quote:Op zondag 1 april 2007 17:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Van Basten moet het toch ook zien dat hij het beter als Furby doet op dit moment?
Niet dan sukkelquote:
Nee.quote:
dan moet je die joden bril afzetten.quote:
Och.. denk dat van skaten de slijtage enzo niet zo bijzonder veel groter is dan een andere sport (maar als ie soms 2/3e van de dag sportte.....). meeste andere skate-blessures zou hij er gelijk al last van hebben. Iig hebben we ruim voor die tijd een hoop genoten in R'dam, en een flinke bak geld ontvangenquote:Op zondag 1 april 2007 23:48 schreef MCH het volgende:
Hij was dus best een intensieve skater. Gaat hem dat verderop in z'n carriere niet opbreken met verrotte gewrichten ed. Lijkt me dat die al best wat te verduren hebben gehad.
Altijd daar zetten!!quote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zat wel in de samenvatting, goede lijnactie inderdaad. Hoe vonden jullie hem op het middenveld?
Mmm, dan zou je Hofs moeten verkopen, aangezien je naast Drenthe ook al de Guzman, Lensky en Bruins hebt. Je gaat niet met 3 jeugdige middenvelders spelen, bij Ajax kon je een tijdje geleden zien waarom.quote:
Waarom precies? Komt hij zoals Borst zei bij SV niet beter tot z'n recht achterin, met een hele flank voor zich?quote:
ow stond die daar, ik schelde dat die te ver naar voren ging telkensquote:Op maandag 2 april 2007 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zat wel in de samenvatting, goede lijnactie inderdaad. Hoe vonden jullie hem op het middenveld?
quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow stond die daar, ik schelde dat die te ver naar voren ging telkens
Bril kopen?quote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja heel die opstelling niet gezien, was pas 10 min voor aftrap binnen
Met spelers als Kuyt en Drenthe is dat soms knap lastig hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bril kopen?
Je ziet toch zeker wel waar spelers spelen joh![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef koningdavid het volgende:
Doet me denken aan die keer dat Stam in Oranje aan de bal was.
Wat zegt Theo Reitsma: "Edgar Davids..... oh nee... dat is Stam natuurlijk."![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef koningdavid het volgende:
Wat zegt Theo Reitsma: "Edgar Davids..... oh nee... dat is Stam natuurlijk."![]()
hahaquote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef koningdavid het volgende:
van LNquote:2/4/2007 - Plezier Van Hooijdonk om 1 april grap met Radio Rijnmond
(Gepost door K)
Pierre van Hooijdonk had vandaag alle schik over zijn 1 april grap die hij had uitgevoerd samen met Radio Rijnmond. Daar werd eerst het nieuws uitgelekt dat hij naar het Excelsior van zijn vriend Lokhoff zou vertrekken, waarna hij het bericht later op de dag met tegenzin bevestigde. Fans, internetsites en zelfs familie en collega Royston Drenthe trapten met open ogen in de grap tot plezier van de spits
quote:Toen hij gisteren na de wedstrijd naar de spelersbus liep had hij nog wat handtekeningen uitgedeeld, zegt hij tegen al die mensen toen hij klaar was:
Bedankt iedereen, en tot ziens!!
Gewoon een goede voetballer en die jongen is gewoon trots om het heilige Rood-Wit te dragen!!
"Op mijn linkerschouder heb ik een panter. Ik ben rechtshandig, met rechts ervaar ik een zekerer controle over zaken. Maar over je linkerschouder kan men je eerder kwaad doen zonder dat je dat in de gaten hebt. Daarom waakt de panter symbolisch over mij, over Roya."quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
"Op mijn linkerschouder heb ik een panter. Ik ben rechtshandig, met rechts ervaar ik een zekerer controle over zaken. Maar over je linkerschouder kan men je eerder kwaad doen zonder dat je dat in de gaten hebt. Daarom waakt de panter symbolisch over mij, over Roya."
![]()
quote:Onder toeziend oog van zijn vader, moeder en broer heeft Royston Drenthe vrijdag officieel zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem tot de zomer van 2011 aan Feyenoord bindt. Een paar weken geleden, toen Drenthe op pad was met Jong Oranje, hoorde hij al dat de club graag met hem verder wilde. Vrijdag zette Drenthe na de training op feestelijke wijze ook echt pen op papier in De Kuip en kon hij proosten met zijn familie en technisch manager Peter Bosz.
Aanvankelijk zou Drenthe hiervoor de training iets eerder verlaten. ‘Maar het partijspel dat we speelden ging zo lekker, dat ik de hele training heb afgemaakt. Daarna was het wel even haasten, maar dat was het waard. Ik ben heel blij dat ik nu officieel heb bijgetekend. Feyenoord is de club waar mijn hart ligt.’ Voor Drenthe betekent het contract tevens een mooie verjaardagscadeau. Aanstaande zondag wordt het op Varkenoord opgeleidde talent twintig jaar oud.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef Erasmusch het volgende:
Ik hoop het maar. De pic belooft weinig goeds.
In de Feyenoord mail staat dat ie na elke training vrije trappen gaat oefenen met PvH en De Guzman![]()
beter lezenquote:Hoe heb je geleerd om zo goed vrije trappen te nemen?
De Guzman: ‘Ik oefen bijna elke vrijdag op vrije trappen. Dat doe ik samen met Pierre van Hooijdonk en Royston Drenthe.’
Gewoon Gio er achter volgend seizoenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aanvallend zeer sterk vandaag bij Jong Oranje zeg, lekkere en goede acties. Vaak effectief. Iets meer overzicht en hij kan echt heel goed worden.
Als linksback laat ie wel veel te veel ruimte liggen hoor.
Foppe had dat na een paar wedstrijden door. Koeman had dat nog niet na 40 wedstrijden door.quote:
quote:
"Drenthe die door De Haan consequent Overijssel wordt genoemd"quote:Op zondag 10 juni 2007 20:59 schreef Beschouw het volgende:
Overijssel moet nog veel leren.
Van mij mag ie in het grote Oranjequote:Op zondag 10 juni 2007 23:04 schreef pekel het volgende:
Wordt een topper.
Op welke positie?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van mij mag ie in het grote Oranje.
Linksback of linkshalf. Afhankelijk van hoe Oranje speelt.quote:
De linkshalfpositie is anders nogal drukbezet... Linksback kan wel, maar daar heb je ook al veel keus...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Linksback of linkshalf. Afhankelijk van hoe Oranje speelt.
Ik zie hem in ieder geval liever op de linksbackpositie dan Tim de Cler en zijn spel straalt veel meer strijdlust uit dan dat van Van Bronckhorst.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De linkshalfpositie is anders nogal drukbezet... Linksback kan wel, maar daar heb je ook al veel keus...
Ja tuurlijk. Maar hij maakt ook nog wel eens een beginnersfoutje, dat is op die posities erg gevaarlijk. Maar hij heeft voorlopig nog de pech dat de Nederlandse linkerflank overbevolkt is.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem in ieder geval liever op de linksbackpositie dan Tim de Cler en zijn spel straalt veel meer strijdlust uit dan dat van Van Bronckhorst.
ja, dat is een van de redenen waarom ik hem ook liever linkshalf zie spelenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja tuurlijk. Maar hij maakt ook nog wel eens een beginnersfoutje, dat is op die posities erg gevaarlijk.
Laat nog maar een paar jaar rustig groeien en constanter worden. Komt d'r vanzelf wel van. Wel weer een geweldige wedstrijd trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van mij mag ie in het grote Oranje.
En waarom Emanuelson wel in Oranje? Drenthe is dit seizoen een stuk beter!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Laat nog maar een paar jaar rustig groeien en constanter worden. Komt d'r vanzelf wel van. Wel weer een geweldige wedstrijd trouwens.
ik vind het ook wel best zo, anders gaat het te snel en krijgt ie een terugslagquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
En waarom Emanuelson wel in Oranje? Drenthe is dit seizoen een stuk beter!
ajax/v.bastenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Op zich heeft Drenthe wel de felheid voor een verdediger. Een echte vleugelverdediger zoals Nederland dat graag ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ajax/v.basten
Vond trouwens dat ie soms nog wat steekjes liet vallen, zoals in de wedstrijd tegen Groningen bijvoorbeeld.
Hij moet gewoon op het middenveld..
Je bedoelt die 2 wedstrijden tegen FC Kopenhagen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Bluepanther het volgende:
[..]
Drenthe is helaas niet echt constant geweest dit seizoen + Emanuelson heeft voordeel dat het op hoog europees niveau heeft gepresteerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 wedstrijden tegen FC Kopenhagen?
Hij heeft ook 0,0 verdedigend inzicht hoor. Hoeveel ruimte je als tegenstander van Drenthe wel niet krijgt, hallejula.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Bluepanther het volgende:
[..]
Op zich heeft Drenthe wel de felheid voor een verdediger. Een echte vleugelverdediger zoals Nederland dat graag ziet.
Ben ook tegen Emanuelson in Oranje. Maduro en Babel trouwens ook, of Afellay. Vind Drenthe trouwens ook beter dan Emanuelson dit seizoen. De ploeg zo op sleeptouw nemen heb ik hem nog niet zien doen. Zal d'r ook maar meteen bij zeggen dat ik niet voor Ajax, Feyenoord, PSV of AZ ben voordat je dat gezeik krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |