www.gcshop.nl zodra forza daar staat,quote:Op donderdag 28 december 2006 23:33 schreef Leonos het volgende:
De demo van PES 6 staat bijmij niet eens in lijstje
En wat is een goede site om forza 2 te pre-orderen zodat ik hem ook zeker weten op die dag binnenkrijg?
En kunnen de gamertags van alle mensen niet in de OP?
Je was er nog geen seconde uit of de mission was completedquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef MMaRsu het volgende:
gcshop.nl is zeker wel een goede site, is alleen idd niet helemaal up to date soms
Doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Theamerican het volgende:
hmmm denk erover om erook 1 aan te schaffen.
Ja die zag ik ook staanquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:10 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Kerst net geweest isAnders had ik wel een Suzuki SXBox gewild
[schot voor open doel]quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:14 schreef Theamerican het volgende:
enigste waar ik mee zit nog is dat ik het geld er voor heb liggen maar dan is me geld ook op maar ben nu fanatieke gamer op de ps2 en als ik dat ook op de xbox word dan vind ik het me geld wel waard. aan de andere kant heb oude xbox gehad en daar speelde ik paar keer op daarna nooit meer en heb ik hem verkocht.
Ik vond de PS2 nooit zo boeiend, overgegaan naar de Xbox 360 (had geen zin om te wachten op een dure PS3) en vind die echt veel beter geregeld, met Xbox Live, meer mijn games, etc. En je hoort van heel veel mensen die overstappen van PS2 naar Xbox 360 dat ze erg positief verrast zijn. Maarja, uiteindelijk gaat het om de games. Als je gek bent op Japanse games zou ik op de PS3 wachten, anders is een Xbox 360 een betere keus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:14 schreef Theamerican het volgende:
enigste waar ik mee zit nog is dat ik het geld er voor heb liggen maar dan is me geld ook op maar ben nu fanatieke gamer op de ps2 en als ik dat ook op de xbox word dan vind ik het me geld wel waard. aan de andere kant heb oude xbox gehad en daar speelde ik paar keer op daarna nooit meer en heb ik hem verkocht.
Same herequote:Op vrijdag 29 december 2006 10:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook een ps2 gekocht maar de enige reden waarom ik hem had aangeschaft was zodat ik san andreas kon spelenik had het spel zelfs eerder dan de ps2
Jezus daar wil je toch nog niet dood in gevonden wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:10 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat Kerst net geweest isAnders had ik wel een Suzuki SXBox gewild
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Worms @ XBLA screens :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screens : http://www.xbox-attitude.(...)box-Live-Arcade.html
Dit is een soort van Lemmings ofzo ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Worms @ XBLA screens :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screens : http://www.xbox-attitude.(...)box-Live-Arcade.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |