Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:58 schreef AminBen het volgende:
De laatse foto, dat is toch Lorenzo Davids?Of zit ik hier mis?
Speelt die al weken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:05 schreef BobbyHill het volgende:
Allemachtig..speelt er ook eentje één wedstrijd goed
Dat is niet waar. Drenthe maakt al langer indruk op de supporters door zijn tomeloze inzet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:13 schreef MrSleep het volgende:
En paar paar weken terug was het nog een kneus die bij het afval mocht worden gedumpt?!
De beste speler van Feyenoord wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:29 schreef borisz het volgende:
hij speelde goed tegen psv
lul niet zo dom, kutjood.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Toen was heel Feyenoord brak, bovendien kan je een jeugdspeler die net in het eerste komt wat heel matig voetbalt, weinig verwijten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:09 schreef BigFire het volgende:
dat Drenthe één van de grootste schuldigen was aan de 0-4 tegen Ajax zijn ze na 1 goede wedstrijd alweer vergeten in zuid zo te zien![]()
![]()
maar ik snap de euforie wel. was een goeie pot vandaag.
Hij is toch onvermoeibaar?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Drenthe![]()
Heerlijk moment toen hij op die brancar lag en hij klapte voor het publiek!
Ach spelers als Poepon kregen ook na een kwartiertje speeltijd in ajax 1 een eigen topic.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:46 schreef Messenga het volgende:
Ik vind dat je tot nu toe niet kan oordelen. Iedereen vergt nu een positief oordeel door een goede wedstrijd tegen PSV, maar daar tegenover stonden behoorlijk wat matige wedstrijden.
Dat vind ik ook totaal niet erg. De manier waarop Royston de hemel in geprezen wordt vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach spelers als Poepon kregen ook na een kwartiertje speeltijd in ajax 1 een eigen topic.
Royston draait een sterk seizoen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Fijn, weer zo'n in-de-waan-van-de-dag-topic.
Hij speelt de laatste wedstrijden al heel sterk. Beter als Emanuelson. Maar van Baste zal Emanuelson wel blijven oproepen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat vind ik ook totaal niet erg. De manier waarop Royston de hemel in geprezen wordt vind ik overdreven.
Nee, hij gleed gewoon weer eens uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:44 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Dacht hij nu echt een penalty te kunnen versieren met die struikelpartij in het strafschopgebied. Wat een randdebiel.
Hij was toch wel met zijn armpjes aan het zwaaien voor een pingel te krijgen na het duikelenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, hij gleed gewoon weer eens uit.
Royston![]()
Ja daarna. Maar het was geen schwalbe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Hij was toch wel met zijn armpjes aan het zwaaien voor een pingel te krijgen na het duikelen
Royston Drenthe speelde vandaag geweldig, maar hij zit zeker nog niet tegen het niveau van Emanuelson aan. Overigens speelde Drenthe de vorige wedstrijden echt matig, vandaag speelde hij zonder twijfel zijn beste wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij speelt de laatste wedstrijden al heel sterk. Beter als Emanuelson. Maar van Baste zal Emanuelson wel blijven oproepen.
Sommige daarvan worden na een (paar) jaar weer opgehaald om te lachen om die eerste reacties. Het topic over de aanstelling van Rijkaard bij Barca, hilarisch was dat om die zeer negatieve reacties pas weer terug te lezen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:27 schreef Smeich het volgende:
Over een paar wedstrijden ebt dit topic ook weer dicht.. als zovelen
bij dit topic kan dat nu alquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
om te lachen om die eerste reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |