geen idee hoe ze het doen, zullen ze vast wel over hebben nagedacht... ik heb het ook niet gezienquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar als ze het uitzenden klopt hun verhaal toch niet meer?
Dat kerstdiner is al geweest en daar zat Netty niet bij.
Ik ben sowieso benieuwd hoe ze haar in het verhaal willen verwerken, want ze was er 2 dagen voor Kerst al.
Of zijn daar wel beelden van uitgezonden? Ik heb het nog niet gezien.
Ze HEEFT het ook gezegd. Maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
*knip*
Ik heb overigens even snel terug gekeken naar de uitzending van vrijdag. Ilona heeft het wel degelijk gezegd. En ze hebben niet eens alles laten zien van wat ze gezegd heeft.
Die verhalen op de site kloppen wel vaker niet. Zo zou Natasia vanavond ook achter de piano gezongen hebben, klopt ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ze heeft het ook echt gezegd.
Ze liegt dat ze barst als ze het ontkent.
Maar ja, ik denk dat die paar minuten beeldmateriaal vanavond van die Netty vlak voordat ze wegging niet opweegt tegen het vertrek van iemand en dat ze het daarom dus maar zullen laten zitten.
Vind trouwens nog iets vreemd...
quote:
Netty moet vannacht De Gouden Kooi verlaten. En daarom besluit zij de Miljonairs nog even toe te spreken en aan te moedigen. Met een glas in de hand brengt zij een toast uit: “De buitenwereld is hard. Het leven is kort, dus maak het er het beste van. En ik vind het een leuke familie hier!”
Bron: DGK
Als je dit leest en daarna zo'n naar afscheid hoort...dat strookt dan toch helemaal niet...dat moet dan toch wel door anderen zijn ingefluisterd?
Je gaat niet eerst zeggen leuke familie en daarna een paar van ze afzeiken.
Dat ze zich bemoeide met die 100 contactpunten van Nena daar kan ik me ook pissed over maken...
Zou me als zoon rot schamen met zo'n moeder met zoveel bemoeizucht!![]()
werkt prima (één slash, geen 2)quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Fikkert het volgende:
eindelijk doet geekimages weer normaal fokked op !!!!.. wat is dat toch ?, nog ff een terugblik
[afbeelding]
Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze HEEFT het ook gezegd. Maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom, dat WAT ze heeft gezegd ook WAAR is.
Brian heeft er altijd zijn moeder bij gehaald. Om lekker zielig te doen, omdat hij verder geen argumenten had.
Nogmaals, die 'altijd' van je valt wel mee. Hij heeft haar als reden gebruikt bij die ton. Nicolaas wou het vanwege familieleden met kanker. Het waren allemaal zielige verhalen (op die van Bart na).quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze HEEFT het ook gezegd. Maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom, dat WAT ze heeft gezegd ook WAAR is.
Brian heeft er altijd zijn moeder bij gehaald. Om lekker zielig te doen, omdat hij verder geen argumenten had.
Heeft ze nog wel tegen Netty gezegd, toen die het huis uit ging....quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.Ze hebben destijds unaniem gestemd voor mamaaaamamaaaamamaaaaaa omdat Brian deed voorkomen dat ze zo zielig was...
Lulverhaal dus waar de groep met boter en suiker in is getuind.
Ik vond de reden van Brian om zijn moeder uit te nodigen met Kerst de beste...hij heeft haar zolang moeten missen en ze moesten wat zakelijke dingen bespreken waarschijnlijk mbt de verkoop van haar bedrijfje.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmaals, die 'altijd' van je valt wel mee. Hij heeft haar als reden gebruikt bij die ton. Nicolaas wou het vanwege familieleden met kanker. Het waren allemaal zielige verhalen (op die van Bart na).
En waarom zou Brian zijn moeder niet als reden gebruiken voor het Kerstbezoek. Denk je dat Ilona's reden om Michel uit te kunnen nodigen anders geweest zou zijn?
En wat is er de afgelopen dagen gebeurd wat bewezen heeft dat Netty niet zielig was?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.
Ze hebben destijds unaniem gestemd voor mamaaaamamaaaamamaaaaaa omdat Brian deed voorkomen dat ze zo zielig was...
Lulverhaal dus waar de groep met boter en suiker in is getuind.
Edit: Ze zei zoiets van: "Dat gevoel wat ik je zou hebben gegeven, daar laat je mij mee achter..."quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel tegen Netty gezegd, toen die het huis uit ging....
en wat ik uit hun woorden begrepen heb, gaat het met de verkoop van haar bedrijfje niet goed EN heeft ze nog geen cent gekregen van het geld dat Brian heeft gekregen. Dus ook daar zat Ilona fout.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond de reden van Brian om zijn moeder uit te nodigen met Kerst de beste...hij heeft haar zolang moeten missen en ze moesten wat zakelijke dingen bespreken waarschijnlijk mbt de verkoop van haar bedrijfje.
Ik moest ff heel erg lachen om deze post.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is er de afgelopen dagen gebeurd wat bewezen heeft dat Netty niet zielig was?
Sterker nog, op grond van wat weet Ilona dat het niet waar is? Dat kan ze niet weten, dus sloegen haar woorden nergens op en was het in mijn ogen, pure afgunst.
Dit ging nl. helemaal niet over Netty's financiële situatie. Dit was weer een gunnen-kwestie.
Zeg dat gewoon eerlijk, ik wil het koste wat het kost niet aan Brian geven, maar laat z'n moeder erbuiten.
Ja is waar, zolang je iemand niet kent kun je het niet weten waar je over praat maar als iemand dan een bedrijf gaat verkopen...dat klinkt niet bepaald noodlijdend..of Brian had moeten zeggen dat het gepaard gaat met veel schulden...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is er de afgelopen dagen gebeurd wat bewezen heeft dat Netty niet zielig was?
Sterker nog, op grond van wat weet Ilona dat het niet waar is? Dat kan ze niet weten, dus sloegen haar woorden nergens op en was het in mijn ogen, pure afgunst.
Dit ging nl. helemaal niet over Netty's financiële situatie. Dit was weer een gunnen-kwestie.
Zeg dat gewoon eerlijk, ik wil het koste wat het kost niet aan Brian geven, maar laat z'n moeder erbuiten.
Ja ze zei dat zij dat nu had.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Edit: Ze zei zoiets van: "Dat gevoel wat ik je zou hebben gegeven, daar laat je mij mee achter..."
Dan had Ilona die vraagtekens gelijk uit moeten spreken of hem het geld niet moeten gunnen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja is waar, zolang je iemand niet kent kun je het niet weten waar je over praat maar als iemand dan een bedrijf gaat verkopen...dat klinkt niet bepaald noodlijdend..of Brian had moeten zeggen dat het gepaard gaat met veel schulden...
Dat is wel zo vind ik als je veel geld naar je toe wilt trekken dan moet je wel wat meer uitleg geven, ander ga je inderdaad vraagtekens krijgen achteraf.
Zeg er dan ook gelijk bij waaromquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest ff heel erg lachen om deze post.
Klopt, niet iets geven en daarna spijt krijgen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Dan had Ilona die vraagtekens gelijk uit moeten spreken of hem het geld niet moeten gunnen.
Ze moet niet achteraf zitten lullen over mensen en zaken waarvan ze niks weet. En dat als argument gebruiken om anderen te overtuigen.
ff vraagje, waaromwiljegeentvanjoeri ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt, niet iets geven en daarna spijt krijgen.
Ik weet het niet heel zeker maar ik geloof dat die issue over die 100 punten wel een ideetje was van Ilona...zij opperde het als grapje en Nena dacht : ja is een goed idee....en ging met Brian praten.
Correct me if I'm wrong!
Als Netty een hart heeft, dan had ze Ilona in het begin apart genomen. En haar daarmee geconfronteerd. Maar geen schop na geven. En tijdens haar verblijf een lachende smoel opzetten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 03:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ze zei dat zij dat nu had.
Omdat ie niet te zuipen isquote:Op dinsdag 26 december 2006 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff vraagje, waaromwiljegeentvanjoeri ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |