abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44744517
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:19 schreef Day het volgende:

[..]

Je dacht oprecht dat ze wegging?
Om eerlijk te zijn, was ik er wel een beetje bang voor
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:21:18 #82
130054 demins
We weten niks
pi_44744530
ls Ilona blijft, ga ik!

Huub heeft weer dolletjes succes bij de vrouwtjes, met zijn luimige opmerkingen. De paljas!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:22:37 #83
58921 Day
You can fly!
pi_44744544
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, was ik er wel een beetje bang voor
Zolang Ilona kan graaien, gaat ze echt niet weg, hoor.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44744569
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:19 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zal wel iets zijn zoals het glas wijn over NL. Die ook pissed was. En nu zitten zowel NL en Natasiaaaaaaaaa er nog.
Waarvan ik toch hoop dat er binnenkort ducktape op haar mond wordt geplakt.
Er staat niets over het voorval op de site van DGK dus.....Ilona zal wel te horen hebben gekregen dat het niet op tv zal worden uitgezonden.
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:25:09 #85
58921 Day
You can fly!
pi_44744586
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Er staat niets over het voorval op de site van DGK dus.....Ilona zal wel te horen hebben gekregen dat het niet op tv zal worden uitgezonden.
Is dat zo? Volgens mij was het wel in de uitzending van afgelopen vrijdag.
I am gonna shine
pi_44744605
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:21 schreef demins het volgende:
ls Ilona blijft, ga ik!

Huub heeft weer dolletjes succes bij de vrouwtjes, met zijn luimige opmerkingen. De paljas!

Ze is gewoon een sluwe heks. En dan erbij ook een mooie vrouw. Die mag van mij heel lang blijven.
Laat Brian maar lekker naar zijn mama gaan. Kunnen ze samen DGK op internet volgen.
Huub draait nu ook door. Die krijgt aandacht, maar hebben die meiden wel door.
pi_44744608
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:25 schreef Day het volgende:

[..]

Is dat zo? Volgens mij was het wel in de uitzending van afgelopen vrijdag.
Nee ik doelde op hetgeen waar Ilona vanavond woest over was...
Als je kijkt op de site van DGK zie je dat ze er met geen letter over hebben geschreven...
Ze zullen dat hele punten uitdeel gebeuren dus wel laten voor wat het is om Ilona in het spel te houden...denk ik
pi_44744625
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Dat zou dan ook weer NIET eerlijk zijn. Want ze heeft het gezegd. Maar moeten ze een goede compilatie maken. Brian die continue zijn moeder erbij haalt en Ilona die er wat van zei.
pi_44744657
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat zou dan ook weer NIET eerlijk zijn. Want ze heeft het gezegd. Maar moeten ze een goede compilatie maken. Brian die continue zijn moeder erbij haalt en Ilona die er wat van zei.
Nou.. ik denk dat ze die uitspraak van Netty niet zullen uitzenden...
Ilona kwam echt helemaal opgelucht de snackbar uit en dat was anders echt niet gebeurd want ze was het spuugzat en nu zit ze alweer gezellig te kaarten.
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:31:50 #90
58921 Day
You can fly!
pi_44744664
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nou ja, continue, continue.
HIj heeft het eerder gebruikt bij die ton, verder niet, hoor.
I am gonna shine
pi_44744685
huh...er staat ook niets op hun site over de stripper...
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:34:30 #92
58921 Day
You can fly!
pi_44744698
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ilona kwam echt helemaal opgelucht de snackbar uit en dat was anders echt niet gebeurd want ze was het spuugzat en nu zit ze alweer gezellig te kaarten.
Nee, dat zullen ze niet gebruiken, denk ik.
Ik zit me net af te vragen. Wat is er in de uitzending vandaag uitgezonden eigenlijk?
ze hebben de eerder beelden van het nep kerstdiner gebruikt, neem ik aan, maar zit Netty en de kids van Natasia en .NL toch niet bij?
Dat is eigenlijk wel raar, want het bezoek van in ieder geval Netty is wel een onderwerp geweest in de uitzendingen.

Ik heb overigens even snel terug gekeken naar de uitzending van vrijdag. Ilona heeft het wel degelijk gezegd. En ze hebben niet eens alles laten zien van wat ze gezegd heeft.
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:36:16 #93
58921 Day
You can fly!
pi_44744717
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De site stopt tegen 12 uur met posten. Misschien dat ze er morgen nog iets over posten of een filmpje plaatsen.
I am gonna shine
pi_44744718
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zit me net af te vragen. Wat is er in de uitzending vandaag uitgezonden eigenlijk?
de hele happening van het kerstdiner vrijdag
pi_44744720
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Morgenochtend worden de teksten pas weer bijgewerkt.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44744723
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

ik denk dat ze het gewoon uitzenden hoor, al die moeite met het koffertje en die muntjes!, er zijn wel schokkendere dingen uitgezonden, de redactie weet inmiddels ook wel hoe je Ilona moet aanpakken,... paar contactpuntjes in de pocket en hoppa, Ilona blijft
pi_44744724
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:36 schreef Day het volgende:

[..]

De site stopt tegen 12 uur met posten. Misschien dat ze er morgen nog iets over posten of een filmpje plaatsen.
en de punten waren nog later dan de stripper
pi_44744756
eindelijk doet geekimages weer normaal fokked op !!!!.. wat is dat toch ? , nog ff een terugblik
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:41:20 #99
58921 Day
You can fly!
pi_44744758
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:36 schreef Fikkert het volgende:

[..]

ik denk dat ze het gewoon uitzenden hoor, al die moeite met het koffertje en die muntjes!, er zijn wel schokkendere dingen uitgezonden, de redactie weet inmiddels ook wel hoe je Ilona moet aanpakken,... paar contactpuntjes in de pocket en hoppa, Ilona blijft
Ja, maar als ze het uitzenden klopt hun verhaal toch niet meer?
Dat kerstdiner is al geweest en daar zat Netty niet bij.
Ik ben sowieso benieuwd hoe ze haar in het verhaal willen verwerken, want ze was er 2 dagen voor Kerst al.
Of zijn daar wel beelden van uitgezonden? Ik heb het nog niet gezien.
I am gonna shine
pi_44744791
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:

[..]

ze hebben de eerder beelden van het nep kerstdiner gebruikt, neem ik aan, maar zit Netty en de kids van Natasia en .NL toch niet bij?
Dat is eigenlijk wel raar, want het bezoek van in ieder geval Netty is wel een onderwerp geweest in de uitzendingen.

Ik heb overigens even snel terug gekeken naar de uitzending van vrijdag. Ilona heeft het wel degelijk gezegd. En ze hebben niet eens alles laten zien van wat ze gezegd heeft.
Ja ze heeft het ook echt gezegd.
Ze liegt dat ze barst als ze het ontkent.
Maar ja, ik denk dat die paar minuten beeldmateriaal vanavond van die Netty vlak voordat ze wegging niet opweegt tegen het vertrek van iemand en dat ze het daarom dus maar zullen laten zitten.
Vind trouwens nog iets vreemd...

quote:
Netty moet vannacht De Gouden Kooi verlaten. En daarom besluit zij de Miljonairs nog even toe te spreken en aan te moedigen. Met een glas in de hand brengt zij een toast uit: “De buitenwereld is hard. Het leven is kort, dus maak het er het beste van. En ik vind het een leuke familie hier!”

Bron: DGK

Als je dit leest en daarna zo'n naar afscheid hoort...dat strookt dan toch helemaal niet...dat moet dan toch wel door anderen zijn ingefluisterd?
Je gaat niet eerst zeggen leuke familie en daarna een paar van ze afzeiken.
Dat ze zich bemoeide met die 100 contactpunten van Nena daar kan ik me ook pissed over maken...
Zou me als zoon rot schamen met zo'n moeder met zoveel bemoeizucht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')