Op welke positie?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van mij mag ie in het grote Oranje.
Linksback of linkshalf. Afhankelijk van hoe Oranje speelt.quote:
De linkshalfpositie is anders nogal drukbezet... Linksback kan wel, maar daar heb je ook al veel keus...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Linksback of linkshalf. Afhankelijk van hoe Oranje speelt.
Ik zie hem in ieder geval liever op de linksbackpositie dan Tim de Cler en zijn spel straalt veel meer strijdlust uit dan dat van Van Bronckhorst.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De linkshalfpositie is anders nogal drukbezet... Linksback kan wel, maar daar heb je ook al veel keus...
Ja tuurlijk. Maar hij maakt ook nog wel eens een beginnersfoutje, dat is op die posities erg gevaarlijk. Maar hij heeft voorlopig nog de pech dat de Nederlandse linkerflank overbevolkt is.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem in ieder geval liever op de linksbackpositie dan Tim de Cler en zijn spel straalt veel meer strijdlust uit dan dat van Van Bronckhorst.
ja, dat is een van de redenen waarom ik hem ook liever linkshalf zie spelenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja tuurlijk. Maar hij maakt ook nog wel eens een beginnersfoutje, dat is op die posities erg gevaarlijk.
Laat nog maar een paar jaar rustig groeien en constanter worden. Komt d'r vanzelf wel van. Wel weer een geweldige wedstrijd trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van mij mag ie in het grote Oranje.
En waarom Emanuelson wel in Oranje? Drenthe is dit seizoen een stuk beter!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Laat nog maar een paar jaar rustig groeien en constanter worden. Komt d'r vanzelf wel van. Wel weer een geweldige wedstrijd trouwens.
ik vind het ook wel best zo, anders gaat het te snel en krijgt ie een terugslagquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
En waarom Emanuelson wel in Oranje? Drenthe is dit seizoen een stuk beter!
ajax/v.bastenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Op zich heeft Drenthe wel de felheid voor een verdediger. Een echte vleugelverdediger zoals Nederland dat graag ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ajax/v.basten
Vond trouwens dat ie soms nog wat steekjes liet vallen, zoals in de wedstrijd tegen Groningen bijvoorbeeld.
Hij moet gewoon op het middenveld..
Je bedoelt die 2 wedstrijden tegen FC Kopenhagen?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Bluepanther het volgende:
[..]
Drenthe is helaas niet echt constant geweest dit seizoen + Emanuelson heeft voordeel dat het op hoog europees niveau heeft gepresteerd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 wedstrijden tegen FC Kopenhagen?
Hij heeft ook 0,0 verdedigend inzicht hoor. Hoeveel ruimte je als tegenstander van Drenthe wel niet krijgt, hallejula.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef Bluepanther het volgende:
[..]
Op zich heeft Drenthe wel de felheid voor een verdediger. Een echte vleugelverdediger zoals Nederland dat graag ziet.
Ben ook tegen Emanuelson in Oranje. Maduro en Babel trouwens ook, of Afellay. Vind Drenthe trouwens ook beter dan Emanuelson dit seizoen. De ploeg zo op sleeptouw nemen heb ik hem nog niet zien doen. Zal d'r ook maar meteen bij zeggen dat ik niet voor Ajax, Feyenoord, PSV of AZ ben voordat je dat gezeik krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Snatsie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |