Heb je spiegels nou? Boven je bed? Nu de OP toch over spiegels gaat eh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zeuren we kunnen weer verder
![]()
Nee wat mot ik met spiegels boven m'n bedquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je spiegels nou? Boven je bed? Nu de OP toch over spiegels gaat eh.
Het was jouw idee hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee wat mot ik met spiegels boven m'n bed![]()
Ik wil een sterrenhemel over heel het plafond mocht ik nog ooit een eigen huis kennen vinden![]()
Neen. Lekker pûh!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, maar eerst je nickname verteellen
That's me!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef ijsmeis het volgende:
Wat gemeen!!!!!
Meisje, dit is nog van vér voor die tijd, je was toen net geregistreerd ofzoquote:Op woensdag 27 december 2006 01:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je vast van dat kliekje waar ik altijd ruzie mee had
Oh, dat is veel te lang geleden, het foru mkijkt niet eens zo ver terug geloof ikquote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
meisje, dit is nog van vér voor die tijd, je was toen net geregistreerd ofzo
Aha, je was aan het zoeken!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, dat is veel te lang geleden, het foru mkijkt niet eens zo ver terug geloof ik
Joined: 05 Jun 2006quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
http://forum.crxclubholland.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1584;')
Ik heb je al gevonden :pquote:Op woensdag 27 december 2006 01:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Aha, je was aan het zoeken!![]()
Kleine hint.. Witte CRX, bijna orgineel. Zwaar ongeluk, daarna zwarte CRX (uiteindelijk vastloper mee gehad).
Niets is meer verborgen, mijn hele hebben en houden ligt op de virtuele straat!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://forum.crxclubholland.nl/viewtopic.php?p=157429&highlight=#157429
Nounou, zoveel bijzondesr heb je niet gepostquote:Op woensdag 27 december 2006 01:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niets is meer verborgen, mijn hele hebben en houden ligt op de virtuele straat!![]()
Mn account is nog steeds niet geactiveerd, de bokkenlullen. Aangemeld om te spammen voor de foto's die ik van hun rondrit bij de elfstedentocht had gemaakt. Toen mn account maar niet werd geactiveerd heb jij dat spamwerk voor me gedaan. Waarvoor dank.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
http://forum.crxclubholland.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=1584;')
het 1e model wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 09:34 schreef Richboy het volgende:
De Impreza is aan het verworden tot een CRX achtig afraghok?
Kan dat tuig klassiekers niet met rust laten?quote:
Was da nou voor onzinquote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
HmmzMisschien heb ik mijn stage voor nop gedaan.
Tja erg gave bak, maar door het tuig wat er nu in rond knart hoeft het niet meer zo van mijquote:Op woensdag 27 december 2006 10:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kan dat tuig klassiekers niet met rust laten?Laat ze lekker in hun golfje gaan boomkleven, ipv de reputatie van Impreza's te gaan verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |