abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44744800
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Day het volgende:

[..]

Ja, maar als ze het uitzenden klopt hun verhaal toch niet meer?
Dat kerstdiner is al geweest en daar zat Netty niet bij.
Ik ben sowieso benieuwd hoe ze haar in het verhaal willen verwerken, want ze was er 2 dagen voor Kerst al.
Of zijn daar wel beelden van uitgezonden? Ik heb het nog niet gezien.
geen idee hoe ze het doen, zullen ze vast wel over hebben nagedacht... ik heb het ook niet gezien
pi_44744824
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Day het volgende:

[..]

*knip*
Ik heb overigens even snel terug gekeken naar de uitzending van vrijdag. Ilona heeft het wel degelijk gezegd. En ze hebben niet eens alles laten zien van wat ze gezegd heeft.
Ze HEEFT het ook gezegd. Maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom, dat WAT ze heeft gezegd ook WAAR is.

Brian heeft er altijd zijn moeder bij gehaald. Om lekker zielig te doen, omdat hij verder geen argumenten had.
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:50:03 #103
58921 Day
You can fly!
pi_44744854
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja ze heeft het ook echt gezegd.
Ze liegt dat ze barst als ze het ontkent.
Maar ja, ik denk dat die paar minuten beeldmateriaal vanavond van die Netty vlak voordat ze wegging niet opweegt tegen het vertrek van iemand en dat ze het daarom dus maar zullen laten zitten.
Vind trouwens nog iets vreemd...

quote:
Netty moet vannacht De Gouden Kooi verlaten. En daarom besluit zij de Miljonairs nog even toe te spreken en aan te moedigen. Met een glas in de hand brengt zij een toast uit: “De buitenwereld is hard. Het leven is kort, dus maak het er het beste van. En ik vind het een leuke familie hier!”

Bron: DGK

Als je dit leest en daarna zo'n naar afscheid hoort...dat strookt dan toch helemaal niet...dat moet dan toch wel door anderen zijn ingefluisterd?
Je gaat niet eerst zeggen leuke familie en daarna een paar van ze afzeiken.
Dat ze zich bemoeide met die 100 contactpunten van Nena daar kan ik me ook pissed over maken...
Zou me als zoon rot schamen met zo'n moeder met zoveel bemoeizucht!
Die verhalen op de site kloppen wel vaker niet. Zo zou Natasia vanavond ook achter de piano gezongen hebben, klopt ook niet.

En wat Netty betreft, ik kan me best voorstellen dat ze die opmerking niet leuk vond, het was een kutopmerking over iemand die niet aan het spel deelneemt en waarvan niemand, zeker Ilona niet, weet hoe het daadwerkelijk zit. Ze weet niks over Netty's financiën dus moet ze d'r smoel gewoon houden.

Die 100 punten kun je ook op 2 verschillende bekijken. Sure, je kan er iets voor vragen, maar je kan het iemand ook gewoon gunnen. Ik schrok ook van Nena. Ze heeft een goeie band met Brian, maar wil wel 'betaald' worden voor haar stem, terwijl ze hem daarvoor de indruk had gegeven dat hij die kreeg. Nena veranderde ook echt van gedachte tijdens haar gesprek met Ilona.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:50:41 #104
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44744860
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:41 schreef Fikkert het volgende:
eindelijk doet geekimages weer normaal fokked op !!!!.. wat is dat toch ? , nog ff een terugblik
[afbeelding]
werkt prima (één slash, geen 2)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_44744861
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Brian heeft er altijd zijn moeder bij gehaald. Om lekker zielig te doen, omdat hij verder geen argumenten had.
Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.
Ze hebben destijds unaniem gestemd voor mamaaaamamaaaamamaaaaaa omdat Brian deed voorkomen dat ze zo zielig was...
Lulverhaal dus waar de groep met boter en suiker in is getuind.
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:52:51 #106
58921 Day
You can fly!
pi_44744885
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Nogmaals, die 'altijd' van je valt wel mee. Hij heeft haar als reden gebruikt bij die ton. Nicolaas wou het vanwege familieleden met kanker. Het waren allemaal zielige verhalen (op die van Bart na).

En waarom zou Brian zijn moeder niet als reden gebruiken voor het Kerstbezoek. Denk je dat Ilona's reden om Michel uit te kunnen nodigen anders geweest zou zijn?
I am gonna shine
pi_44744901
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.Ze hebben destijds unaniem gestemd voor mamaaaamamaaaamamaaaaaa omdat Brian deed voorkomen dat ze zo zielig was...
Heeft ze nog wel tegen Netty gezegd, toen die het huis uit ging....
pi_44744908
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:52 schreef Day het volgende:

[..]

Nogmaals, die 'altijd' van je valt wel mee. Hij heeft haar als reden gebruikt bij die ton. Nicolaas wou het vanwege familieleden met kanker. Het waren allemaal zielige verhalen (op die van Bart na).

En waarom zou Brian zijn moeder niet als reden gebruiken voor het Kerstbezoek. Denk je dat Ilona's reden om Michel uit te kunnen nodigen anders geweest zou zijn?
Ik vond de reden van Brian om zijn moeder uit te nodigen met Kerst de beste...hij heeft haar zolang moeten missen en ze moesten wat zakelijke dingen bespreken waarschijnlijk mbt de verkoop van haar bedrijfje.
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:56:31 #109
58921 Day
You can fly!
pi_44744921
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja is waar en daarom is het ook best jammer dat Ilona de gelegenheid niet gewoon heeft aangegrepen om even te zeggen dat ze zich genaaid voelt.
Ze hebben destijds unaniem gestemd voor mamaaaamamaaaamamaaaaaa omdat Brian deed voorkomen dat ze zo zielig was...
En wat is er de afgelopen dagen gebeurd wat bewezen heeft dat Netty niet zielig was?
Sterker nog, op grond van wat weet Ilona dat het niet waar is? Dat kan ze niet weten, dus sloegen haar woorden nergens op en was het in mijn ogen, pure afgunst.

Dit ging nl. helemaal niet over Netty's financiële situatie. Dit was weer een gunnen-kwestie.
Zeg dat gewoon eerlijk, ik wil het koste wat het kost niet aan Brian geven, maar laat z'n moeder erbuiten.
I am gonna shine
pi_44744923
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Heeft ze nog wel tegen Netty gezegd, toen die het huis uit ging....
Edit: Ze zei zoiets van: "Dat gevoel wat ik je zou hebben gegeven, daar laat je mij mee achter..."
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:58:16 #111
58921 Day
You can fly!
pi_44744930
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik vond de reden van Brian om zijn moeder uit te nodigen met Kerst de beste...hij heeft haar zolang moeten missen en ze moesten wat zakelijke dingen bespreken waarschijnlijk mbt de verkoop van haar bedrijfje.
en wat ik uit hun woorden begrepen heb, gaat het met de verkoop van haar bedrijfje niet goed EN heeft ze nog geen cent gekregen van het geld dat Brian heeft gekregen. Dus ook daar zat Ilona fout.
I am gonna shine
pi_44744935
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:

[..]

En wat is er de afgelopen dagen gebeurd wat bewezen heeft dat Netty niet zielig was?
Sterker nog, op grond van wat weet Ilona dat het niet waar is? Dat kan ze niet weten, dus sloegen haar woorden nergens op en was het in mijn ogen, pure afgunst.

Dit ging nl. helemaal niet over Netty's financiële situatie. Dit was weer een gunnen-kwestie.
Zeg dat gewoon eerlijk, ik wil het koste wat het kost niet aan Brian geven, maar laat z'n moeder erbuiten.
Ik moest ff heel erg lachen om deze post.
pi_44744936
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:56 schreef Day het volgende:

[..]

Ja is waar, zolang je iemand niet kent kun je het niet weten waar je over praat maar als iemand dan een bedrijf gaat verkopen...dat klinkt niet bepaald noodlijdend..of Brian had moeten zeggen dat het gepaard gaat met veel schulden...
Dat is wel zo vind ik als je veel geld naar je toe wilt trekken dan moet je wel wat meer uitleg geven, ander ga je inderdaad vraagtekens krijgen achteraf.
pi_44744955
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Edit: Ze zei zoiets van: "Dat gevoel wat ik je zou hebben gegeven, daar laat je mij mee achter..."
Ja ze zei dat zij dat nu had.
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:02:18 #115
58921 Day
You can fly!
pi_44744961
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja is waar, zolang je iemand niet kent kun je het niet weten waar je over praat maar als iemand dan een bedrijf gaat verkopen...dat klinkt niet bepaald noodlijdend..of Brian had moeten zeggen dat het gepaard gaat met veel schulden...
Dat is wel zo vind ik als je veel geld naar je toe wilt trekken dan moet je wel wat meer uitleg geven, ander ga je inderdaad vraagtekens krijgen achteraf.
Dan had Ilona die vraagtekens gelijk uit moeten spreken of hem het geld niet moeten gunnen.
Ze moet niet achteraf zitten lullen over mensen en zaken waarvan ze niks weet. En dat als argument gebruiken om anderen te overtuigen.

Overigens kan je ook je bedrijf verkopen juist omdat het noodlijdend is.
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:03:02 #116
58921 Day
You can fly!
pi_44744967
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik moest ff heel erg lachen om deze post.
Zeg er dan ook gelijk bij waarom
I am gonna shine
pi_44744984
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:

[..]

Dan had Ilona die vraagtekens gelijk uit moeten spreken of hem het geld niet moeten gunnen.
Ze moet niet achteraf zitten lullen over mensen en zaken waarvan ze niks weet. En dat als argument gebruiken om anderen te overtuigen.
Klopt, niet iets geven en daarna spijt krijgen.
Ik weet het niet heel zeker maar ik geloof dat die issue over die 100 punten wel een ideetje was van Ilona...zij opperde het als grapje en Nena dacht : ja is een goed idee....en ging met Brian praten.
Correct me if I'm wrong!
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:06:26 #118
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_44744990
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik weet het niet heel zeker maar ik geloof dat die issue over die 100 punten wel een ideetje was van Ilona...zij opperde het als grapje en Nena dacht : ja is een goed idee....en ging met Brian praten.
Correct me if I'm wrong!
ff vraagje, waaromwiljegeentvanjoeri ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_44744995
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja ze zei dat zij dat nu had.
Als Netty een hart heeft, dan had ze Ilona in het begin apart genomen. En haar daarmee geconfronteerd. Maar geen schop na geven. En tijdens haar verblijf een lachende smoel opzetten.
Dat zijn in mijn ogen achterbakse mensen.
Het is wel heel erg off-topic hier.

Maar geen MOD kan mij nageven, dat aan het begin van de meeting van BB op 2 december ik mijn visie heb gegeven. Daarna was het gewoon een gezellige avond.... (ok, ik kreeg mijn caracoles niet)
En zo kan het ook. 3 bans krijgen en zonder enige haat of wrok een gezellige avond te hebben.
pi_44745004
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:06 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

ff vraagje, waaromwiljegeentvanjoeri ?
Omdat ie niet te zuipen is
pi_44745018
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als Netty een hart heeft, dan had ze Ilona in het begin apart genomen. En haar daarmee geconfronteerd. Maar geen schop na geven. En tijdens haar verblijf een lachende smoel opzetten.
Het is wel heel erg off-topic hier.

Maar geen MOD kan mij nageven, dat aan het begin van de meeting van BB op 2 december ik mijn visie heb gegeven. Daarna was het gewoon een gezellige avond.... (ok, ik kreeg mijn caracoles niet)
En zo kan het ook. 3 bans krijgen en zonder enige haat of wrok een gezellige avond te hebben.
Het waren echt instructies van de snackbar, Bart verlulde zich en Natasia bijna ook.
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:09:19 #122
58921 Day
You can fly!
pi_44745019
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong!
Ja daar twijfel ik dus ook over, maar ik weet het niet zeker.
Ik weet wel dat Ilona niet protesteerde! En dat ze er heel erg op gebrand was dat er eerst voor Nena gestemd moest worden. Zelfs aan het begin van de stemming probeerde ze Sylvia nog te pushen om ook aan te geven dat ze haar vriendin wilde uitnodigen, maar Sylvia trapte daar niet in.
I am gonna shine
pi_44745038
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:09 schreef Day het volgende:

[..]

Ja daar twijfel ik dus ook over, maar ik weet het niet zeker.
Ik weet wel dat Ilona niet protesteerde! En dat ze er heel erg op gebrand was dat er eerst voor Nena gestemd moest worden. Zelfs aan het begin van de stemming probeerde ze Sylvia nog te pushen om ook aan te geven dat ze haar vriendin wilde uitnodigen, maar Sylvia trapte daar niet in.
Hmmmm...ik ben 75% zeker dat Ilona ermee gekomen is....ook omdat het al een paar keer aan Nena is gevraagd ter bevestiging en die stijf haar kaken op elkaar hield.
Nena is denk ik iemand die liever zwijgt dan gaat liegen of iemand verraden.
Ik kan me nog herinneren dat Ilona opperde dat zij die punten wel zou gaan regelen bij Brian maar dat Nena zei dat ze het beter zelf kon vragen en dat Ilona toen beaamde dat dat inderdaad verstandiger was...
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:13:23 #124
58921 Day
You can fly!
pi_44745047
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Netty heeft amper naar Ilona omgekeken. Ze heeft wel gelijk de 1e dag tegen Brian gezegd dat het haar heel erg dwars zat wat Ilona heeft gezegd. Ze kwam daar niet om stampij te schoppen, maar als ze de gelegenheid krijgt, waarom niet?
Ilona is toch zo van de eerlijk en oprecht? Nou mooi dat iemand haar dus met de waarheid confronteert! En nog ontkent ze! Zo eerlijk en oprecht is ze dus!
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:15:18 #125
58921 Day
You can fly!
pi_44745062
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Hmmmm...ik ben 75% zeker dat Ilona ermee gekomen is....ook omdat het al een paar keer aan Nena is gevraagd ter bevestiging en die stijf haar kaken op elkaar hield.
Nena is denk ik iemand die liever zwijgt dan gaat liegen of iemand verraden.
Ik kan me nog herinneren dat Ilona opperde dat zij die punten wel zou gaan regelen bij Brian maar dat Nena zei dat ze het beter zelf kon vragen en dat Ilona toen beaamde dat dat inderdaad verstandiger was...
Ja, dat laatste weet ik ook zeker.
I am gonna shine
pi_44745077
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:13 schreef Day het volgende:

[..]

Netty heeft amper naar Ilona omgekeken. Ze heeft wel gelijk de 1e dag tegen Brian gezegd dat het haar heel erg dwars zat wat Ilona heeft gezegd. Ze kwam daar niet om stampij te schoppen, maar als ze de gelegenheid krijgt, waarom niet?
Ilona is toch zo van de eerlijk en oprecht? Nou mooi dat iemand haar dus met de waarheid confronteert! En nog ontkent ze! Zo eerlijk en oprecht is ze dus!
Het moet in je aard liggen om dat dan een paar minuten te doen voordat je weggaat.
Ik zou zoiets ook niet doen ten overstaan van iedereen helemaal niet als je weet dat er 100 camera's inzoomen.. Ik zou haar apart hebben genomen, maar dan ook al echt gelijk de eerste dag.
Maar misschien durfde ze dat niet of was dat niet de afspraak met de snackbar.
pi_44745095
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:13 schreef Day het volgende:

[..]

Ilona zit net als Brian, Bart, Nena, Sylvia, Huub, Nathael en Natasiaaaaaa in een huis.
Als ze er niet in kwam om stampij te schoppen, dan had ze haar punten ook niet moeten geven en daar één persoon uit halen om een sneer te geven.
Dan had ze haar eigen loverboy mee naar huis moeten nemen. Omdat Nena met hem speelt.
En als ze zo'n goede moeder is...... Dan had ze Brian ook moeten vertellen hoe Bart en NL plannetjes maken.
Maar dat alles deed ze niet..... Ze viel alleen Ilona maar aan, omdat die de waarheid zei.... "Brian betrekt overal zijn arme moedertje in...."
En dat doet hij ook.......
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:22:01 #128
58921 Day
You can fly!
pi_44745100
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het moet in je aard liggen om dat dan een paar minuten te doen voordat je weggaat.
Ik zou zoiets ook niet doen ten overstaan van iedereen helemaal niet als je weet dat er 100 camera's inzoomen.. Ik zou haar apart hebben genomen, maar dan ook al echt gelijk de eerste dag.
Maar misschien durfde ze dat niet of was dat niet de afspraak met de snackbar.
Kan, of ze heeft afgesproken met de snackbar dat ze Ilona wel mocht confronteren, maar alleen zo (op het laast en met verdeling van cp's). Je weet het niet.

Ik kan me er ook iets bij voorstellen dat het de sfeer niet bevorderd zou hebben als ze het wel gelijk had gezegd.

Maar goed, O&N komt ook nog en dan is Michel er, wie weet wat hij allemaal te zeggen heeft
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:24:37 #129
58921 Day
You can fly!
pi_44745118
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ilona zit net als Brian, Bart, Nena, Sylvia, Huub, Nathael en Natasiaaaaaa in een huis.
Precies! En daar had ze het bij moeten houden. Netty zit niet in het spel, dus moet ze die er buiten houden.
het was nl. niet alleen die opmerking, het ging ook over Netty's financiële situatie en daar weet Ilona niks vanaf.

En over dat overal erbij betrekken, ga ik maar niet meer op in. Vertel jij mij dan maar waar hij zijn moeder nog meer bij betrokken heeft. Brian heeft nl. nog helemaal niet zo veel gevraagd van de groep. Bart en Nena overigens ook niet.
I am gonna shine
pi_44745132
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als ze er niet in kwam om stampij te schoppen, dan had ze haar punten ook niet moeten geven en daar één persoon uit halen om een sneer te geven.
Dan had ze haar eigen loverboy mee naar huis moeten nemen. Omdat Nena met hem speelt.
En als ze zo'n goede moeder is...... Dan had ze Brian ook moeten vertellen hoe Bart en NL plannetjes maken.
Maar dat alles deed ze niet..... Ze viel alleen Ilona maar aan, omdat die de waarheid zei.... "Brian betrekt overal zijn arme moedertje in...."
En dat doet hij ook.......
Ik heb hem nog nooit horen spreken over "een arm moedertje"...dat maak jij ervan.
Als Brian loverboy was geweest zou hij Nena op de anderen afsturen om tegen hand en span diensten contactpunten los te peuteren.
Is niet aan de orde dus hou maar op met die term want die is gebaseerd op lucht.
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:30:49 #131
58921 Day
You can fly!
pi_44745163
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit horen spreken over "een arm moedertje"...dat maak jij ervan.
Als Brian loverboy was geweest zou hij Nena op de anderen afsturen om tegen hand en span diensten contactpunten los te peuteren.
Is niet aan de orde dus hou maar op met die term want die is gebaseerd op lucht.
Sterker nog. Brian is niet van plan naar anderen te luisteren wat Nena betreft, hi j gaat wat haar betreft echt op zijn eigen gevoel af. Tuurlijk raakt hij wel eens in de war van de raadgevingen van Bart en Natasia én van het gedrag van Nena zelf, maar ik heb niet de indruk dat hij van plan is Nena te laten vallen omdat anderen dat zeggen.

En Netty heeft heel weinig over Nena gezegd. Tegen Brian zei ze dat ze zelf niet tegen het wispelturige zou kunnen. Niks van: blijf uit haar buurt of ze gebruikt je. Volgens mij heeft ze zelf ook goed door dat dat niet gaat werken bij Brian.
I am gonna shine
pi_44745180
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:24 schreef Day het volgende:

[..]

Precies! En daar had ze het bij moeten houden. Netty zit niet in het spel, dus moet ze die er buiten houden.
het was nl. niet alleen die opmerking, het ging ook over Netty's financiële situatie en daar weet Ilona niks vanaf.

En over dat overal erbij betrekken, ga ik maar niet meer op in. Vertel jij mij dan maar waar hij zijn moeder nog meer bij betrokken heeft. Brian heeft nl. nog helemaal niet zo veel gevraagd van de groep. Bart en Nena overigens ook niet.
Direct niet, maar indirect weet hij het goed te spelen.
Ok, zullen we het er maar op houden dat ik paranoia ben?
Dat mens (en Brian) zijn zo vals als de neten.

Wat heeft Sylvia gevraagd? Haar opa, die door God's hand is overleden.
Ilona: Vlieglessen en één keer met haar Michel
Nena, Benji en motorrijlessen
Huub: ????? (owja, een striptease)
Nathael: Met zijn zoontje (Ik mag die hele gozer niet, maar hij gedroeg zich als een kerel)
Natasiaaaaaaaaaaaaaaa: Wilgo, kids, rijlessen
Brian: Zeer lange tijd met zijn moeder (voor DGK's doen)
Bart: Een personeelslid, zijn liefje, die hij veel ziet (met handen in zijn zakken) en 4 uur-date
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:43:46 #133
58921 Day
You can fly!
pi_44745224
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:35 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Direct niet, maar indirect weet hij het goed te spelen.
Ok, zullen we het er maar op houden dat ik paranoia ben?
Dat mens (en Brian) zijn zo vals als de neten.

Wat heeft Sylvia gevraagd? Haar opa, die door God's hand is overleden.
Ilona: Vlieglessen en één keer met haar Michel
Nena, Benji en motorrijlessen
Huub: ????? (owja, een striptease)
Nathael: Met zijn zoontje (Ik mag die hele gozer niet, maar hij gedroeg zich als een kerel)
Natasiaaaaaaaaaaaaaaa: Wilgo, kids, rijlessen
Brian: Zeer lange tijd met zijn moeder (voor DGK's doen)
Bart: Een personeelslid, zijn liefje, die hij veel ziet (met handen in zijn zakken) en 4 uur-date
Jij noemt nu een heleboel dingen op die niet gevraagd/gegund zijn, maar gewoon gekocht zijn met cp's of gegeven zijn door de redactie. Dus daar zit je al verkeerd.

Brian wilde graag de 2e kans op moterlessen, heeft daarbij niet zijn moeder als reden gebruikt, heeft het ook niet gekregen. Zelfde geldt voor de vlieglessen. Die 4 uur wou hij helemaal niet en hij gunde Sylvia die 12 uur voor haar opa van harte.
De 2 dagen voor kerst wilde Ilona (michel wou niet), NL (Zoji'smoeder wou niet), Sylvia, hij en Nena, waarvan hij de enige was die een echte pleidooi ervoor hield. Nena's reden werd pas 1 uur voor de stemming duidelijk.
Hij heeft niemand bewerkt om die te krijgen. Zowel Sylvia als Nena gunde hem die. Het veranderde pas toen Ilona zich ermee ging bemoeien.

Conclusie: zoveel heeft Brian nou ook weer niet gehad van de groep, zeker niet met inzet van zijn 'arme' moeder. Zoals Ilona en jij aangeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 26-12-2006 03:54:27 ]
I am gonna shine
pi_44745226
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:30 schreef Day het volgende:

[..]

Sterker nog. Brian is niet van plan naar anderen te luisteren wat Nena betreft, hi j gaat wat haar betreft echt op zijn eigen gevoel af. Tuurlijk raakt hij wel eens in de war van de raadgevingen van Bart en Natasia én van het gedrag van Nena zelf, maar ik heb niet de indruk dat hij van plan is Nena te laten vallen omdat anderen dat zeggen.

En Netty heeft heel weinig over Nena gezegd. Tegen Brian zei ze dat ze zelf niet tegen het wispelturige zou kunnen. Niks van: blijf uit haar buurt of ze gebruikt je. Volgens mij heeft ze zelf ook goed door dat dat niet gaat werken bij Brian.
Als je dat nog gelooft.
Vóór dat het begon stond al in de pers. "Je maakt vrienden, omdat je die nodig hebt, maar uiteindelijk gaat het om je einddoel. De Villa. Zelfs je beste vrienden blijken niet je vrienden te zijn."

Zoiets stond er in de intro...
pi_44745233
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:43 schreef Day het volgende:

[..]

*knip*
Conclusie: zoveel heeft Brian nou ook weer niet gehad van de groep, zeker niet met inzet van zijn 'arme' moeder. Zoals Ilona en jij aangeven.
U heeft oogje op Brian, nu weet ik het....
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:49:42 #136
58921 Day
You can fly!
pi_44745241
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als je dat nog gelooft.
Vóór dat het begon stond al in de pers. "Je maakt vrienden, omdat je die nodig hebt, maar uiteindelijk gaat het om je einddoel. De Villa. Zelfs je beste vrienden blijken niet je vrienden te zijn."

Zoiets stond er in de intro...
Wtf heeft de intro er nou mee te maken?
Je ziet toch hoe die 2 mensen met elkaar omgaan? Hoe vaak wordt hij hier en in dat huis niet voor gek verklaard?
Daar trekt hij zich niks van aan (tot nu toe). En wat de reden daarachter mag zijn, weet ik niet, maar het valt wel op.
I am gonna shine
  dinsdag 26 december 2006 @ 03:50:57 #137
58921 Day
You can fly!
pi_44745249
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

U heeft oogje op Brian, nu weet ik het....
Ja tuurlijk LS, dat is het!
I am gonna shine
pi_44745267
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:50 schreef Day het volgende:

[..]

Ja tuurlijk LS, dat is het!
Natasiaaaaaaaaaaaaa inwisselen voor Day dus?!??!?!!?

dinsdag 26 december 2006 @ 03:55:47 #139
58921 Day
You can fly!
pi_44745274
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Natasiaaaaaaaaaaaaa inwisselen voor Day dus?!??!?!!?

Vergelijk mij niet met Natasia !
En ga maar lekker in je eentje para zijn, ik ga naar bed!
I am gonna shine
pi_44745279
Hebben ze een vogel daar????
pi_44745294
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 03:55 schreef Day het volgende:

[..]

Vergelijk mij niet met Natasia !
En ga maar lekker in je eentje para zijn, ik ga naar bed!
Sweet dreams

En dat vergelijken weet je, dat zal ik NOOIT doen.....
pi_44745380
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:58 schreef Day het volgende:

[..]

en wat ik uit hun woorden begrepen heb, gaat het met de verkoop van haar bedrijfje niet goed EN heeft ze nog geen cent gekregen van het geld dat Brian heeft gekregen
Bedrijfje? ik hoorde Brian een paar maanden geleden in het (eerste?) telefoongesprek met z'n moeder praten over de verkoop van die 'car rental' een autoverhuurbedrijf dus, dat is dus geen bedrijfje maar een bedrijf
En afgelopen middag ving ik ook iets op over een Amerikaan die haar niet terugbelde over de verkoop van dat bedrijf maar daar mocht ze verder niet over praten van sluwe Brian omdat alles op internet uitgezonden wordt
De moeder van Brian heeft dus zat geld als ze dat autoverhuurbedrijf verkocht heeft aan die geïnteresseerde Amerikaan
En dan krijgt ze daar bovenop ook nog eens 50.000 euro van Brian, de loverboy die Nena een smerige kankerhoer noemde en haar uitdaagde om hem te slaan zodat ze dgk had moeten verlaten
Maar daar trapte slimme Nena gelukkig niet in...
pi_44745427
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 04:31 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Bedrijfje? ik hoorde Brian een paar maanden geleden in het (eerste?) telefoongesprek met z'n moeder praten over de verkoop van die 'car rental' een autoverhuurbedrijf dus, dat is dus geen bedrijfje maar een bedrijf
En afgelopen middag ving ik ook iets op over een Amerikaan die haar niet terugbelde over de verkoop van dat bedrijf maar daar mocht ze verder niet over praten van sluwe Brian omdat alles op internet uitgezonden wordt
De moeder van Brian heeft dus zat geld als ze dat autoverhuurbedrijf verkocht heeft aan die geïnteresseerde Amerikaan
En dan krijgt ze daar bovenop ook nog eens 50.000 euro van Brian, de loverboy die Nena een smerige kankerhoer noemde en haar uitdaagde om hem te slaan zodat ze dgk had moeten verlaten
Mama no esta jugando un juego ( Moeders speelt geen spelletje)

Het zal me niets verwonderen als ze Nena als TopHoer willen hebben, want moeders en Brian zien er wel een bordeel in.
  dinsdag 26 december 2006 @ 08:48:27 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44745736
Mbt de 50.000 euro. . .Natasia heeft (toen ze het haar van Brians moeder aan het stijlmaken was) aan Brians moeder gevraagd hoe het zat met de financiele situatie, ze heeft ook expliciet gevraagd of de 50.000 e van Brian wat heeft geholpen. Het antwoord van Brians moeder was dat zij daar niets mee deed omdat het op de rekening van Brian stond, omdat het zijn geld was. Waarop ze toevoegde: die ex van hem heeft hem helemaal uitgekleed. Natasia vroeg toen of dat nog niet afgehandeld was, het antwoord van Brians moeder was dat er nog steeds afbetalingen lopen. Ook zei ze toen dat de ex van Brian contact met haar had gezocht onder het mom: hoe gaat het en heb je het geld van Brian al ontvangen? Maar de moeder van Brian vond dat het die ex niets aanging omdat ze alleen maar zat te hengelen of er iets te halen viel.

Hoe de financiele situatie van Brians moeder ook mag zijn, ik krijg toch de indruk dat het een wat zielige vrouw is. Zo vertelde ze dat ze moeite had met buiten de deur komen, dat Brian dat natuurlijk weet en dat hij haar daarom heeft uitgenodigd. Natasia vroeg toen nog of Kevin haar dan niet eens mee uit nam.

En over de cp die ze heeft uitgedeeld, als ik Ilona was geweest dan had ik gezegd ik hoef jouw cp niet, geef ze maar aan Brian.
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:53:03 #145
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44747261
foutje, sorry....

[ Bericht 92% gewijzigd door Gigageil op 26-12-2006 12:08:20 ]
pi_44747263
Ik ben helemaal geen Ilona fan, in tegendeel. Ik vind haar hebberig en word zenuwachtig als ik naar haar kijk.................

Maar, even naast wat er nou wel of niet exact gezegd is.

Ilona heeft zelf al een imago ( opgebouwd) van hebberig en dol op CP s. OOk hebben Brian en zn moeder elkaar steeds zitten ophitsen over Ilona, haat streken etc.

Ik snap dat Ilona van slag is dat ze op het laatste moment zo iets lelijks te horen krijgt, zich niet kan verdedigen en geen enkele steun krijgt uit de groep tijdens de CP verdeling. Logisch lijkt me dat je je dan niet lekker voelt.

Ook vind ik Nena de hypocriteste in het verhaal. Die had het voor Ilona moeten opnemen en moeten zeggen hoe het was gegaan. Ze komt er steeds mee weg. Wat iemand ook zegt tegen je, om het te doen is de werkelijke daad.

Als netty ballen had gehad, had ze Nena 2 punten gegeven.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:01:39 #147
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_44747389
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 04:31 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet voor je dat bedrijf(je) met eigen ogen gezien hebt.....ik heb auto's gehuurd bij wereldwijde bedrijven, maar ook bij plaatselijke verhuurbedrijfjes met maar 5 auto's......
Op Bonaire stikt het van dat soort superkleine verhuurbedrijfjes...

Die 50.000 heeft ze NIET gekregen, die staat op een rekening voor Brian zelf......

Ok, Brian heeft een keer Nena kankerhoer genoemd, maar in mijn ogen is ze niet veel minder dan dat......
Ze speelt echt een spelletje met hem. Ik heb werkelijk nog nooit zo een potret gezien als Nena, zo'n ontevreden, verwend nest als zij is..... Ik ga niet weer de hele riedel opnoemen, want daar kunnen sommigen hier niet tegen, maar het komt erop neer dat die nog een paar keer erg hard op haar bek zal moeten gaan voor ze doorheeft in wat voor bevoorrechte positie dat kind zit, waar anderen een moord voor zouden doen.
Van Nena zie je 80% van de tijd pruillipjes en zit ze te zeuren op Brian, die jongen heeft echt Engelengeduld......van mij had ze al lang 26 trappen voor haar kippekont gehad

Niet dat ik Brian nou zo'n voorbeeldige jongen vind, maar op zijn moeder heb ik echt geen enkele kritiek. Dat mens heeft gewoon een paar fijne dagen gehad, en heeft zich keurig ingehouden ,wat Ilona betreft,
tot de laatste paar minuten. En via punten is gewoon spel.....klaar uit.
Dat Ilona de beledigde Koningin gaat spelen, over overigens terechte beweringen, zegt meer over haar dan over Brian's moeder......Het was een sympathiek rustig mens......

[ Bericht 5% gewijzigd door Gigageil op 26-12-2006 12:12:07 ]
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:35:05 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44748091
Die kleur van Natasia d'r jurk.

pi_44748487
Joepie Alsnog het kerstspel

Enne, &$#&@$ Fok! Wordt een beetje agressief van deze snelheid...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_44748554
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:11 schreef Kaleddis het volgende:
Joepie Alsnog het kerstspel

Enne, &$#&@$ Fok! Wordt een beetje agressief van deze snelheid...
tja,.. wat een dom spel, vooral omdat sylvia en ilona niet meedoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')