Zolang Ilona kan graaien, gaat ze echt niet weg, hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, was ik er wel een beetje bang voor
Er staat niets over het voorval op de site van DGK dus.....Ilona zal wel te horen hebben gekregen dat het niet op tv zal worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn zoals het glas wijn over NL. Die ook pissed was. En nu zitten zowel NL en Natasiaaaaaaaaa er nog.
Waarvan ik toch hoop dat er binnenkort ducktape op haar mond wordt geplakt.
Is dat zo? Volgens mij was het wel in de uitzending van afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er staat niets over het voorval op de site van DGK dus.....Ilona zal wel te horen hebben gekregen dat het niet op tv zal worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:21 schreef demins het volgende:
ls Ilona blijft, ga ik!![]()
![]()
![]()
Huub heeft weer dolletjes succes bij de vrouwtjes, met zijn luimige opmerkingen. De paljas!![]()
Nee ik doelde op hetgeen waar Ilona vanavond woest over was...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij was het wel in de uitzending van afgelopen vrijdag.
Dat zou dan ook weer NIET eerlijk zijn. Want ze heeft het gezegd. Maar moeten ze een goede compilatie maken. Brian die continue zijn moeder erbij haalt en Ilona die er wat van zei.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er staat niets over het voorval op de site van DGK dus.....Ilona zal wel te horen hebben gekregen dat het niet op tv zal worden uitgezonden.
Nou.. ik denk dat ze die uitspraak van Netty niet zullen uitzenden...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer NIET eerlijk zijn. Want ze heeft het gezegd. Maar moeten ze een goede compilatie maken. Brian die continue zijn moeder erbij haalt en Ilona die er wat van zei.
Nou ja, continue, continue.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zou dan ook weer NIET eerlijk zijn. Want ze heeft het gezegd. Maar moeten ze een goede compilatie maken. Brian die continue zijn moeder erbij haalt en Ilona die er wat van zei.
Nee, dat zullen ze niet gebruiken, denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat ze die uitspraak van Netty niet zullen uitzenden...
Ilona kwam echt helemaal opgelucht de snackbar uit en dat was anders echt niet gebeurd want ze was het spuugzat en nu zit ze alweer gezellig te kaarten.
De site stopt tegen 12 uur met posten. Misschien dat ze er morgen nog iets over posten of een filmpje plaatsen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
huh...er staat ook niets op hun site over de stripper...
![]()
de hele happening van het kerstdiner vrijdagquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat zullen ze niet gebruiken, denk ik.
Ik zit me net af te vragen. Wat is er in de uitzending vandaag uitgezonden eigenlijk?
Morgenochtend worden de teksten pas weer bijgewerkt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
huh...er staat ook niets op hun site over de stripper...
![]()
ik denk dat ze het gewoon uitzenden hoor, al die moeite met het koffertje en die muntjes!, er zijn wel schokkendere dingen uitgezonden, de redactie weet inmiddels ook wel hoe je Ilona moet aanpakken,... paar contactpuntjes in de pocket en hoppa, Ilona blijftquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat ze die uitspraak van Netty niet zullen uitzenden...
Ilona kwam echt helemaal opgelucht de snackbar uit en dat was anders echt niet gebeurd want ze was het spuugzat en nu zit ze alweer gezellig te kaarten.
en de punten waren nog later dan de stripperquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
De site stopt tegen 12 uur met posten. Misschien dat ze er morgen nog iets over posten of een filmpje plaatsen.
Ja, maar als ze het uitzenden klopt hun verhaal toch niet meer?quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik denk dat ze het gewoon uitzenden hoor, al die moeite met het koffertje en die muntjes!, er zijn wel schokkendere dingen uitgezonden, de redactie weet inmiddels ook wel hoe je Ilona moet aanpakken,... paar contactpuntjes in de pocket en hoppa, Ilona blijft![]()
Ja ze heeft het ook echt gezegd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat zullen ze niet gebruiken, denk ik.
Ik zit me net af te vragen. Wat is er in de uitzending vandaag uitgezonden eigenlijk?
ze hebben de eerder beelden van het nep kerstdiner gebruikt, neem ik aan, maar zit Netty en de kids van Natasia en .NL toch niet bij?
Dat is eigenlijk wel raar, want het bezoek van in ieder geval Netty is wel een onderwerp geweest in de uitzendingen.
Ik heb overigens even snel terug gekeken naar de uitzending van vrijdag. Ilona heeft het wel degelijk gezegd. En ze hebben niet eens alles laten zien van wat ze gezegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |