Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?Of zit ik hier mis?
Speelt die al weken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:05 schreef BobbyHill het volgende:
Allemachtig..speelt er ook eentje één wedstrijd goed
Dat is niet waar. Drenthe maakt al langer indruk op de supporters door zijn tomeloze inzet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:13 schreef MrSleep het volgende:
En paar paar weken terug was het nog een kneus die bij het afval mocht worden gedumpt?!
De beste speler van Feyenoord wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:29 schreef borisz het volgende:
hij speelde goed tegen psv
lul niet zo dom, kutjood.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Toen was heel Feyenoord brak, bovendien kan je een jeugdspeler die net in het eerste komt wat heel matig voetbalt, weinig verwijten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Hij is toch onvermoeibaar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Drenthe![]()
Heerlijk moment toen hij op die brancar lag en hij klapte voor het publiek!
Ach spelers als Poepon kregen ook na een kwartiertje speeltijd in ajax 1 een eigen topic.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:46 schreef Messenga het volgende:
Ik vind dat je tot nu toe niet kan oordelen. Iedereen vergt nu een positief oordeel door een goede wedstrijd tegen PSV, maar daar tegenover stonden behoorlijk wat matige wedstrijden.
Dat vind ik ook totaal niet erg. De manier waarop Royston de hemel in geprezen wordt vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach spelers als Poepon kregen ook na een kwartiertje speeltijd in ajax 1 een eigen topic.
Royston draait een sterk seizoen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Fijn, weer zo'n in-de-waan-van-de-dag-topic.
Hij speelt de laatste wedstrijden al heel sterk. Beter als Emanuelson. Maar van Baste zal Emanuelson wel blijven oproepen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat vind ik ook totaal niet erg. De manier waarop Royston de hemel in geprezen wordt vind ik overdreven.
Nee, hij gleed gewoon weer eens uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:44 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Dacht hij nu echt een penalty te kunnen versieren met die struikelpartij in het strafschopgebied. Wat een randdebiel.
Hij was toch wel met zijn armpjes aan het zwaaien voor een pingel te krijgen na het duikelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, hij gleed gewoon weer eens uit.
Royston![]()
Ja daarna. Maar het was geen schwalbe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Hij was toch wel met zijn armpjes aan het zwaaien voor een pingel te krijgen na het duikelen
Royston Drenthe speelde vandaag geweldig, maar hij zit zeker nog niet tegen het niveau van Emanuelson aan. Overigens speelde Drenthe de vorige wedstrijden echt matig, vandaag speelde hij zonder twijfel zijn beste wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij speelt de laatste wedstrijden al heel sterk. Beter als Emanuelson. Maar van Baste zal Emanuelson wel blijven oproepen.
Sommige daarvan worden na een (paar) jaar weer opgehaald om te lachen om die eerste reacties. Het topic over de aanstelling van Rijkaard bij Barca, hilarisch was dat om die zeer negatieve reacties pas weer terug te lezen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:27 schreef Smeich het volgende:
Over een paar wedstrijden ebt dit topic ook weer dicht.. als zovelen
bij dit topic kan dat nu alquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
om te lachen om die eerste reacties.
wat dit ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Royston Drenthe, de man van de wedstrijd als je het mij vraagtEn ja dit zegt een Ajacied
Maar jongens ik keek net even naar Studio Voetbal, maar die opmerkingen richting Kluivert door de toeschouwers vond ik echt niet kunnenEcht ik zou me schamen.....
[..]
Royston Drenthe speelde vandaag geweldig, maar hij zit zeker nog niet tegen het niveau van Emanuelson aan. Overigens speelde Drenthe de vorige wedstrijden echt matig, vandaag speelde hij zonder twijfel zijn beste wedstrijd.
Als je niet kan lezen wel ja. Niemand zegt namelijk dat Drenthe geen goede speler wordt. Dat staat helemaal nergens.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sommige daarvan worden na een (paar) jaar weer opgehaald om te lachen om die eerste reacties.
Tuurlijk kan dit beter in het Feyenoord topicquote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als je niet kan lezen wel ja. Niemand zegt namelijk dat Drenthe geen goede speler wordt. Dat staat helemaal nergens.
Ik krijg gewoon een beetje jeuk van zulke massahysterie. Dit is zijn eerste wedstrijd waar hij echt imponeerde. Dan kan hij daarvoor al wel een paar weken aardig lopen ballen, maar dat doen er nog wel een stuk of 80 in de eredivisie.
No offence, maar volgens mij ben jij degene die niet kan lezen. Ik heb namelijk nergens gezegd dat er mensen in dit topic zeggen dat ze niet denken dat Drenthe een goede speler kan worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:16 schreef BobbyHill het volgende:
Als je niet kan lezen wel ja. Niemand zegt namelijk dat Drenthe geen goede speler wordt. Dat staat helemaal nergens.
Ik krijg gewoon een beetje jeuk van zulke massahysterie. Dit is zijn eerste wedstrijd waar hij echt imponeerde. Dan kan hij daarvoor al wel een paar weken aardig lopen ballen, maar dat doen er nog wel een stuk of 80 in de eredivisie.
Zekers.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Interview was hij ook lekker chill![]()
Wat ik uit je opmerking opmaakte is dat je dit topic later graag met plezier terugleest, omdat je dan je gelijk kan halen als Drenthe het gemaakt heeft. Zoals je ook je gelijk kon halen toen Rijkaard achteraf wel bleek te slagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
No offence, maar volgens mij ben jij degene die niet kan lezen. Ik heb namelijk nergens gezegd dat er mensen in dit topic zeggen dat ze niet denken dat Drenthe een goede speler kan worden.
Pff hele mond vol, maar goed leer begrijpend lezen.
Van mij mag je er best een topic over openen. Net zo goed als dat ik vervolgens mag zeggen dat ik nog niet onder de indruk ben omdat dit pas z'n eerste wedstrijd is waarin hij echt bepalend was.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En ik word schijtziek van al die lamlullen die telkens wanneer er een nieuw topic over een individuele speler starten lopen te zaniken. Daar zijn forums voor, om te discussieren. En soms haal je daar 1 discussie punt uit die je een apart topic geeft om dieper op in te gaan. Boeit het je niet, pleurt dan lekker op uit het topic.![]()
Mocht er weinig interesse tot discussie zijn bloed het topic vanzelf wel dood, simpel.
Alsof ik me daar nu al mee ga bezig houden, heb wel wat beters te doen. Ik kaatste gewoon de bal terug met een opmerking waaruit blijkt dat niets valt te voorspellen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:30 schreef BobbyHill het volgende:
Wat ik uit je opmerking opmaakte is dat je dit topic later graag met plezier terugleest, omdat je dan je gelijk kan halen als Drenthe het gemaakt heeft. Zoals je ook je gelijk kon halen toen Rijkaard achteraf wel bleek te slagen.
Maar ik zal een cursusje in overweging nemen. En wat ik van Drenthe vind, zie ik wel op een later moment.
maar het IS toch ook een smerige tyvusdoodrijder die niet lief doet tegen de vrouwtjes, niet vies is van de seksschandaaltjes en alcoholmisbruik etc. EN een NSB-er. Zowieso heeft hij z'n carriere al voor een aardig deel verziekt op deze manier, maar hij had helemaal geen carriere meer mogen hebben, hij had moeten zitten, jood of niet. Ik schaam me er geen seconde voor, niet als Feyenoorder, maar ook niet als mens buiten het voetbal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar jongens ik keek net even naar Studio Voetbal, maar die opmerkingen richting Kluivert door de toeschouwers vond ik echt niet kunnenEcht ik zou me schamen.....
[..]
welk niveauquote:maar hij zit zeker nog niet tegen het niveau van Emanuelson aan. Overigens speelde Drenthe de vorige wedstrijden echt matig
Is dat echt zo? Ik had het idee dat hij vorig seizoen niet veel wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
Vorig jaar speelde ie ook al goed met veel inbalbeurten en basisplekken
Zal best wel, als jeugdspeler krijg je 2 seizoenskaartenquote:Op woensdag 27 december 2006 14:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klopt het nou trouwens, dat hij vroeger vaak in de Kuip zat?
Meen ik ergens te hebben gelezen..
Dat gebeurt al jaren. Ook voor Van Basten .quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef DenniZZ het volgende:
Van Basten selecteert iedere jood die een goed kwartiertje heeft gespeeld altijd meteen voor Oranje, ben benieuwd of hij Drenthe nu ook op gaat roepen. Zal wel weer niet
Royston
????quote:Op donderdag 28 december 2006 02:26 schreef cultheld het volgende:
Topper die Drenthe: Tijdens Toulon speelde hij ook erg goed. Ik zou hem best naar PSV willen zien komen, maar Rijkaard heeft hem ook al in de peiling.
En Zuidquote:Op donderdag 28 december 2006 02:39 schreef cultheld het volgende:
Vooral in Rotterdam-West ja.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik en Yeahinho hebben hem ontdekt.
Ik dacht iets totaal andersquote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
In dat talpa-interview kwam ie slimmer over dan ik had verwacht
Bewijs?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik en Yeahinho hebben hem ontdekt.
Vond ik niet. Zelfs tactisch kwam ie pienter over voor een mannetje dat de buitenspelval nog nauwelijks onder de knie heeft.quote:
Bekerduel 2 jaar geleden, Jong FC Den Bosch - Jong Feyenoord op een koude doordeweekse avond.quote:
Vond ik juist niet. Hij speelde 'op Afellay', maar ging de eerste helft in balbezit bij hem staan, en bij balverlies op de linksbackpositie. Ik heb er niet veel verstand van, maar het lijkt me wel slim om dat precies andersom te doenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vond ik niet. Zelfs tactisch kwam ie pienter over voor een mannetje dat de buitenspelval nog nauwelijks onder de knie heeft.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef Erasmusch het volgende:
In dat talpa-interview kwam ie slimmer over dan ik had verwacht
Volgens mij hebben we dat nog op fok gezet.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bekerduel 2 jaar geleden, Jong FC Den Bosch - Jong Feyenoord op een koude doordeweekse avond.
Feyenoord was niet veel bijzonders, en won slechts met enige moeite. Wel waren we het er over eens dat 'die Emanuelson' een goeie was. "Die komt er nog wel", zeiden we tegen elkaar. En zie daar, daar is 'die Emanuelson' al!
Leuk.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bekerduel 2 jaar geleden, Jong FC Den Bosch - Jong Feyenoord op een koude doordeweekse avond.
Feyenoord was niet veel bijzonders, en won slechts met enige moeite. Wel waren we het er over eens dat 'die Emanuelson' een goeie was. "Die komt er nog wel", zeiden we tegen elkaar. En zie daar, daar is 'die Emanuelson' al!
Alle Nederlanders gaan uiteindelijk naar Barcelona. Ze hebben een oogje op Sneijder, Emanuelson en dan ook nog eens Drenthe als dit waar is.quote:
So What!? Al heeft die gast het IQ van een baksteen, lekker boeiend! Als hij een goede pot voetbal neer kan zetten, en er de nodige euro's mee kan verdienen (waar jij een stuk langer voor moet werken) wie is dan de slimmerik? Hij hoeft toch geen ministerpost te gaan bekleden ofzo (niet dat de mensen op die posities allemaal zo bijster slim zijn, maar dat ter zijde...)quote:Op donderdag 28 december 2006 07:43 schreef sjimz het volgende:
Leuke speler alleen niet bijster slim![]()
Dat wist je nog niet? Zoiets las ik na het Toulon-toernooi al. Wellicht wordt hij over een paar jaar geruild met Gioquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog even over jullie 2e team. Allemaal contractspelers en maar liefst 7(!!!) spelers van buiten de EU(= salaris van minimaal 200.000 ¤). En wat ik ervan gezien heb maar weinig potentie. Eigenlijk alleen die donkere linksback, met lange haren, weet zijn naam niet.
JIj was het inderdaad die vertelde aan begin van het seizoen dat die goed was tochquote:Op donderdag 28 december 2006 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Duh, het is ook maar een geintje.
Maar toch leuk om een speler die je meer dan een jaar geleden op een koude maandagavond bij het tweede hebt gezien nu het goed te zien doen in Feyenoord 1.
Ik meen me te herinneren dat hij bij 2 goals buitenspel ophief. Hij was toen slecht, maar hij begint wel beter te ballen. Maar heel Feyenoord was goed tegen PSV (zelfs Timmer), dus ook Drenthe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen was heel Feyenoord brak, bovendien kan je een jeugdspeler die net in het eerste komt wat heel matig voetbalt, weinig verwijten.
Tuurlijk gast, heb je de wedstrijd wel gezienquote:Op donderdag 28 december 2006 22:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij bij 2 goals buitenspel ophief. Hij was toen slecht, maar hij begint wel beter te ballen. Maar heel Feyenoord was goed tegen PSV (zelfs Timmer), dus ook Drenthe.
Yep, ik heb de samenvatting + het radioverslag gezien en gehoord. Kolkka, de Guzman en Lucius speelden ook goed. En op zijn fout na keepte Timmer ook wel een goede wedstrijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:40 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Tuurlijk gast, heb je de wedstrijd wel gezienDrenthe stak er met kop en schouders bovenuit, net als vlaar en harry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |