woensdag 27 december 2006 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel beter achter de laptop dan Peaceman![]()
maar ik zit nu even achter de pc...
![]()
Ik dacht dt ik hem niet kende, maar nu ik hem hoor, ken ik hem toch wel... en inderdaad moooooiquote:
we zitten nog geen halve meter bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starten jullie MSN even op of zo?
Of ga eens met elkaar in gesprek, dat kan ook nog...
Sterker nog... we zitten zelfs naast elkaar......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Starten jullie MSN even op of zo?
Of ga eens met elkaar in gesprek, dat kan ook nog...
Dank je wel! Maar ik ben bang dat die koffie wat laat wordt, het zal een avond vullende voorstelling zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, heel erg veel plezier met z'n tweetjesAls je nog koffie wilt drinken...
![]()
Ik moet om 22:00 alweer naar Assenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef Djeez het volgende:
Dank je wel! Maar ik ben bang dat die koffie wat laat wordt, het zal een avond vullende voorstelling zijn.
Nee, zo is het goed juistquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk moest John dit nr gewoon inzingen, maar hij had geen stem meer over..toen heeft 'ie t maar geschreeuwd
En gelukkig dat ie het heeft ingeschreeuwd, komt het nummer zeer ten goedequote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk moest John dit nr gewoon inzingen, maar hij had geen stem meer over..toen heeft 'ie t maar geschreeuwd
Eddje is alleen voor intimi...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohhh..'t is eigelijk Eddje Cochran
Altijd verkeerd geschreven
quote:
Negroide struisvogel, mij best.quote:
Ben benieuwd hoe de telling is geweest....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
heb ff de sub top 2000 lijst bekeken, platen die de lijst 'net niet' haalden, geen radiohead, pearl jam enz erbij, maar wel nrs als t smurfenlied, ik geloof echt geen zak meer van die hele top 2000
Radio 2 zou eens openheid van zaken moeten geven... met het aantal stemmen erbij, vind je niet? Als dan blijkt dat radio 2 gelijk heeft, zijn onze monden gesnoerd. Als het niet zo is, dan heeft radio 2 een probleem.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
heb ff de sub top 2000 lijst bekeken, platen die de lijst 'net niet' haalden, geen radiohead, pearl jam enz erbij, maar wel nrs als t smurfenlied, ik geloof echt geen zak meer van die hele top 2000
Wel een leuke plaat van Syb en zijn mannenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Kast heb ik dus helemaal niets mee.....
jhaha dat lijkt mij dan ook heeeel sterk.. !!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag jij liegen?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel een leuke plaat van Syb en zijn mannen![]()
Heb ik ook zojuist gekeken.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind ik ook, maar ook daarin is te manipuleren, majah, begin zo langzamerhand een sik ervan te krijgen, zo krijg je toch nooit 'andere' muziek in de lijst. Bijv RHCP - under the bridge. Staat al 2 jaar in de keuzelijst, vorig jaar niet eens bij de sub top 2000, dat zou beteken dat t minder dan 100 stemmen had ofzo, en dit jaar op 106? Je kan me niet wijsmaken dat in 1 jaar ineens zoveel duizend meer mensen fan zijn geworden van de peppersquote:Op woensdag 27 december 2006 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Radio 2 zou eens openheid van zaken moeten geven... met het aantal stemmen erbij, vind je niet? Als dan blijkt dat radio 2 gelijk heeft, zijn onze monden gesnoerd. Als het niet zo is, dan heeft radio 2 een probleem.
quote:
precies.. of ze zijn het massaal gaan draaien op radio 2... maar dan heb ik t elke keer net gemist...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ook daarin is te manipuleren, majah, begin zo langzamerhand een sik ervan te krijgen, zo krijg je toch nooit 'andere' muziek in de lijst. Bijv RHCP - under the bridge. Staat al 2 jaar in de keuzelijst, vorig jaar niet eens bij de sub top 2000, dat zou beteken dat t minder dan 100 stemmen had ofzo, en dit jaar op 106? Je kan me niet wijsmaken dat in 1 jaar ineens zoveel duizend meer mensen fan zijn geworden van de peppers
Komt natuurlijk door Pinkpop....quote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. of ze zijn het massaal gaan draaien op radio 2... maar dan heb ik t elke keer net gemist...
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door Pinkpop....
Nee, ik heb niet gestemd op ''De Kast'' gewoon mooi om te horen af en toequote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind jij het echt mooi.... unbelievable... heb jij zeker ook gestemd
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar komen erg veel potentiele radio 2 luisteraars
Ikke nietquote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Zitten jullie weleens op de chat daar bij Radio 2?
Ik niet, ik luister eigenlijk ook nooit naar radio2, alleen top2000quote:Op woensdag 27 december 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Zitten jullie weleens op de chat daar bij Radio 2?
Beeldschermvervuiling!!!quote:
Ik dacht dat jij wel een radio 2 luisteraar wasquote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet, ik luister eigenlijk ook nooit naar radio2, alleen top2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |