Heb je spiegels nou? Boven je bed? Nu de OP toch over spiegels gaat eh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeuren we kunnen weer verder
![]()
Nee wat mot ik met spiegels boven m'n bedquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je spiegels nou? Boven je bed? Nu de OP toch over spiegels gaat eh.
Het was jouw idee hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee wat mot ik met spiegels boven m'n bed![]()
Ik wil een sterrenhemel over heel het plafond mocht ik nog ooit een eigen huis kennen vinden![]()
Neen. Lekker pûh!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar eerst je nickname verteellen
That's me!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
Wat gemeen!!!!!
Meisje, dit is nog van vér voor die tijd, je was toen net geregistreerd ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je vast van dat kliekje waar ik altijd ruzie mee had
Oh, dat is veel te lang geleden, het foru mkijkt niet eens zo ver terug geloof ikquote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
meisje, dit is nog van vér voor die tijd, je was toen net geregistreerd ofzo
Aha, je was aan het zoeken!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, dat is veel te lang geleden, het foru mkijkt niet eens zo ver terug geloof ik
Joined: 05 Jun 2006quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
http://forum.crxclubholland.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1584;')
Ik heb je al gevonden :pquote:Op woensdag 27 december 2006 01:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Aha, je was aan het zoeken!![]()
Kleine hint.. Witte CRX, bijna orgineel. Zwaar ongeluk, daarna zwarte CRX (uiteindelijk vastloper mee gehad).
Niets is meer verborgen, mijn hele hebben en houden ligt op de virtuele straat!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://forum.crxclubholland.nl/viewtopic.php?p=157429&highlight=#157429
Nounou, zoveel bijzondesr heb je niet gepostquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niets is meer verborgen, mijn hele hebben en houden ligt op de virtuele straat!![]()
Mn account is nog steeds niet geactiveerd, de bokkenlullen. Aangemeld om te spammen voor de foto's die ik van hun rondrit bij de elfstedentocht had gemaakt. Toen mn account maar niet werd geactiveerd heb jij dat spamwerk voor me gedaan. Waarvoor dank.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
http://forum.crxclubholland.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1584;')
het 1e model wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 09:34 schreef Richboy het volgende:
De Impreza is aan het verworden tot een CRX achtig afraghok?
Kan dat tuig klassiekers niet met rust laten?quote:
Was da nou voor onzinquote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
HmmzMisschien heb ik mijn stage voor nop gedaan.
Tja erg gave bak, maar door het tuig wat er nu in rond knart hoeft het niet meer zo van mijquote:Op woensdag 27 december 2006 10:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kan dat tuig klassiekers niet met rust laten?Laat ze lekker in hun golfje gaan boomkleven, ipv de reputatie van Impreza's te gaan verneuken.
Nee, dan liever een CL600 he?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:11 schreef PeuRac het volgende:
ik vond een GTT eigenlijk altijd al een foute bak
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
HmmzMisschien heb ik mijn stage voor nop gedaan.
quote:
Wazeggie?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef Fugie het volgende:
ik weet niet maar waarom zie ik over posts van peu![]()
Het is een wonder dat de Evolutie jou nog niet onschadelijk heeft gemaakt.quote:
CRAP nu kan ik niet terug peumpen met mn 0,5 liter Starbucks mokquote:
eigenlijk moet ik een zwarte zien te regelen, want dan ben je pas echt de dikke shizzle binnen sbux winkelsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
CRAP nu kan ik niet terug peumpen met mn 0,5 liter Starbucks mok
BL bij de starbucks, wat een droombaanquote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik een zwarte zien te regelen, want dan ben je pas echt de dikke shizzle binnen sbux winkels![]()
als je zo'n zwarte hebt dan ben je "Coffee Master". Dan dien je echt alles van koffie te weten en sbux zelf, en dat dan ook aan andere te leren enzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BL bij de starbucks, wat een droombaan
Van welke plant komen deze bonen meneer?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je zo'n zwarte hebt dan ben je "Coffee Master". Dan dien je echt alles van koffie te weten en sbux zelf, en dat dan ook aan andere te leren enzo.
Moet je maar eens opletten of je er 1 ziet, mocht je weer in een sbux komen. Kan je gewoon alles aan vragen over koffie en sbux![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van welke plant komen deze bonen meneer?
En waar zijn deze bonen geplukt?
Dat soort shit weet ie?
Geen store... wel een roastingplant.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:24 schreef PeuRac het volgende:
Zit dr eigenlijk een Sbux in NL ??
jammer, ben dr eigenlijk nog nooit geweest en in Finland zit dr ook geen zag ik. Hoe weet jij dat trouwens, heb je dr gewerkt ofso?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Geen store... wel een roastingplant.
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer, ben dr eigenlijk nog nooit geweest en in Finland zit dr ook geen zag ik. Hoe weet jij dat trouwens, heb je dr gewerkt ofso?En hoe kom je aan zo'n schort
lol, dat is wel stoerquote:
post maar lekker in de desbtreffende topics, anders blijf ik editten. Staan nog een para hodnerd foto's te popelen om geüpload te worden, dus ik kom er voorlopig nog een sniet aan toe ook dan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef PeuRac het volgende:
alex, wil je aanvullingen/correcties op buzzybee per mail als post in het topic?
ik wacht dan wel ff, k kan je een hoop extra werk bezorgenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post maar lekker in de desbtreffende topics, anders blijf ik editten. Staan nog een para hodnerd foto's te popelen om geüpload te worden, dus ik kom er voorlopig nog een sniet aan toe ook dan.
oke, zo, dan zal ik me dr eens over buigenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee hoor, als er in een topic is gereagerd ga ik niet mee rin berichten lopen editten die zijn gecorrigeerd. De correctei stata immers al in de reactie.
Tenzij je bedoeld dat je me een hoop extra wekr gaa bezorgen daar me foto's te mailen
dank jequote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Alfisti het volgende:
Mijn GF moest hartelijk om je kansloze sexblunder lachen Peu
Toch................ ik zou me werkelijk kapot schamen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dank jehet mooiste is eigenlijk nog dat iedereen doet alsof er niks is gebeurt
Uiteraard, t ergste is nog dat ze in Finland naast me komt te wonenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch................ ik zou me werkelijk kapot schamen.
alleen nog wat roest krabbenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn Visaatje komt zaterdag pasMaar ik hoef hara dan niet meer schoon te maken, dat scheelt
ah dus jij bobt met oud en nieuwquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, zaterdag mooi stukkie rijden denk ik. En zondagEn maandag
heb je al motor olie gekocht? dat lust het boxertje namelijk erg graagquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, zaterdag mooi stukkie rijden denk ik. En zondagEn maandag
Helsinki - Rusland is nog wel een eindje hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:53 schreef lipje het volgende:
of een Russin, daar woont ie bijna naast![]()
t is minder ver dan Nederland-Ruslandquote:Op woensdag 27 december 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helsinki - Rusland is nog wel een eindje hoor![]()
Aan de andere kant van ons appartement komt wel een Lets meisje te wonen, dat is wel sort of russisch.
De beste relaties die ik heb gehad waren met meisjes uit oost europaquote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef lipje het volgende:
[..]
t is minder ver dan Nederland-Rusland
in servie liep heel wat vrouwelijk schoon rondquote:Op woensdag 27 december 2006 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Kroatische famkes
Of krijg ik nu ruzie met Bo?
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
3.5 flessen wijn staat ongeveer gelijk aan 5 liter bier, ik ken dr maar weinig die daar tegen kunnen als ze niks gegeten hebben.quote:
dus niemand kan zuipen daarquote:Op donderdag 28 december 2006 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3.5 flessen wijn staat ongeveer gelijk aan 5 liter bier, ik ken dr maar weinig die daar tegen kunnen als ze niks gegeten hebben.
Het is al een wonder dat mn pa LM koopt ipv staalquote:
Jou kennende zullen het wel 2 glazen geweest zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3.5 flessen wijn staat ongeveer gelijk aan 5 liter bier, ik ken dr maar weinig die daar tegen kunnen als ze niks gegeten hebben.
lekker foutquote:
Heb je een ban aangevraagd ofzoquote:
Ik zal je missenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JaVoor een maand. Maar ze luisteren niet
.
Waar ben jij een kloon van? Ik ken fucking niemand op fok waarmee ik flink gezopen heb, muv Boquote:Op donderdag 28 december 2006 10:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jou kennende zullen het wel 2 glazen geweest zijn.
Ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben jij een kloon van? Ik ken fucking niemand op fok waarmee ik flink gezopen heb, muv Bo
watheverquote:Op donderdag 28 december 2006 11:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
En ik hoef echt niet met jou te zuipen om door je grote verhalen heen te prikken.
als ik iets typ wat belangrijk is, dan gaat er de <F7> overheen, nergens last van.quote:
Precies. Waarom zou je zelf een taal beheersen? Alsof de spellingscontrole zo betrouwbaar isquote:Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik iets typ wat belangrijk is, dan gaat er de <F7> overheen, nergens last van.
vier ringenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als ik iets typ wat belangrijk is, dan gaat er de <F7> overheen, nergens last van.
Sjoequote:
Open er een topic over in Klaagbaak ofsoquote:Op donderdag 28 december 2006 11:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Precies. Waarom zou je zelf een taal beheersen? Alsof de spellingscontrole zo betrouwbaar is
gvd, ze was niet lelijkquote:
Als dat zo was, was het lang zo erg nog nietquote:
Artistieke vrijheidquote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat zo was, was het lang zo erg nog niet
nou "flink" gezopen...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ben jij een kloon van? Ik ken fucking niemand op fok waarmee ik flink gezopen heb, muv Bo
mjah ik voel het al na 2 biertjes jaquote:Op donderdag 28 december 2006 13:07 schreef Sjoewe het volgende:
Bo heeft meermaals toegegeven dat ie niet tegen drank kan
jawel, maar tis rustigquote:Op donderdag 28 december 2006 13:48 schreef lipje het volgende:
geen arbeit vandaag bo?
Ah, een raamambtenaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef lipje het volgende:
oh laat beginnen is vroeg naar huis
ah een op pappa's zak terend stukje inteeltquote:
Ah, een bijdehand irritantje die niet weet waar hij het over heeft.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:02 schreef lipje het volgende:
[..]
ah een op pappa's zak terend stukje inteelt
ah je kan gedachtenlezenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, een bijdehand irritantje die niet weet waar hij het over heeft.
Wie zegt dat ik niet aan het werk ben?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef lipje het volgende:
[..]
ah je kan gedachtenlezen![]()
en waarom ben jij nog niet aan het werk, fulltime corpsbal? teveel gefuifd?
je profielquote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet aan het werk ben?
Ja, die werk ik elke dag bij. De dagen dat ik werk staat er werk, andere dagen staat er 'uitkateren' en weer andere dagen staat er 'studeren'......quote:
Jij bent niet erg sterk in de juiste conclusie trekken uit de gegeven informatie.quote:
quote:De dagen dat ik werk staat er werk, andere dagen staat er 'uitkateren' en weer andere dagen staat er 'studeren'.
ergo?quote:Werken is voor arbeiders
Ik zie nog wel een behoorlijk verschil tussen een beetje CV vullen en werken als een a:rbeide:r.quote:
Als je net zo goed kunt meten als de ing'tjes en de ir'tjes die het Bos en Lommerplein ontworpen/berekend hebben vind ik dat helemaal prima jochie.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:45 schreef lipje het volgende:
ik nietIk zie alleen een dubbelle meetlat
Laat ik t zo zeggen, van iedereen op Fok, heb jij me t meest zien drinken.quote:
Als je nou op Mutz gekotst had...quote:Op donderdag 28 december 2006 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat ik t zo zeggen, van iedereen op Fok, heb jij me t meest zien drinken.
Hoewel MutZ me ook wel eens flink aangeschoten heeft gezien
Afgelopen jaar was dat niet nodig, ze voelde zich beroerd genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je nou op Mutz gekotst had...
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:43 schreef PeuRac het volgende:
kan je dan ff voor me uitzoeken of het mogelijk is om je MSN contactlijst te exporteren naar Outlook?
nee ik zit nu family guy te kijkenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:43 schreef PeuRac het volgende:
kan je dan ff voor me uitzoeken of het mogelijk is om je MSN contactlijst te exporteren naar Outlook?
Lekker, film kijken op je werkquote:Op donderdag 28 december 2006 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik zit nu family guy te kijken![]()
En ik kreeg net al te horen dat hij hem gekocht had...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef M5 het volgende:
ik heb vorige week een stukje terug in de nieuwe Accent gereden. Wat een ramp was datik snapte meteen waarom zoiets zo goedkoop is
ik wil net zeggen dat buzzybee ontdekt is bij het artcquote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, ARTC-lui, wat staat er in dit topic?
http://62.194.131.120/artc155register/viewtopic.php?t=3720&start=2480
volgens mij hoef je geen 155 te hebben, je moet bij Alfristi zijn die is mod/admin/god op dat forumquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En je moet zeker een 155 hebben om van dat forum lid te worden? ben ook al van het GTV forum geflikkerd
Moet je niet zulke postings startenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ne regelen dat ik niet gebanned word graag
Ik had me achteraf gezien als Alex ARTC 1 moeten registrerenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moet je niet zulke postings starten
http://62.194.131.120/for/viewtopic.php?p=137778
jawel, alleen had je dan zeker weten een ban gehad van een der admin'squote:Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had me achteraf gezien als Alex ARTC 1 moeten registrerenof is dat technisch niet mogelijk?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik ben toch niet van plan een 155 te kopen
Daar heb je bij MG/Rover niet zoveel last van als het goed is, ik heb ook beide auto's in mijn sig staan daar (en stond bij de clubspecials tussen de MGs en Rovers met mijn MX5quote:Op donderdag 28 december 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Vaak is het krijgen van een account op een autoforum niet zo moeilijk, maar wacht maar eens tot ze er achter komen dat je niet dat type auto hebtHeel veel merken (en type) fora snappen niet dat er mensne zijn die zich voor meer dan één type auto interesseren
Maar ik was van plan de 155s op BB in een eigen topic te stoppen, en dan ook wat vaker 155s op de foto te zetten, omdat ik merk dat het een geliefde auto is onder het BB publiek
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
van de 155 heb ik dankzij Bojan al genoten, dus die hoef ik niet meer te kopen
en je extra lange rondrit door nachtelijk Keulenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
van de 155 heb ik dankzij Bojan al genoten, dus die hoef ik niet meer te kopen
zit ik weer verkeerdquote:
Zolang je serieus blijft is dat op t artc geen probleem volgens mij. Zelfs ik mag mn nummer houden als ik mn 155 verkoopquote:Op donderdag 28 december 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Vaak is het krijgen van een account op een autoforum niet zo moeilijk, maar wacht maar eens tot ze er achter komen dat je niet dat type auto hebtHeel veel merken (en type) fora snappen niet dat er mensne zijn die zich voor meer dan één type auto interesseren
Maar ik was van plan de 155s op BB in een eigen topic te stoppen, en dan ook wat vaker 155s op de foto te zetten, omdat ik merk dat het een geliefde auto is onder het BB publiek
Daar was niets mis meequote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef lipje het volgende:
[..]
en je extra lange rondrit door nachtelijk Keulen
Alleen jij de SB nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:11 schreef BoJo het volgende:
Wat een avontuur was dat he![]()
Volgens mij hebben we heel Keulen gezien toen![]()
Nee joh, hij wordt zondag gebeld in zijn waakdienstquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Alleen jij de SB niet
Feli Boje laatste werkdag dit jaar
Is maandag geen officiele vrije dag?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:31 schreef BoJo het volgende:
ja gelukkig wel, helaas zit ik er maandag weer![]()
ja en vandaag is officieel ook een company holiday... en met de kerst was dat ook zo. Maar toch werken... slavendrijversquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is maandag geen officiele vrije dag?
Waar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
Tegen alle verwachtingen in a.s. woensdag op gesprek voor dat nieuwbouw appartement![]()
Maar als je zondag in Amsterdam bent, dan wil ik wel ff langskomen om je nieuwe huisje te bewonderenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee word ik nog uitgenodigd voor een Servisch nieuwjaars feestje in Düsseldorf ook![]()
![]()
je was 7e toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
Tegen alle verwachtingen in a.s. woensdag op gesprek voor dat nieuwbouw appartement![]()
ben hoogstwaarschijnlijk bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Maar als je zondag in Amsterdam bent, dan wil ik wel ff langskomen om je nieuwe huisje te bewonderen
Nee 2e ingeloot op een appartement van m'n 1e keus... maar het duurde allemaal zo lang dat ik er al vanuit was gegaan dat het weg was.quote:
klein tripjequote:Op vrijdag 29 december 2006 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben hoogstwaarschijnlijk bij mijn ouders.
dat komt helaas niet zo vaak voorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
maar elke andere keer dat je in Amsterdam bent, ben je welkom hoor![]()
scheelt wel weer wat kilometers rijden toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef BaraCuda het volgende:
Net onderweg voor kart voor die maat van me
eerst kreeg ik telefoon voor dat huis dat ik keus had(positief nieuws)
Dan gaat zijn telefoon... Ja ik heb kart net verkocht voor vraagprijs![]()
Konden we weer omdraaien![]()
Stuk of 400 jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef M5 het volgende:
[..]
scheelt wel weer wat kilometers rijden toch?
Ja prachtigquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef lipje het volgende:
[..]
en je extra lange rondrit door nachtelijk Keulen
Heb je hem nu?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag fietste ik vanuit mijn werk naar huis, toen ik ineens een heel gaaf autootje zag! Dat was Dennis met de Visa, die ook net uit zijn zijn werk kwam. Dus meteen maar de overschrijving en dergelijke gedaanEn ik ben nu BLIJ!
Ja! Al een heel stuk gereden ook, meost naar een verjaardag! Doodeng met dat ding op de snelweg, kreeg hem maar tot de 105 km per uurquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag fietste ik vanuit mijn werk naar huis, toen ik ineens een heel gaaf autootje zag! Dat was Dennis met de Visa, die ook net uit zijn zijn werk kwam. Dus meteen maar de overschrijving en dergelijke gedaanEn ik ben nu BLIJ!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja! Al een heel stuk gereden ook, meost naar een verjaardag! Doodeng met dat ding op de snelweg, kreeg hem maar tot de 105 km per uur
Dus jij veroorzaakte die filequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja! Al een heel stuk gereden ook, meost naar een verjaardag! Doodeng met dat ding op de snelweg, kreeg hem maar tot de 105 km per uur
Ik werd op de invoegstrook al ingehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus jij veroorzaakte die file
Het waaide idd best hard vandaag...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent welkom!
En ik was bij rijlessen btw ook nog nooit op de snelweg geweestPaar lessen voor mn examen:
"Moet ik niet eens op de snelweg gaan rijden, dat is toch verplichte kost voor examens?"
"Neuh, is gewoon een 70 weg, maar dan wat vlugger. En tijdnes je examen kom je toch neit op een snelweg, want die zijn hier niet."
Fryslân
Ik ga volgende week naar Den haag, Sandra haar verjaardag daar vierenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wanneer ga je met die visa Amsterdam in? Daar leer je pas rijden
![]()
Met een grote vito is dat ook zo'n geweldig suc6![]()
De volgende keer wil je weer met de trein, weddenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Den haag, Sandra haar verjaardag daar vieren
De hele week flink oefenenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De volgende keer wil je weer met de trein, wedden
Ik was je ook voorbij geveegd hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werd op de invoegstrook al ingehaald![]()
Een auto die naar de honderd kruipt, daarbij veel lawaai maakt, niet echt als een huis op de weg ligt en een vrouw naast je...quote:
Ja, prachtig hequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een auto die naar de honderd kruipt, daarbij veel lawaai maakt, niet echt als een huis op de weg ligt en een vrouw naast je...![]()
![]()
Zolang mensen niet gaan knipperen en toeteren gewoon rustig en niet stressenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ik wel kut vond is dat ik de achteruitversnellinbg niet kon vinden, terwijl ik de ingang van de centrale om 16:30 blokkeerde.(Paal, dan weet jij genoeg over de rij wachtende mensen
)
100 meter na de afslag:quote:
Ja wat wil je, de hele parkeerplaats was geblokkeerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang mensen niet gaan knipperen en toeteren gewoon rustig en niet stressenZodra ze knipperen en toeteren eigenlijk ook, maar dat is wat moeilijker
Het was trouwens belachelijk druk bij de centrale rond een uur of 5.
Sandra valt mee in de auto. In ieder geval nu nogquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
100 meter na de afslag:
JE HAD HIER LINKS GEMOETEN LUL![]()
Jij:![]()
![]()
Zij:
Zet me maar het dichst bijzijnde tankstation af
En als je het echt helemaal leuk wil maken moet je het op de Parijse periferique doen
Dat veranderd nog wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra valt mee in de auto. In ieder geval nu nog
Een vrouw die de weg kan vinden?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
100 meter na de afslag:
JE HAD HIER LINKS GEMOETEN LUL![]()
pics? Ik gok dat hij vastgelijmd zat (dan moet je zo nog ff langs praxisquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja wat wil je, de hele parkeerplaats was geblokkeerdTerwijl ik op 1 cm van een Fous stond, en dus echt die achteruit MOEST vinden
Toen maar niet geparkeerd, en Sandra ff snel naar de Halfords laten gaan. De binnenspiegel was er namelijk af
Ik wil de originele weer monteren ipv een met zuignap, hoe doe je dat?
Haha, ja. Het wordt ook wel leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:36 schreef Paladijn het volgende:sjoewe, maar zo leert ze tenminste wat nieuwe muziek kennen
Het zijn wel bijkans geyle wijvenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Zometeen leedvermaak op veronica: http://www.heelsonwheels.nl/
Ik ben inderdaad druk op zoek nara een werkplaatshandboek. In Den haag ff naar kijken, daar zit een goede boekhandle op dat gebied.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:35 schreef Paladijn het volgende:
Oh en lexxx, er is een haynes workshop manual voor je auto. Aanrader als je eraan gaat sleutelen
HAY-0620
Visa cover
1979-1988 Hatchback (inc. GTi), Convertible & C15 van plus spacial/limited editions
Petrol: 0.7 litre (652cc), 1.0 litre (954cc), 1.1 litre (1124cc), 1.4 litre (1360cc) & 1.6 litre (1587cc)
ISBN zie ik zo snel ff niet staan
Ah, jij dus!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:44 schreef GizartFRL het volgende:
Leuk hoe mensen kunnen reageren.
Hoi trouwens.
Over een BMW 520: "het is een hele goede auto.... blabla een erg goed auto... bla bla.. gewoon een erg goede auto.... bla bla En hij is heel erg snel."quote:
Maakt dat even uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Over een BMW 520: "het is een hele goede auto.... blabla een erg goed auto... bla bla.. gewoon een erg goede auto.... bla bla En hij is heel erg snel."
Mja...
het is typisch veronica ja. geile wijven en weinig inhoud.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maakt dat even uit.
Zo ga je nooit een vrouw vinden
[afbeelding]
![]()
Dat is toch juist leuk zo nu en danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
het is typisch veronica ja. geile wijven en weinig inhoud.
Het gaat helemaal niet om de inhoudquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
het is typisch veronica ja. geile wijven en weinig inhoud.
"supersnel"quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Over een BMW 520: "het is een hele goede auto.... blabla een erg goed auto... bla bla.. gewoon een erg goede auto.... bla bla En hij is heel erg snel."
Mja...
In dit programma niet nee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om de inhoud![]()
jawel. die drie zijn ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk zo nu en dan
Bavo Galemaquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
Precies dat zeg ik, giechelde lekkere mokkels met die een beetje met auto's lopen te klooien, prima, stuk beter om naar te kijken dan ieder ander willekeurig nederlands autoprogramma
Tim en Tom Coronelquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bavo GalemaAllard Kalff
Michale Pilarczyk
Rob Kamphues
Die gingen een of andere FWD Kia SUV als een geweldige terreinwagen aanprijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh god, wat ben ik blj dat we geen TV meer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |