Probeer het eens met de GTR en hou die in een drift zoveel mogelijk... zo heb ik het op goud gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:30 schreef Ron.666 het volgende:
Is het uberhaupt mogelijk om in PGR3 een 'cone-race' op gold te winnen? Bij andere races zijn de gold-medailles nog realistisch qua tijd of doel, maar bij zo'n pionnen-race moet je zo belachelijk veel punten halen, dat is toch niet te doen? Of moet je dan de hele race driftend elke pion halen? Tips?
Beetje weinig bloed helaasquote:Op donderdag 28 december 2006 10:57 schreef Fliepke het volgende:
Wat een gezellig spel.
Capcomquote:Capcom primes six 360 games for 2007
Wednesday 27-Dec-2006 1:11 PM Lost Planet, Resident Evil 5 and... Devil May Cry 4?
10 Comments
In its latest Investor Relations report Capcom has revealed that it plans to publish six new Xbox 360 titles in 2007 and expects them to sell 2,250,000 copies.
From the top of our turkey sandwich-swelled heads, we're guessing that at least two of these six titles will be Lost Planet and Resident Evil 5 - although the company has recently said that the latter will likely slip to 2008.
It has been rumoured that the fourth PS3 Devil May Cry instalment will eventually make its way over to Microsoft's console - which would name three of the six - and we'd also be surprised if a Dead Rising sequel isn't part of Capcom's 2007 line-up.
Still, idle guessing aside it certainly looks like there are plenty of surprises in store for Xbox 360 owners next year.
Sorry kan je niet helpen!quote:Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe je dat laatste stukje in RS:V moet doen, waar Irena boven zit en beneden de computer gehackt moet worden? telkens als hij begint met hacken en komen er een dozijn terroristen en ga altijd dood
Sneller wezen met schieten, smoke gebruikenquote:Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe je dat laatste stukje in RS:V moet doen, waar Irena boven zit en beneden de computer gehackt moet worden? telkens als hij begint met hacken en komen er een dozijn terroristen en ga altijd dood
Je teammaat laten hacken en alles schieten wat beweegtquote:Op donderdag 28 december 2006 11:53 schreef TwyLight het volgende:![]()
Nee, ik zeg toch dat ze pas komen als die begint met hacken.
Dat doe ik altijd.. maar goed dat friendly kill uit staat onlinequote:Op donderdag 28 december 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je teammaat laten hacken en alles schieten wat beweegt
Stekker er goed in? welke van de 4 lampjes branden rood?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Sinds m'n verhuizing lijkt m'n xbox kuren te hebben. Als ik 'm wil starten is het licht rond de button rood, in plaats van groen. Hij bromt en zoemt wat, maar verder gebeurt er niets. Iemand enig idee wat dit is?
Allemaal. Ook al diverse stopcontacten geprobeerd. Ik heb dit in mijn vorige woning ook wel eens gehad, maar dan deed ie 't vaak vanzelf wel weer als ik 't bleef proberen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stekker er goed in? welke van de 4 lampjes branden rood?
Alle 4 is de scart kabel die er niet goed inzit waarschijnlijk,of er helemaal niet inzit.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Allemaal. Ook al diverse stopcontacten geprobeerd. Ik heb dit in mijn vorige woning ook wel eens gehad, maar dan deed ie 't vaak vanzelf wel weer als ik 't bleef proberen.
Okay. Scart kabel is laatst wel verwisseld, dus ik zal 'm nog ff checken. Thanks.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alle 4 is de scart kabel die er niet goed inzit waarschijnlijk,of er helemaal niet inzit.
Zodra er 3 gaan branden heb je pas een probleem
Gister nog even de demo van Carbon gespeeld, maar dat driften is echt een drama. Werkt het niet of ben ik gewoon rukquote:Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef DarkShine het volgende:
Gister nog ff Need for Speed most wanted meegepakt bij Mediamarkt aangezien Carbon was uitverkocht.
En het pakket van 59 euri's met afstand, accu+lader en extra controller
Volgens mij versturen die lui behoorlijk veel dingen, dus ik gok erop dat je mazzel hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand hier wel eens wat besteld bij skiq.nl?
Ik heb afgelopen maandag wat besteld en nu begrijp ik wel dat de kerst er tussen zat enzo, maar ze zouden mijn bestelling gaan verwerken als de betaling verwerkt was...Ik heb het geld gelijk via ideal overgemaakt en de betaling staat nog steeds op open..
Trage kutsite of heb ik weer eens mazzel?
Tenzij het net zo hard zuigt als elke Worms van de laatste 3 jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef Enchanter het volgende:
Volgende maand Worms op Live arcade![]()
* Enchanter kan niet wachten
2 spel wat ik aanschaf na contra![]()
Er staat een kist met equipment in de ruimte ervoor (waar je savepoint is) dus daar kun je even alles bijvullen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:15 schreef TwyLight het volgende:
Smoke's heb ik al op, en ze komen van 3 kanten en ik moet het bijna altijd in m'n eentje doen want die andere teammate gaat altijd dood
Heeeee?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tenzij het net zo hard zuigt als elke Worms van de laatste 3 jaar
Ja het is me inmiddels al gelukt, zonder die equipment. volgens mij was er een foutje in het spel ofzo want ineens kwamen er maar 2 terroristen inplaats van 10quote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Er staat een kist met equipment in de ruimte ervoor (waar je savepoint is) dus daar kun je even alles bijvullen.
Verder is het een kwestie van blijven proberen, ze komen allemaal via de touwen naar beneden.
Dus als je daar blijft mikken moet het goed gaan.
Ik heb dat stukje ook een keer of 15 opnieuw moeten doen
Worms 3D was echt extreem kut. Worms Armageddon was wel vetquote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heeeee?
Worms 3d was tof. Worms Armageddon was ook vet
Ik dacht dat dat "Adaptive Difficulty" werd genoemd waarbij de moeilijkheidsgraad automatisch wordt aangepast aan de kwaliteiten van de gamerquote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja het is me inmiddels al gelukt, zonder die equipment. volgens mij was er een foutje in het spel ofzo want ineens kwamen er maar 2 terroristen inplaats van 10
Ik heb nu haast om de dag die 3 rode lampjes. maar als ik hem gewoon weer uit zet en dan weer aan doet die het wel weer gewoonquote:Op donderdag 28 december 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alle 4 is de scart kabel die er niet goed inzit waarschijnlijk,of er helemaal niet inzit.
Zodra er 3 gaan branden heb je pas een probleem
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:55 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat "Adaptive Difficulty" werd genoemd waarbij de moeilijkheidsgraad automatisch wordt aangepast aan de kwaliteiten van de gamer![]()
Hell yeah!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:46 schreef Enchanter het volgende:
Volgende maand Worms op Live arcade![]()
* Enchanter kan niet wachten
2 spel wat ik aanschaf na contra![]()
Ja, want ik jat niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Moet jij voor downloaden en kijken de deur uit dan
Dan zou je alsnog voor kopen/huren de deur uit moeten, en niet voor downloaden.quote:
Via de 360 kun je legaal tegen betaling films downloaden tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dan zou je alsnog voor kopen/huren de deur uit moeten, en niet voor downloaden.
Verschild per week/aanbieding.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:43 schreef crownofthorns het volgende:
wil een xbox 360 premium gaan halen, waar is die momenteel het goedkoopst?
mischien ook wel handig om dat in de tt zeggen.
Ik zou die 360 dan nu laten fixen als ik jou was...de drukke games periode is overquote:Op donderdag 28 december 2006 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu haast om de dag die 3 rode lampjes. maar als ik hem gewoon weer uit zet en dan weer aan doet die het wel weer gewoon![]()
Daar heb ik weinig zin in want hij doet het goed verder dus ik kijk het wel ff aan. Met een beetje pech ben je hem vet lang kwijt. Denk dat ik gewoon een nieuwe koop als die stuk gaatquote:Op donderdag 28 december 2006 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou die 360 dan nu laten fixen als ik jou was...de drukke games periode is over
Was het niet gewoon die demo? Kan toch haast niet dat je dat spel al kan spelen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:17 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik heb vandaag Lost Planet gespeeld bij een maat van me! Ik dacht WTF!?
Blijkt dat hij firmware of iets dergelijks had gehackt? Hij had het spel gedownload en gebrand! Die spel is nog niet eens uit, WTF!? Het klinkt erg aantrekkelijk om mijn 360 dezelfde behandeling te geven... Ben je dan niet je garantie kwijt als je dat doet?
jawelquote:Op donderdag 28 december 2006 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon die demo? Kan toch haast niet dat je dat spel al kan spelen.
Tis gewoon de demo geweest manquote:Op donderdag 28 december 2006 19:29 schreef SinjiOnO het volgende:
En nog iets, die 360 van hem maakte bijna geen geluid!? Hoe kan dat nou? Zorgt die firmware ervoor dat de game volledig wordt gecasht op de HD ? Je hoort geen disc draaien, gewoon de stille dashboard geluid.
je hebt die jongen weggepestquote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Ik bedoel een nieuwere X360Niet een nieuwere hack
Volgens mij kan je die TV niet verneuken door 60hz te gamen, je TV geeft als het goed is simpelweg geen beeld als je 60hz speelt als die het niet kan.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef Modi het volgende:
Ff een ander onderwerp: 60Hz, nu zal dit wel eerder ter sprake zijn gekomen maar heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alle topics door te lezen. En ik snap er geen reet van
Ik gebruik mijn xbox via een die drie gekleurde tulpstekkertjes op een LG M1917A. Nu gebruik ik de xbox op 60hz, nu was ik gister aant surfen en toen kwam ik op een xbox forum ergens tegen dat je je tv/monitor kunt verneuken als je op 60hz speelt terwijl je TV dat niet ondersteunt.
mijn vraag: Hoe kom ik er achter of mijn TV het ondersteunt. In de handleiding staat alleen een hoop onzin en kan t nergens terug vinden....
klopt! En wat is Doom kut moelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die TV niet verneuken door 60hz te gamen, je TV geeft als het goed is simpelweg geen beeld als je 60hz speelt als die het niet kan.
Valt wel mee toch? Als je moderne FPS games gespeeld hebt moet Doom een makkie zijn nuquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
klopt! En wat is Doom kut moelijk![]()
Kerel, je vind je moeder beffen na een dagje boogschieten in de wachtkamer van de tandarts al moeilijkquote:Op donderdag 28 december 2006 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
klopt! En wat is Doom kut moelijk![]()
Mn tv is volgens het boekje en de sticker op de achterkant ervan 50Hz. Op de Gamecube speelde ik al spellen die alleen op een 60Hz console zouden werken en mn 360 staat op 60Hz, tv doet het nog perfect dus lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef Modi het volgende:
Ff een ander onderwerp: 60Hz, nu zal dit wel eerder ter sprake zijn gekomen maar heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om alle topics door te lezen. En ik snap er geen reet van
Ik gebruik mijn xbox via een die drie gekleurde tulpstekkertjes op een LG M1917A. Nu gebruik ik de xbox op 60hz, nu was ik gister aant surfen en toen kwam ik op een xbox forum ergens tegen dat je je tv/monitor kunt verneuken als je op 60hz speelt terwijl je TV dat niet ondersteunt.
mijn vraag: Hoe kom ik er achter of mijn TV het ondersteunt. In de handleiding staat alleen een hoop onzin en kan t nergens terug vinden....
Nee hij is echt lastiger dan zon moderne FPSquote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als je moderne FPS games gespeeld hebt moet Doom een makkie zijn nuMet een beetje strafen ontwijk je alle kogels.
Neee je hebt het niet goed verstaan ik had het over jouw moeder maar idd dat is nog veel moeilijker als Doom!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef bigore het volgende:
[..]
Kerel, je vind je moeder beffen na een dagje boogschieten in de wachtkamer van de tandarts al moeilijk![]()
Zou apart zijn maar ook wel weer logisch, dan is de CES, misschien een soort van verassing dat hij dan al in de winkels ligt?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Forza Motorsport 2
Ik zie op Dimensionplus staan dat FM2 15 januari uitkomt tevens ook de Collectors edition. Dit kan toch enigsinds niet kloppen of toch wel ?
Bij Play.com staat ook januari 2007 als releasedate.
op consoleshop.nl staat ook 15 januari....
Deel 1 was in iedergeval echt vet. Kijk erg uit na deel 2. PGR 3 was ook wel een tof race spel op de 360quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zou apart zijn maar ook wel weer logisch, dan is de CES, misschien een soort van verassing dat hij dan al in de winkels ligt?
PGR vind ik minder gaat niet echt om het racen!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Deel 1 was in iedergeval echt vet. Kijk erg uit na deel 2. PGR 3 was ook wel een tof race spel op de 360![]()
![]()
PGR is vooral arcade, ga Forza 2 zeker halen, en dan dit voorjaar ook nog Crackdownquote:Op donderdag 28 december 2006 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
PGR vind ik minder gaat niet echt om het racen!
De japanse versie is al uit afaikquote:Op donderdag 28 december 2006 19:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis gewoon de demo geweest man
www.gcshop.nl zodra forza daar staat,quote:Op donderdag 28 december 2006 23:33 schreef Leonos het volgende:
De demo van PES 6 staat bijmij niet eens in lijstje
En wat is een goede site om forza 2 te pre-orderen zodat ik hem ook zeker weten op die dag binnenkrijg?
En kunnen de gamertags van alle mensen niet in de OP?
Je was er nog geen seconde uit of de mission was completedquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef MMaRsu het volgende:
gcshop.nl is zeker wel een goede site, is alleen idd niet helemaal up to date soms
Doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Theamerican het volgende:
hmmm denk erover om erook 1 aan te schaffen.
Ja die zag ik ook staanquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:10 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Kerst net geweest isAnders had ik wel een Suzuki SXBox gewild
[schot voor open doel]quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:14 schreef Theamerican het volgende:
enigste waar ik mee zit nog is dat ik het geld er voor heb liggen maar dan is me geld ook op maar ben nu fanatieke gamer op de ps2 en als ik dat ook op de xbox word dan vind ik het me geld wel waard. aan de andere kant heb oude xbox gehad en daar speelde ik paar keer op daarna nooit meer en heb ik hem verkocht.
Ik vond de PS2 nooit zo boeiend, overgegaan naar de Xbox 360 (had geen zin om te wachten op een dure PS3) en vind die echt veel beter geregeld, met Xbox Live, meer mijn games, etc. En je hoort van heel veel mensen die overstappen van PS2 naar Xbox 360 dat ze erg positief verrast zijn. Maarja, uiteindelijk gaat het om de games. Als je gek bent op Japanse games zou ik op de PS3 wachten, anders is een Xbox 360 een betere keus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:14 schreef Theamerican het volgende:
enigste waar ik mee zit nog is dat ik het geld er voor heb liggen maar dan is me geld ook op maar ben nu fanatieke gamer op de ps2 en als ik dat ook op de xbox word dan vind ik het me geld wel waard. aan de andere kant heb oude xbox gehad en daar speelde ik paar keer op daarna nooit meer en heb ik hem verkocht.
Same herequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook een ps2 gekocht maar de enige reden waarom ik hem had aangeschaft was zodat ik san andreas kon spelenik had het spel zelfs eerder dan de ps2
Jezus daar wil je toch nog niet dood in gevonden wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:10 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Kerst net geweest isAnders had ik wel een Suzuki SXBox gewild
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Worms @ XBLA screens :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screens : http://www.xbox-attitude.(...)box-Live-Arcade.html
Dit is een soort van Lemmings ofzo ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Worms @ XBLA screens :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screens : http://www.xbox-attitude.(...)box-Live-Arcade.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |