quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Welke rol speelt Jane Horrocks in Ab Fab?
Bubbles jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef doeka het volgende:
Ik denk Bubble
Die ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef doeka het volgende:
Ik denk Bubble
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie zal wel bezig zijn met puntjes verwerken.
Snel zeg!quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:46 schreef Neleos het volgende:
James Brown?
Wikipedia zegt wat anders.quote:
De Moonwalk is een karakteristiek loopje dat wereldberoemd geworden is doordat The King Of Pop Michael Jackson het demonstreerde tijdens een televisiespecial ter gelegenheid van het vijfentwintigjarig jubileum van het Motown-platenlabel. Hoewel de meeste mensen ervan uitgaan dat het danspasje door Jackson is bedacht, is dit niet het geval: James Brown is de bedenker ervan.quote:
Dat is de domme Nederlandse vertaling van het volgende stukquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:51 schreef doeka het volgende:
[..]
De Moonwalk is een karakteristiek loopje dat wereldberoemd geworden is doordat The King Of Pop Michael Jackson het demonstreerde tijdens een televisiespecial ter gelegenheid van het vijfentwintigjarig jubileum van het Motown-platenlabel. Hoewel de meeste mensen ervan uitgaan dat het danspasje door Jackson is bedacht, is dit niet het geval: James Brown is de bedenker ervan.
quote:Although when most people think of the moonwalk they think of the signature Michael Jackson move, it was first popularized by James Brown, and the back-sliding move James Brown and Michael Jackson did is not the official moonwalk. What they both do is actually a backslide.
quote:En het volgende:
Brown is de bedenker van de Moonwalk. Algemeen misverstand is dat The King Of Pop Michael Jackson dit is.
Bron: Wikipedia
Van Cab Calloway zijn er al beelden uit 1932.quote:When laypersons think of the moonwalk they almost exclusively think of the signature Michael Jackson move. The actual inventor was a Solid Gold dancer "Cooley Jackson" taught Michael Jackson the moonwalk
Ik geef maar geen antwoord; heb net nog veel opgezocht over "the hardest working man in showbizz"quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:54 schreef Neleos het volgende:
Wie had er een hit met "James Brown Is Still Alive"?
Hmmmm........ zullen we Wiki nl aanklagen? stelletje prusters; ik heb trouwens nog nooit van Cooley Jackson gehoord; wel van Cab Calloway natuurlijk; maar ik wist niet dat-ie ook Moonwalkte; wel heb ik zelf behoorlijk oude beelden van JB waar-ie dat ook al deed. Anyway, ik moet dus beter researchen...........zucht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de domme Nederlandse vertaling van het volgende stuk
[..]
[..]
[..]
Van Cab Calloway zijn er al beelden uit 1932.
Bron: Engelstalige Wikipedia
Mja het is een beetje flauw. Eén of ander figuur heeft de tekst vertaald van het Engelse stuk en gewoon een woord niet begrepen/goed vertaald.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef doeka het volgende:
[..]
Hmmmm........ zullen we Wiki nl aanklagen? stelletje prusters; ik heb trouwens nog nooit van Cooley Johnson gehoord; wel van Cab Calloway natuurlijk; maar ik wist niet dat-ie ook Moonwalkte; wel heb ik zelf behoorlijk oude beelden van JB waar-ie dat ook al deed. Anyway, ik moet dus beter researchen...........zucht.![]()
Nee, ik laat je punt staan; ik wist op dat moment niet beter of dat was het goede antwoord.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:04 schreef Neleos het volgende:
Je mag van mij mijn punt ook wel weghalen, maar dan laat ik wel gewoon de vraag staan.![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Nee, ik laat je punt staan; ik wist op dat moment niet beter of dat was het goede antwoord.
Ik ga slapen(ja, echt) welterusten.![]()
Nee man, da's Amsterdamquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:15 schreef erkel het volgende:
Party Animals?
Nee, dit is een reactie op dat nummer, "James Brown Is Dead".quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:16 schreef Homdeck het volgende:
ook van LA Style?
Stop This Nonsense, James Brown Is Still Alivequote:Op dinsdag 26 december 2006 02:19 schreef ChillyWilly het volgende:
Holy Noise
K2?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:22 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat is de hoogste berg van Pakistan?
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:40 schreef erkel het volgende:
roep Asmodian ffte lastig, nieuwe vraag?
spitt it uit! Of was het een verkeerde uitlegquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet wel dat Ross het in Friends eens aan het uitleggen was.
![]()
Ah ok. Loofboomquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
Asmo is t/m 10 januari in de VS
Ze vieren iets met een loofboom. Maar waarom?
Zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok. LoofboomIs dat niet Jom Kipoer?
Ik ben vergeten wat ie zei.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
[..]
spitt it uit! Of was het een verkeerde uitleg?
Dat hoort bij het feest ja. Maar waarom? wat herdenken ze?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Iets met lichtjes een of andere pief die een kaarsje kon branden en door geloof het licht 7 dagen bleef branden vandaar die menora.. en ze elke dag een kaarsje erbij aansteken
Correct Homdeck +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Homdeck het volgende:
madonna en euh britney spears?
Hij staat nog open, je kan nog ff doorgaan. Ze herdenken wel een historische gebeurtenis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:53 schreef _evenstar_ het volgende:nou.. ik kwma toch heul dicht in de buurt
![]()
![]()
goed gedachtquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:55 schreef _evenstar_ het volgende:
openbaring dacht ik
ChopperMick +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:08 schreef ChopperMick het volgende:
1789 tot 1799
ChopperMick +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:37 schreef ChopperMick het volgende:
de ESA toch?
Beelzebub +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Poeh, het ligt een beetje in mijn straatje maar zeker weet ik het niet.
dit jaar was het iets van 3000 miljoen. vorig jaar iets minder denk ik. of meer, kan natuurlijk ook.
2980 miljoen euri?
Is die ook bekend om parfum dan? ik dacht aan iets anders eigenlijk.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:26 schreef ChopperMick het volgende:
keulen natuurlijk
Hoeraaaa ChopperMick +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:28 schreef ChopperMick het volgende:
Eau de Cologne (keuls water)
welke had jij in gedachten dan? Dit was het eerste dat in mij op kwam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Is die ook bekend om parfum dan? ik dacht aan iets anders eigenlijk.....
Cologne.... vond het inderdaad wel wat Frans klinken.....quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:34 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
welke had jij in gedachten dan? Dit was het eerste dat in mij op kwam.
Hoera! Wyccie +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:28 schreef wyccie het volgende:
Is Siddharta Gautama niet de echte naam van Boeddha?
had ik ook geweten maar was even weg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik gooi er nog één in, kijken of we nog iemand hierheen kunnen lokken. ( sta ik niet op 3 trouwens?)
Wat is de echte naam van Siddartha Gautama?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:08 schreef ChopperMick het volgende:
1789 tot 1799
Doeka +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:57 schreef doeka het volgende:
Albany
Als je dat nou niet deed, mocht je het wél zeggen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik mag het niet zeggen want ik heb gegoogled
Ja! Beelzebub85 +1quote:
_evenstar_ +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:14 schreef _evenstar_ het volgende:
de big ben?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:18 schreef Puzzelaar het volgende:
geen controle meer hebben over de sluitspier in je anus
die van de regen was mijn "antwoord" op de vraag over wat er in Londen stopte. anafylaxis weet ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
nee
![]()
choppermick ook geen regen![]()
bijna... uits uitgebreiderquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef ChopperMick het volgende:
een allergische reactie
Niks stiekum! ik edit niet om mijn antwoord te verbeteren of vals te spelen hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
nee
![]()
choppermick ook geen regenstiekem editten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:21 schreef Puzzelaar het volgende:
hooikoorts
nee maar ik had je net geqoute en toen ha dje ineens ge-edit en dat staat zo stom danquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:22 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Niks stiekum! ik edit niet om mijn antwoord te verbeteren of vals te spelen hoor![]()
okay danquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee maar ik had je net geqoute en toen ha dje ineens ge-edit en dat staat zo stom dan![]()
![]()
Ah, daarop volgen die bloemen van mijquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
bij tijdsgebrek van mij
choppermkic +1
antwoord: anafylaxis is een naam voor allergische reacties waarbij men in shock kan geraken zonder medicatie en de reactie een dodelijke afloop kan hebben.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Einstein?
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Edison!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wie zuut ut oet?
Geen idee, is zo'n ambetlijke afkorting van VROM. Verbouwen is niet extra(???) zal het in elk geval niet zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Waar staat de afkorting Vinex voor?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik geef het punt aan Beelzebub85, omdat hij vier van de vijf woorden wist. Vind 't een beetje zuur om Saskia alleen voor het woord 'extra' een punt te geven.
Hoera!quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:29 schreef wyccie het volgende:
8?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:38 schreef SaskiaR het volgende:
Familie der nachtschadeachtigen
Dat vind ik logischer dan de jasmijn.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:40 schreef Mikkie het volgende:
Wat een onzin trouwens, aardappel, groente, right
tomaten en jasmijn dus ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aardappels
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschadequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wat zijn nachtschadeachtigen?
Als dikke stront.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:21 schreef ChopperMick het volgende:
is fok bij jullie ook zo fokking traag?
TSE +1quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tom Green
Dat zie je snel!quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:24 schreef SaskiaR het volgende:
Wales
Nee, het is idd lastig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fok! is nog steeds niet oké. Ik ga offline, mocht het punt toch bij mij blijven, dan bij dezen mijn excuses voor het niet stellen van een vervolgvraag. Met een traag en niet-funtionerend Fok! is de lol er snel af...
Is het dan net zoiets als doedelzak spelen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:08 schreef Mikkie het volgende:
Didgeridoo inderdaad. Of hoe je het ook schrijft.
Het bespelen is apart doordat je geluid maakt door niet direct te blazen, maar lucht via je trillende lippen te laten ontsnappen. Het trillen van je lippen veroorzaakt het geluid en bepaalt de toonhoogte.
edit: de kunst is om lucht via je mond te laten ontsnappen, maar niet echt uit te ademen. Er is een techniek waarbij je lucht uit je mond laat, maar waarbij je tegelijkertijd kan inademen. Op die manier kun je je geluiden aan één stuk doorspelen, zonder adempauzes (welke bij normale blaasinstrumenten vaak wel normaal zijn).
Dat was het woord dat ik zocht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Circulaire ademhaling
Sure thing, worden nieuw gebouwd bij Choroi in Schoorl (mocht je interesse hebben)quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:15 schreef SaskiaR het volgende:
Hm... lier dan?
Aurelius Gracchusquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:32 schreef SaskiaR het volgende:
Aurelius is goed, maar hoe heet die volledig?
Als het goed is 4quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit hoeveel leden bestaat Status Quo?
en ook geen madonnaquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
madonna
john lennon zong niet zoveel meer toenquote:
Ik wist teminste dat ie dood was, maar weet ik het wanneeer ie dood ging en wanneer bandaid wasquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en dan zeiken over de James Dean-fout die ik gemaakt heb in het verleden![]()
typisch hequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wist teminste dat ie dood was, maar weet ik het wanneeer ie dood ging en wanneer bandaid was![]()
das 4quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Philadelphia?
5 en 6quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Moskou. tokio, toronto?
Johannesburg is nr 7. sorry yuriquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:15 schreef SaskiaR het volgende:
Johannesburg, peking, tokyo?
die ook jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:18 schreef SaskiaR het volgende:
rome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |